Kampenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:14 schreef SecretCyntiaa het volgende:
hohoho
let it snow let it snow let it snow
speciaal voor Cyntiaa deze user gekloont?
Kloon is benieuwd waar Cyntiaa woont?
Leuk is dat hequote:Op maandag 17 oktober 2011 07:50 schreef Lijnloos het volgende:
Wauw, een nieuwe ochtend met een nieuw topic! Het voelt een beetje zoals vroeger, dat je in het donker naar beneden liep om te zien of er wat in je svhoen zit...zo leuk!
quote:Sinterklaas of toch de Kerstman?
'k Weet niet wie ik ben, ben er helemaal verward van
Gelukkig is mijn lootje lief en fijn
Iedereen zou wel de dinges van Saffier willen zijn
+1quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vertoon lijstjesontwijkendgedrag!
Ik weet echt niet wat ik er op moet gaan zetten!
ik.had het niet beter kunnen zeggenquote:Op maandag 17 oktober 2011 08:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vertoon lijstjesontwijkendgedrag!
Ik weet echt niet wat ik er op moet gaan zetten!
Alsjeblieft:quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:55 schreef mrien het volgende:
BE, heb je ook een totaal lijst van wie er mee doet? Ga ik weer eens een poging wagen de klonen er achter te zetten
Thx, ga er straks ff voor zitten als de kinderen mee werkenquote:Op maandag 17 oktober 2011 08:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Alsjeblieft:
Brighteyes, RockabeIIa, vlindur, Poppejans, vicky, incantrix, keshet, poppedein, beessie-jen , simmu, orea, elmo76, miss_sly , sonnetje85, pvoesss, Spuuglokje, BarbaBientje01 , LiedjeBackstage, Ssserpente, Chan, Solagratia, rixtje, twinkly, Cyntiaa, krijtlijk, DaviniaHR, mrien, kitty_hello , SacreCoeur, twentemeisje, Spewey, Fannetje, droomvrouwtje, Roosje84, debuurvrouw, Danic, kersjes, mefke79, kaatjejannie, _Ingrid_ , lijnloos, As1981, Faja-Lobi , SummerBreeze, McLaura, happyme28, eetjejom, Shandaly, octopussy, XXXKarinXXX, Bar, Memmel, Wickie, Dizzy-Miss-Lizzy , Diaan73, De_Taartjesfee , Klumsy, Jelief, becky27, lady-wrb , p_iglet , Kleurdoos, Sorbootje, Flugeltje, Bianca_en_Michael , Draculettetje, Estrys, m@x , Reilain, Sugarsnap, _Ophelia_ , Lois, Chell, Saffier, Yppy, Oxymoron
En eetjejom is uiteraard Jeetjejom.![]()
Ik zet jullie er tussenquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:16 schreef YPPY het volgende:
Mogen oxy en ik ook in dit lijstje? Misschien hebben wij ook een kloon.
ook niet van mijquote:
+1quote:
Jaaaaaaaaja.. je hebt vast al een kloon en probeert ons hier op een dwaalspoor te zettenquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:02 schreef Reilain het volgende:
Wat een hoop klonen al!! Ik ga eens kijken of ik ook nog een leuke naam kan verzinnen!
Ik ook, ik ook!quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:46 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ook, ik ook!
We hebben vast elkaar![]()
Oh en Santa, er komt deze week wat op mijn lijstje te staan hoor! Ben nog even hard aan het nadenken
quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:19 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ga mijzelf wel klonen.
Wordt het forum ook een stuk leuker van, we kunnen niet genoeg kleurdozen hebben.
Kan niet. Die heb ik alquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:49 schreef Elmo76 het volgende:
Ik heb ook een heel leuk lootje!!!Misschien wel de leukste!
+1quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Hai ja, Toos Kloonloos hiermaar goed, dat heb je als onbekende poster *snirf*
Wat lief!quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:13 schreef Danicolaas het volgende:
Hi ha ho
Wat zie ik no(u)?
Ben je nog steeds onderweg?
Wat een pech!![]()
Ik denk aan je,
Groetjes van Danicolaas
Jeujj ik heb een kloon!!quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:38 schreef Elmohohoho het volgende:
Elmootje
Ik heb jouw lootje
En zonder slag of stootje
Vind ik vast een mooi cadeautje
Ah een brabo....quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:39 schreef sinter_en_santa het volgende:
En opnieuw is hier een kloon geboren
ik hoop maar dat mijn lootje het kan bekoren
"Jouw lootje is bianca_en_michael" stond er in mijn mail...
Tja, lastig, van haar weet ik (nog) niet zoveel
Ik vind het kei-leuk, in tegenstelling tot sommige anderen
want dat niet-veel-weten gaat binnenkort gewoon veranderen!
Ik ga me lekker verdiepen in de zoekfunctie van Fok
en misschien koop ik ook nog wel iets op de gok
Bianca, misschien worden we nog wel de grootste vriendinnen,
je allereerste kloontjespost is in ieder geval alvast binnen!
Moahh... Ik zeg ook 'kei' maar woon in Utrecht (maar wel ex-braboquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ah een brabo....
/sherlock holmes modus...
Zeg dat wel zeg!quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:49 schreef droomvrouwtje het volgende:
Oeh het word nog heel vol hier met klonen zeg..
Wauw! Ik ben helemaal blij met mijn sinter_en_santa!! En wat kun jij goed dichten!quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:39 schreef sinter_en_santa het volgende:
En opnieuw is hier een kloon geboren
ik hoop maar dat mijn lootje het kan bekoren
"Jouw lootje is bianca_en_michael" stond er in mijn mail...
Tja, lastig, van haar weet ik (nog) niet zoveel
Ik vind het kei-leuk, in tegenstelling tot sommige anderen
want dat niet-veel-weten gaat binnenkort gewoon veranderen!
Ik ga me lekker verdiepen in de zoekfunctie van Fok
en misschien koop ik ook nog wel iets op de gok
Bianca, misschien worden we nog wel de grootste vriendinnen,
je allereerste kloontjespost is in ieder geval alvast binnen!
Och Davinia, niet getreurd,quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:10 schreef DaviniaHR het volgende:
Het is nog vroeg, Mss krijgen we nog klonen. * hoopvol kijkt
vorig jaar had je er bijna 1quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:07 schreef Shandaly het volgende:
Ik ben benieuwd of ik dit jaar een kloontje krijg...
Ow, en dat lijstje.. daar moet ik ook nog steeds over nadenken. Had vorig jaar een voorleesboek gevraagd, maar blijkbaar heb ik een jongetje dat daar het geduld niet voor heeft... die wil alleen maar blaadjes omslaan/afscheuren en weer verder...
Was wel blij met mijn secret santa hoorquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:47 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
vorig jaar had je er bijna 1
maar het lukte nietweet niet eens meer waarom niet
quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:50 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Was wel blij met mijn secret santa hoorLeuke aanwijzingen ook.
Zijn er dit jaar al hints gegeven?
Sorry santa. Was nogal een druk weekend. Ik kruipt zo achter mijn pc om m'n lijstje in te vullenquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:36 schreef SummerSanta het volgende:
Ik zoek ik zoek
Naar SummerBreeze
Vul jij heel snel je lijstje
Please
dhlforyou.nl (zoiets? heet DHL for you in elk geval) is ¤ 5,- voor een pakketjequote:Op maandag 17 oktober 2011 16:28 schreef flugeltje het volgende:
Wat is eigenlijk de goedkoopste verzendmanier zodat je het meeste overhoudt voor de kadootjes?
In je slee gooienquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:28 schreef flugeltje het volgende:
Wat is eigenlijk de goedkoopste verzendmanier zodat je het meeste overhoudt voor de kadootjes?
Volgens mij ook!quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:24 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Jeujj ik heb een kloon!!en volgens mij een hele leuke!!
En ook zo lekker bescheidenquote:
Haha, daaar ga ik neit weer aan beginnen hoorquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:28 schreef Jeetjejom het volgende:
Omg wat zijn jullie al allemaal actief!!!! En ik vind het echt zo leuk!!!
Gaat er weer iemand een excelbestand maken met de tips
Psst...quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:30 schreef kaatjejannie het volgende:
Wat leuk al die klonen zeg! Ik wil ook!!
Ik zit meestal op mobiel, gebruik mijn laptop amper, maar als ik eens tijd heb, zal ik kijken of het me lukt...quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:41 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Haha, daaar ga ik neit weer aan beginnen hoorDat mag iemand anders doen dit jaar...
Makkelijk als we straks één iemand zonder kloon hebbenquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:06 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Ik zit meestal op mobiel, gebruik mijn laptop amper, maar als ik eens tijd heb, zal ik kijken of het me lukt...
En dat is ook meteen de reden waarom mijn lootje geen kloon zal krijgen
quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:24 schreef Sint-of-Santa het volgende:
Ik heb vannacht liggen denken aan hoe ik mijn lootje een leuk gedicht kan schenken
Een gedicht is gemaakt om de ontvanger te bekoren
Maar of mijn lootje mijn rijmelaarij aan wenst te horen is een compleet andere bakmix
Oh oh waar bent gij Incantrix.....ik ben uw SinterSanta![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:46 schreef SinterKaatje het volgende:
[..]
Psst...
Ik ken je dan wel niet zo goed,
maar dat mag de pret niet drukken..
Deze SSS gaat daarom snel op onderzoek
in al jouw geschreven stukken..
okay ik kan maar beter stoppen met dichten, want dat kan ik dus echt niet
Ach kiek je hebt een lijstjequote:Op maandag 17 oktober 2011 16:18 schreef SummerBreeze het volgende:
Nou SummerSanta, ik heb mijn lijstje ingevuld. Het is alleen wel een hele lap tekst geworden. Niet zozeer dat ik een hele waslijst aan wensen heb opgegeven, maar ik heb ook geprobeerd om iets over mezelf te vertellen zodat je niet zelf mijn hele postgeschiedenis hoeft door te bladeren
Ik zou Memmel een cavia cadeau doenquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:18 schreef secretlittlesintersanta het volgende:
Ik trok een lootje en viel haast flauw.
Weet je wie ik had? Ik had jou!
Wat moet ik daar nou mee beginnen?
Geen rijm of surprise schiet me te binnen....
Lieve Memmel, wil je een verlanglijstje voor me invullen?![]()
secretlittlesintersanta
Ik zie het al voor mequote:Op maandag 17 oktober 2011 19:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zou Memmel een cavia cadeau doen
Bij nader inzien zou ik er haar een paar cadeau doen.quote:
Ik begrijp de gedachte wel. Dit topic gaat heel snel en mensen lezen niet altijd terug maar een pm is dan directer en minder vervuilendquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:28 schreef Estrys het volgende:
Is het niet fijner als we het (kloon) santa gedoetje in dit topic houden ipv in andere topics gaan vragen om lijstjes en zo zoals in het peutertopic?
Proestquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zou Memmel een cavia cadeau doen
+1quote:
De naam van jouw SSS doet me denken aan een oude aflevering van Sesamstraat waarin Ienimini een goocheldoos wil hebben, maar dat rijmt niet op Sinterklaas. Dus haar dilemma is of ze een goocheldoos moet vragen aan Sinterkloos of een goocheldaas aan Sinterklaas.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:16 schreef Lijnloos het volgende:
Poeh valt nog niet mee zo'n lijstje maken, maar hij komt er aan hoor Sinterkloos!
"Je kunt helaas niet ruilen"quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:25 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik hoop dat mn Santa wat met mn lijstje kan
Ik vind t wel spannend![]()
(maar je hoeft niet per se mn lijstje af te gaan hoor! Eigen inbreng is altijd goed)
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:21 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
De naam van jouw SSS doet me denken aan een oude aflevering van Sesamstraat waarin Ienimini een goocheldoos wil hebben, maar dat rijmt niet op Sinterklaas. Dus haar dilemma is of ze een goocheldoos moet vragen aan Sinterkloos of een goocheldaas aan Sinterklaas.
Nou, er hebben een aantal meiden gemeld geen kloon aan te gaan maken. Dus het zou zomaar kunnen dat jouw SSS daar tussen zit. Maakt het afstrepen wel makkelijkerquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:46 schreef Kersjes het volgende:
Zo, ben weer bijgelezen. Wat een leuke traditie is dit toch geworden![]()
Helaas heeft mijn Santakloon zich nog niet gemeld maar dat gaat misschien nog komen.... toch?
Ik heb een kloon Ik heb een kloon Ik heb een kloon!quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:32 schreef secret_knofje het volgende:
Ssserpente, heb je nog tijd om een verlanglijstje in te vullen!?
Dat roept iedereen altijdquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:49 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Nou, er hebben een aantal meiden gemeld geen kloon aan te gaan maken. Dus het zou zomaar kunnen dat jouw SSS daar tussen zit. Maakt het afstrepen wel makkelijker
Ik heb nog secretsacky27 in de aanbieding voor jouw santaquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:06 schreef becky27 het volgende:
oeh nog steeds Toos kloonloos, ben benieuwd of mijn kloon zich nog laat zien?
Gelukkig spreek ik altijd de waarheid, ook als ik zeg dat ik nooit kloonquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:57 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Gelukkig spreek ik altijd de waarheid, ook als ik zeg dat ik nooit kloon
Leuk! Ik ben heel benieuwdquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:10 schreef SinterSantaMax het volgende:
M@x ik heb je steekwoorden gezien! Of ik er wat mee kan is maar afwachten![]()
Nee hoor, deze SinterSanta is niet voor niets een SinterSanta!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..... met gevoel voor drama....
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:04 schreef Kersjes het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3!
In Gent zeggen ze ook te pas en te onpas keiquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:46 schreef Reilain het volgende:
[..]
Moahh... Ik zeg ook 'kei' maar woon in Utrecht (maar wel ex-brabo)
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:13 schreef Faja-Kloonbi het volgende:
Hee Faja-Lobi,
Je wachten is voorbij...
ik weet niet of je het leuk vindt
maar ook jouw kloon is er nu bij!
Je verlanglijstje was super
ik weet nu al veel over jou
en kan lekker gaan shoppen
dat vind je vast niet zo flauw!
Ik laat me hier snel weer zien
tot die tijd zeg ik tabee
ik wens je veel succes met raden
want ja, ik doe nu ook weer mee!
Speciaal voor de kloonlozenquote:
Join me in!quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:16 schreef Chan het volgende:
Zullen we een kloonlozenclubje oprichten?
Ik heb anders secret chanta nog wel in de aanbieding!quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:16 schreef Chan het volgende:
Zullen we een kloonlozenclubje oprichten?
Oeh als jij die nou afstoft en mn Santa van dit jaar er ook 1 maakt heb ik 2 klonenquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb anders secret chanta nog wel in de aanbieding!
Hoera, een kloon voor mij!quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:53 schreef SinterChell het volgende:
Beste Chell,
Ik ben de trotse eigenaar van jouw lootje,
Maar je lijstje staat nog in zijn blootje.
Kun je wat gaan bedenken,
Dan kan deze Sint vast wel iets aan je schenken!
Ja, ik heb een cd speler!quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:45 schreef RaRaSinterSanta het volgende:
Zeg Pvoesss, heb jij eigenlijk nog een cd speler?
Wauw! Tof!quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:22 schreef SneeuwPoppejans het volgende:
Zo, poppejans, ook voor jou een mooie loon.
Hij is dan wel niet zo origineel als jouw "inne-pinup" van vorig jaar, maar je moet het er maar mee doen.
Ja, vorig jaar heb ik ook meegelezen, en misschien ook wel gepost. Wie zal het zeggen?
Nu in de rijmmodus:
Het duurde een paar dagen, maar zie aldaar,
Een heuse kloon stond voor poppejans klaar!
Ik ben erg blij dat ik jouw lootje heb getrokken
Want de grootte van de lijst was ik best geschrokken,
Gelukkig kan ik straks zonder brokken
Door de winkels gaan sjokken
Echter, jouw verlanglijstje is nog maagdelijk schoon,
Dat vindt jij misschien heel gewoon,
Maar ik weet niet wat ik voor je moet maken
Zal ik iets breien, of zal ik iets haken?
Of ben ik geen handige Harry,
En trek ik iets uit een winkelschap, of drie
Dus laat me gauw weten wat je wensen zijn,
Dan begint voor mij pas echt het festijn!
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:13 schreef Kitty_Secret_Hello het volgende:
Ho ho ho, let it snow, Kitty_Hello!
Hallo Wickie,quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:19 schreef wickie het volgende:
Hallo beste lootjestrekker,
Hier een gedichtje voor jou
Kan ik vast oefenen of ik goede rijmpjes bouw
Ik zal snel mijn lijstje aanvullen
Maar momenteel zijn er wat zaken die mij lichamelijk kullen
Sorry dus voor de vertraging
Ik hoop de komende dagen voor jouw op aanvulling.
Zijn er nog zaken die je graag zou willen weten?
Bijvoorbeeld de omtrek van mn hoofd, die kan ik opmeten( verkapt verzoek voor een leuke muts)
Ik hoef geen kloon hoor
Misschien heb je er geen zin in of tijd voor.
Zelf twijfel ik ook nog over of ik zal klonen
Ben bang om mezelf met het verkeerde account te tonen
Wie je ook bent, misschien wel een Zeeuw of een Drent
Ik ben heul erg kei blij dat jij mijn SecretSinterSanta bent![]()
woehoequote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:15 schreef HappySanta28 het volgende:
Hohoho!
Ik ben de Santa van Hahahahappy!
Mijn rijmelarij is nog niet op niveau
Dat zie je zo.
Wellicht dat dat nog zal komen.
Maar hier te posten zal ik niet schromen (![]()
)
Nu gauw weer er vandoor.
Ik wilde alleen maar even posten hoor!
Hoi!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:38 schreef Zeepdoos het volgende:
Lieve Vlindur,
Deze kloon sluit niet aan bij jouw naam
Maar is daarom echt niet minder bekwaam
Ik zou daarom graag van je willen horen
Welke kleuren jou kunnen bekoren
Denk daarbij aan één speciaal plekje in je huis
Daar voel jij je lekker thuis
Het uiterlijk van je badkamer
Zouden, zonder het gebruik van een hamer
Met het krijgen van een speciaal geschenk
In iets moois veranderen, in 1 oogwenk
Als je denkt, dit is niet pluis
Gebruik je het maar ergens anders in huis
Hopelijk reageer je heel snel
Anders moet ik iets nieuws verzinnen, dat wel
+1quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:56 schreef Reilain het volgende:
Ik ben nu ook wel heel nieuwschierig wie mij heeft...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet er tweeeeeeeheeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:04 schreef McLaura het volgende:
Ik weet een kloon, ik weet een kloon, ik weet een klooooooooohoooooooooooooooooon
* Chan streept Elmo af van lijstje met mogelijke Santa'squote:
Gok maar raak, ik zeg niks!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:28 schreef Chan het volgende:
[..]
* Chan streept Elmo af van lijstje met mogelijke Santa's
Ik heb nog geen SantaKloon dus jij kunt het niet zijn als je er 2 weet (waaronder 1 van jezelf gok ik zo)
ik heb een kloonquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:33 schreef Draak_van_een_Kloon het volgende:
Hoi Draculettetje![]()
Een nieuwe kloon is geboren
Dus nu moet ik ook wat van me laten horen
Een moeilijke opdracht gaf je me wel
Iets persoonlijks wat een h...
Mijn hersenen hoorde ik al kraken
Ik hoop dat ik er iets mooi van kan maken
Een hint geven doe ik nog niet
Maar als je het pakje opent hoop ik dat je het ziet
Het rijmen zit nog niet in bloed
Maar hopelijk komt het voor 11 december goed
Sorry SantaFluugs is er niet... maar ik ben er wel!!quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:32 schreef flugeltje het volgende:
Jaja en waar blijft SantaFluugs nou? he he he he he he
Argh, vertel vertel!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:51 schreef Elmohohoho het volgende:
Elmo, weet je?
Ik heb alvast een heel leuk ideetje!
Zoals jij waarschijnlijk ook wel inzietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:52 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Argh, vertel vertel!!![]()
*Nieuwsgierig is!!*
Jammer, maar ik kon het proberen he!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:03 schreef Elmohohoho het volgende:
[..]
Zoals jij waarschijnlijk ook wel inziet
Vertel ik je zoiets niet
Want welk een groot verdriet
Als de verrassing eraf giet
anders rijmt het niet
Groeten zwarte piet
4?!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:45 schreef Kleurdoos het volgende:
en al die dombo's
dit jaar nog erger dan vorig jaar
ik weet al 4 klonen..door misposten
Ik ben steeds net te laatquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:45 schreef Kleurdoos het volgende:
en al die dombo's
dit jaar nog erger dan vorig jaar
ik weet al 4 klonen..door misposten
Ik had het wel gezien, maar kon er niet uithalen wie je bent.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:50 schreef Elmohohoho het volgende:
Deze kloon was ook een beetje dom
Maar gelukkig niet té stom
Want als je er zo achter kom
t ()
is 't jammer, wat ik je brom!
Jaaaaaaaa, ik heb een kloon!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:29 schreef SinSanteltje het volgende:
[..]
Sorry SantaFluugs is er niet... maar ik ben er wel!!Het duurde even iets langer dan verwacht!
Ik weet er nog geen 1quote:
Pssssst Wat mot je hebben voor de informatie?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:49 schreef Kleurdoos het volgende:
gewoon niet klonen, dat heeft mijn santa goed begrepen
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben steeds net te laat
Misschien dat leven buiten fok toch maar schrappen.
Dat vind ik nou ook!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa, ik heb een kloon!!
Kijk dát vind ik nou ook al een kadootje
Niet waar! Je hebt je 2 jaar geleden helemaal niet verraden of zo!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben echt bewezen te dom om een kloon aan te maken.
Geeft niet hoor, ik ben niet boos. Zolang je maar mooie cadeautjes naar me opstuurtquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben echt bewezen te dom om een kloon aan te maken.
Nou, ik krijg nu niet eens ongeschonden een kloon áángemaakt, dus er is iets grondig misgegaan de afgelopen 2 jaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:20 schreef Chan het volgende:
[..]
Niet waar! Je hebt je 2 jaar geleden helemaal niet verraden of zo!
Ik heb twee weken terug een A-technische vriendin moeten helpen met het aanmaken van een gebruiker. Dat lukte alleen maar binnen internet explorer. Alle andere browsers gaven een onbekende fout. Misschien lost dit jouw probleem ook op?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, ik krijg nu niet eens ongeschonden een kloon áángemaakt, dus er is iets grondig misgegaan de afgelopen 2 jaar
Jaaaa ik heb er ook één!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:26 schreef SSpuugKlokje het volgende:
Hoor ik hoefgetrappel of een kerstklokje?
Ik zeg het maar gewoon
Hier is nog een kloon
En het is die voor... Spuuglokje!
nou ja, wel natuurlijk, maar afgaande op je geheugen leek het me niet handig die kloon weer te gebruiken. En ik weet het wachtwoord zelfs nog. *mopper*quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:38 schreef Chan het volgende:
Ik zie echt het probleem niet hoor buuv, je kunt toch gewoon de kloon van 2 jaar terug gebruiken? Of heb je mij niet??*buuv afstreept*
-edit-quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:17 schreef Poppedein het volgende:
Oh Klooooooooooooooooooo(n)tje...Wie heeft nou mijn looooooooooooooooooooootjuhuh???
*Proest*quote:
dat had ik vorig jaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, ik krijg nu niet eens ongeschonden een kloon áángemaakt, dus er is iets grondig misgegaan de afgelopen 2 jaar
Dat denk jijquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:48 schreef Ssserpente het volgende:
Deze kutto heeft zich tnt niet verluld nog.
Kan wel, maar dan kan ik hem zelf niet meer editten op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:54 schreef happyme28 het volgende:
Misschien leuk om de lijst van mrien met users en klonen weer in de OP te zetten. Ik ben nu de draad al kwijt
Dag Lijnloos,quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:34 schreef Lijnloos het volgende:
Lieve Sinterkloos,
Ik ben nieuwsgierig en volgens mij bent u dat ook,
Zo bekende ik een verdachtenlijstje toen daar een vraag van u opdook:
U wilde wel eens weten wie er op dat lijstje staan,
Nou dat zijn er nog 10 welteverstaan.
Een lijstje van mensen met wie ik Social Media,
Of wie ik ooit IRL heb gezien, wellicht nog via-via.
Nou ben ik bang dat ik gigantisch naast de boot vis,
Maar wellicht heb ik het helemaal niet zo mis.
Dus hierbij, lieve Sinterkloos, mijn lijstje met maybe-sinter-santa's,
En daarmee ook weer even genoeg van mijn onduidelijke geraas.
Ik ben benieuwd of ik in de goede richting zit,
Laat u het even weten of ik een goede naam heb gehit?
Elmo, Flugeltje, Trixxie of Keshet,
Of zit ik scheef in het alfabet?
Bent u McLaura, Mefke, Miss_sly of Saffier?
Of Orea of vlindur of een heel ander dier???
U begrijpt lieve Sinterkloos, de vraag houdt me in de greep,
Ik word zelfs een beetje leep,
Van een antwoord wordt ik graag voorzien,
Hebben wij elkaar ooit echt, ECHT gezien????
X Lijn(loos)
Volgens mij hebben best veel mensen een iPad.. * droomvrouwtje zorgt dat lijstje met verdachten ineens langer wordquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |