Ik weet er nog geen 1quote:
Pssssst Wat mot je hebben voor de informatie?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:49 schreef Kleurdoos het volgende:
gewoon niet klonen, dat heeft mijn santa goed begrepen
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben steeds net te laat
Misschien dat leven buiten fok toch maar schrappen.
Dat vind ik nou ook!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa, ik heb een kloon!!
Kijk dát vind ik nou ook al een kadootje
Niet waar! Je hebt je 2 jaar geleden helemaal niet verraden of zo!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben echt bewezen te dom om een kloon aan te maken.
Geeft niet hoor, ik ben niet boos. Zolang je maar mooie cadeautjes naar me opstuurtquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben echt bewezen te dom om een kloon aan te maken.
Nou, ik krijg nu niet eens ongeschonden een kloon áángemaakt, dus er is iets grondig misgegaan de afgelopen 2 jaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:20 schreef Chan het volgende:
[..]
Niet waar! Je hebt je 2 jaar geleden helemaal niet verraden of zo!
Ik heb twee weken terug een A-technische vriendin moeten helpen met het aanmaken van een gebruiker. Dat lukte alleen maar binnen internet explorer. Alle andere browsers gaven een onbekende fout. Misschien lost dit jouw probleem ook op?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, ik krijg nu niet eens ongeschonden een kloon áángemaakt, dus er is iets grondig misgegaan de afgelopen 2 jaar
Jaaaa ik heb er ook één!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:26 schreef SSpuugKlokje het volgende:
Hoor ik hoefgetrappel of een kerstklokje?
Ik zeg het maar gewoon
Hier is nog een kloon
En het is die voor... Spuuglokje!
nou ja, wel natuurlijk, maar afgaande op je geheugen leek het me niet handig die kloon weer te gebruiken. En ik weet het wachtwoord zelfs nog. *mopper*quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:38 schreef Chan het volgende:
Ik zie echt het probleem niet hoor buuv, je kunt toch gewoon de kloon van 2 jaar terug gebruiken? Of heb je mij niet??*buuv afstreept*
-edit-quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:17 schreef Poppedein het volgende:
Oh Klooooooooooooooooooo(n)tje...Wie heeft nou mijn looooooooooooooooooooootjuhuh???
*Proest*quote:
dat had ik vorig jaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, ik krijg nu niet eens ongeschonden een kloon áángemaakt, dus er is iets grondig misgegaan de afgelopen 2 jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |