En alle mannen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Doelde bij haar ook niet specifiek op deze aflevering, al moet ik zeggen dat ze gewoon een irritante uitstraling heeft, ook toen ze terugkwamen uit dat bos en die tegen die oudere man niet even gewoon iets fatsoenlijk kan zeggen..
Ze moeten gewoon alle vrouwen uit de serie schrijven
Dat is natuurlijk als je langs zombies heen gaat lopen. Nu was de aandacht weg van de mensen, dan heb je een andere situatie natuurlijk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:47 schreef vault_tec het volgende:
en zombies konden toch mensen ruiken als je kijkt naar de episode waar ze zich met zombie ingewanden insmeren...
Ik denk, waar hebben jullie het over, was ik die epische film vergetenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:59 schreef Bol_Wan het volgende:
Boondock Saint dus. Als ze dat es zouden kunnen combineren. Dat op een gegeven moment zijn broer en Billy Connoly op komen dagen en gewoon iedereen afmaken
Zal ergens verder in seizoen 2 zijnquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Aan het einde van ep.1 zag ik helicopters overvliegen enzo. dat gebeurt dus niet in ep.2?
een tocht die volgens hen nergens naar leidt, omdat ze denken dat er niets meer over is van de wereld.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vind het op zich wel een geslaagd begin van het seizoen al moet er wel wat tempo in komen. Aan het begin van seizoen twee reden ze zich "klem" in het verkeer en daar zitten ze nu nog steeds, en nu verplaatst het geheel weer naar een boerderij, ook al een statische locatie. Je hebt gewoon niet het gevoel dat ze bezig zijn met een tocht. Dat is het enige wat ik best wel mis, dat gevoel van een tocht. Dat was zelfs bij een komedie als Zombieland wel aanwezig (op het einde met die kermis na dan).
Denken ze daar allemaal zo over?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:27 schreef Mestras het volgende:
[..]
een tocht die volgens hen nergens naar leidt, omdat ze denken dat er niets meer over is van de wereld.
Niet zo gek, maar leuk is anders. Zul je zien dat we extra drama krijgen. Het veiligste is natuurlijk om jezelf in een kelder op te sluiten met voedsel voor tien jaar en er dan als die zombies doodgehongerd zijn uit te komen, maar daar hoef je dan geen film of serie over te maken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:41 schreef planethugo het volgende:
Het grootste deel van seizoen 2 blijven ze op die boerderij hangen. Dat is veiliger dan op reis gaan dus zo gek nog niet
Mensen zijn na S1 (begrijpelijk) sceptisch. Het is dan best gewaagd om meteen de 2e aflevering weer zga zombieloos te makenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:41 schreef planethugo het volgende:
er was weinig zombie actie in deze aflevering maar om daarom seizoen 2 meteen maar neer te sabelen slaat nergens op.
ik ben ook niet kapot van dat drama gedoe maar het is gelukkig niet zo standaard en slecht als in Falling Skies en Terra Nova. Elke aflevering 10 scene's met zombies is misschien wel leuk maar dat hou je ook niet vol. Logisch dat er dus gedoseerd wat actie in voorkomt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niet zo gek, maar leuk is anders. Zul je zien dat we extra drama krijgen. Het veiligste is natuurlijk om jezelf in een kelder op te sluiten met voedsel voor tien jaar en er dan als die zombies doodgehongerd zijn uit te komen, maar daar hoef je dan geen film of serie over te maken.
Helemaal mee eens, die twee series heb ik geprobeerd maar het is gewoon niet te harden zo slecht. Wat dat betreft steekt TWD er met kop en schouders boven uit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:49 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik ben ook niet kapot van dat drama gedoe maar het is gelukkig niet zo standaard en slecht als in Falling Skies en Terra Nova. Elke aflevering 10 scene's met zombies is misschien wel leuk maar dat hou je ook niet vol. Logisch dat er dus gedoseerd wat actie in voorkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |