+1quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:56 schreef Reilain het volgende:
Ik ben nu ook wel heel nieuwschierig wie mij heeft...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet er tweeeeeeeheeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:04 schreef McLaura het volgende:
Ik weet een kloon, ik weet een kloon, ik weet een klooooooooohoooooooooooooooooon
* Chan streept Elmo af van lijstje met mogelijke Santa'squote:
Gok maar raak, ik zeg niks!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:28 schreef Chan het volgende:
[..]
* Chan streept Elmo af van lijstje met mogelijke Santa's
Ik heb nog geen SantaKloon dus jij kunt het niet zijn als je er 2 weet (waaronder 1 van jezelf gok ik zo)
ik heb een kloonquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:33 schreef Draak_van_een_Kloon het volgende:
Hoi Draculettetje![]()
Een nieuwe kloon is geboren
Dus nu moet ik ook wat van me laten horen
Een moeilijke opdracht gaf je me wel
Iets persoonlijks wat een h...
Mijn hersenen hoorde ik al kraken
Ik hoop dat ik er iets mooi van kan maken
Een hint geven doe ik nog niet
Maar als je het pakje opent hoop ik dat je het ziet
Het rijmen zit nog niet in bloed
Maar hopelijk komt het voor 11 december goed
Sorry SantaFluugs is er niet... maar ik ben er wel!!quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:32 schreef flugeltje het volgende:
Jaja en waar blijft SantaFluugs nou? he he he he he he
Argh, vertel vertel!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:51 schreef Elmohohoho het volgende:
Elmo, weet je?
Ik heb alvast een heel leuk ideetje!
Zoals jij waarschijnlijk ook wel inzietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:52 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Argh, vertel vertel!!![]()
*Nieuwsgierig is!!*
Jammer, maar ik kon het proberen he!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:03 schreef Elmohohoho het volgende:
[..]
Zoals jij waarschijnlijk ook wel inziet
Vertel ik je zoiets niet
Want welk een groot verdriet
Als de verrassing eraf giet
anders rijmt het niet
Groeten zwarte piet
4?!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:45 schreef Kleurdoos het volgende:
en al die dombo's
dit jaar nog erger dan vorig jaar
ik weet al 4 klonen..door misposten
Ik ben steeds net te laatquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:45 schreef Kleurdoos het volgende:
en al die dombo's
dit jaar nog erger dan vorig jaar
ik weet al 4 klonen..door misposten
Ik had het wel gezien, maar kon er niet uithalen wie je bent.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:50 schreef Elmohohoho het volgende:
Deze kloon was ook een beetje dom
Maar gelukkig niet té stom
Want als je er zo achter kom
t ()
is 't jammer, wat ik je brom!
Jaaaaaaaa, ik heb een kloon!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:29 schreef SinSanteltje het volgende:
[..]
Sorry SantaFluugs is er niet... maar ik ben er wel!!Het duurde even iets langer dan verwacht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |