Ik weet er tweeeeeeeheeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:04 schreef McLaura het volgende:
Ik weet een kloon, ik weet een kloon, ik weet een klooooooooohoooooooooooooooooon
* Chan streept Elmo af van lijstje met mogelijke Santa'squote:
Gok maar raak, ik zeg niks!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:28 schreef Chan het volgende:
[..]
* Chan streept Elmo af van lijstje met mogelijke Santa's
Ik heb nog geen SantaKloon dus jij kunt het niet zijn als je er 2 weet (waaronder 1 van jezelf gok ik zo)
ik heb een kloonquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:33 schreef Draak_van_een_Kloon het volgende:
Hoi Draculettetje![]()
Een nieuwe kloon is geboren
Dus nu moet ik ook wat van me laten horen
Een moeilijke opdracht gaf je me wel
Iets persoonlijks wat een h...
Mijn hersenen hoorde ik al kraken
Ik hoop dat ik er iets mooi van kan maken
Een hint geven doe ik nog niet
Maar als je het pakje opent hoop ik dat je het ziet
Het rijmen zit nog niet in bloed
Maar hopelijk komt het voor 11 december goed
Sorry SantaFluugs is er niet... maar ik ben er wel!!quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:32 schreef flugeltje het volgende:
Jaja en waar blijft SantaFluugs nou? he he he he he he
Argh, vertel vertel!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:51 schreef Elmohohoho het volgende:
Elmo, weet je?
Ik heb alvast een heel leuk ideetje!
Zoals jij waarschijnlijk ook wel inzietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:52 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Argh, vertel vertel!!![]()
*Nieuwsgierig is!!*
Jammer, maar ik kon het proberen he!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:03 schreef Elmohohoho het volgende:
[..]
Zoals jij waarschijnlijk ook wel inziet
Vertel ik je zoiets niet
Want welk een groot verdriet
Als de verrassing eraf giet
anders rijmt het niet
Groeten zwarte piet
4?!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:45 schreef Kleurdoos het volgende:
en al die dombo's
dit jaar nog erger dan vorig jaar
ik weet al 4 klonen..door misposten
Ik ben steeds net te laatquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:45 schreef Kleurdoos het volgende:
en al die dombo's
dit jaar nog erger dan vorig jaar
ik weet al 4 klonen..door misposten
Ik had het wel gezien, maar kon er niet uithalen wie je bent.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:50 schreef Elmohohoho het volgende:
Deze kloon was ook een beetje dom
Maar gelukkig niet té stom
Want als je er zo achter kom
t ()
is 't jammer, wat ik je brom!
Jaaaaaaaa, ik heb een kloon!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:29 schreef SinSanteltje het volgende:
[..]
Sorry SantaFluugs is er niet... maar ik ben er wel!!Het duurde even iets langer dan verwacht!
Ik weet er nog geen 1quote:
Pssssst Wat mot je hebben voor de informatie?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:49 schreef Kleurdoos het volgende:
gewoon niet klonen, dat heeft mijn santa goed begrepen
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben steeds net te laat
Misschien dat leven buiten fok toch maar schrappen.
Dat vind ik nou ook!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa, ik heb een kloon!!
Kijk dát vind ik nou ook al een kadootje
Niet waar! Je hebt je 2 jaar geleden helemaal niet verraden of zo!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben echt bewezen te dom om een kloon aan te maken.
Geeft niet hoor, ik ben niet boos. Zolang je maar mooie cadeautjes naar me opstuurtquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben echt bewezen te dom om een kloon aan te maken.
Nou, ik krijg nu niet eens ongeschonden een kloon áángemaakt, dus er is iets grondig misgegaan de afgelopen 2 jaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:20 schreef Chan het volgende:
[..]
Niet waar! Je hebt je 2 jaar geleden helemaal niet verraden of zo!
Ik heb twee weken terug een A-technische vriendin moeten helpen met het aanmaken van een gebruiker. Dat lukte alleen maar binnen internet explorer. Alle andere browsers gaven een onbekende fout. Misschien lost dit jouw probleem ook op?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, ik krijg nu niet eens ongeschonden een kloon áángemaakt, dus er is iets grondig misgegaan de afgelopen 2 jaar
Jaaaa ik heb er ook één!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:26 schreef SSpuugKlokje het volgende:
Hoor ik hoefgetrappel of een kerstklokje?
Ik zeg het maar gewoon
Hier is nog een kloon
En het is die voor... Spuuglokje!
nou ja, wel natuurlijk, maar afgaande op je geheugen leek het me niet handig die kloon weer te gebruiken. En ik weet het wachtwoord zelfs nog. *mopper*quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:38 schreef Chan het volgende:
Ik zie echt het probleem niet hoor buuv, je kunt toch gewoon de kloon van 2 jaar terug gebruiken? Of heb je mij niet??*buuv afstreept*
-edit-quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:17 schreef Poppedein het volgende:
Oh Klooooooooooooooooooo(n)tje...Wie heeft nou mijn looooooooooooooooooooootjuhuh???
*Proest*quote:
dat had ik vorig jaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, ik krijg nu niet eens ongeschonden een kloon áángemaakt, dus er is iets grondig misgegaan de afgelopen 2 jaar
Dat denk jijquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:48 schreef Ssserpente het volgende:
Deze kutto heeft zich tnt niet verluld nog.
Kan wel, maar dan kan ik hem zelf niet meer editten op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:54 schreef happyme28 het volgende:
Misschien leuk om de lijst van mrien met users en klonen weer in de OP te zetten. Ik ben nu de draad al kwijt
Dag Lijnloos,quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:34 schreef Lijnloos het volgende:
Lieve Sinterkloos,
Ik ben nieuwsgierig en volgens mij bent u dat ook,
Zo bekende ik een verdachtenlijstje toen daar een vraag van u opdook:
U wilde wel eens weten wie er op dat lijstje staan,
Nou dat zijn er nog 10 welteverstaan.
Een lijstje van mensen met wie ik Social Media,
Of wie ik ooit IRL heb gezien, wellicht nog via-via.
Nou ben ik bang dat ik gigantisch naast de boot vis,
Maar wellicht heb ik het helemaal niet zo mis.
Dus hierbij, lieve Sinterkloos, mijn lijstje met maybe-sinter-santa's,
En daarmee ook weer even genoeg van mijn onduidelijke geraas.
Ik ben benieuwd of ik in de goede richting zit,
Laat u het even weten of ik een goede naam heb gehit?
Elmo, Flugeltje, Trixxie of Keshet,
Of zit ik scheef in het alfabet?
Bent u McLaura, Mefke, Miss_sly of Saffier?
Of Orea of vlindur of een heel ander dier???
U begrijpt lieve Sinterkloos, de vraag houdt me in de greep,
Ik word zelfs een beetje leep,
Van een antwoord wordt ik graag voorzien,
Hebben wij elkaar ooit echt, ECHT gezien????
X Lijn(loos)
Volgens mij hebben best veel mensen een iPad.. * droomvrouwtje zorgt dat lijstje met verdachten ineens langer wordquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |