Was aan het verhuizen, maar gefixt!quote:
Als je met bijvoorbeeld firefox en internet explorer werkt kan je op beide ingelogd blijven onder een andere username. Moet je alleen nog onthouden om niet met je kloon in de gewone topics te postenquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:18 schreef droomvrouwtje het volgende:
Hm in klonen ben ik ook niet echt goed, zou mezelf ook zo verraden denk ik of vergeten in en uit te loggen
Je kunt dat oa doen door altijd in myat te gaan staan met je kloon. Dan zie je altijd dat je maar een paar topics hebt staan en dat dat je kloon is.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als je met bijvoorbeeld firefox en internet explorer werkt kan je op beide ingelogd blijven onder een andere username. Moet je alleen nog onthouden om niet met je kloon in de gewone topics te posten
begrijpelijk, maar jammer, want ik stond gisteren zowat voor je deurquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
Verlanglijstje volgt later, nog geen idee en nu niet thuis.
Streept af. Jij bent niet Chanquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:01 schreef SinterKerst het volgende:
Oh oh oh wat een spanning!!
Chan, wees eens zo lief om je lootje in te sturen!!
Ik ben er in ieder geval helemaal klaar voor!!
ho ho ho ha ha haquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Streept af. Jij bent niet Chan
Het was heul geen grapquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:05 schreef Kleurdoos het volgende:
ah kijk, t is Timejumper, die vind alle stomme grappen leuk
Ik heb een berichtje gestuurd op facebook, maar daar is ze sinds donderdag al niet meer geweestquote:
Tuurlijk duurt dat nog lang! Maar ik ben wel erg benieuwd wie ik heb... en dan kan ik vast na gaan denken enzoquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:57 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Stelletje ongeduldigen! Duurt nog lang hoor tot we mogen uitpakken!
ja maar niet overal, hier moeten ze nog een week naar schoolquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:28 schreef flugeltje het volgende:
Straks is ze gewoon écht op vakantie he...
het is tenslotte toch herfstvakantie...
quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:41 schreef Chan het volgende:
Ik ben er ik ben er! En hij is ingeleverd en wel
Was inderdaad een weekendje weg, net 1 minuut weer thuis nu
Ja hoor ze is erquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:41 schreef Chan het volgende:
Ik ben er ik ben er! En hij is ingeleverd en wel
Was inderdaad een weekendje weg, net 1 minuut weer thuis nu
Ik zal de uitleg nog wel effe mailen...quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:46 schreef Orea het volgende:
Maar ik ben echt heel erg blij met mijn lootjeecht een super lief iemand, die het verdiend om in het zonnetje gezet te worden
+1quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:48 schreef danic het volgende:
Shit, flugel is me al voor met een bijdehante opmerking
weet ik welquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:46 schreef Orea het volgende:
Maar ik ben echt heel erg blij met mijn lootjeecht een super lief iemand, die het verdiend om in het zonnetje gezet te worden
quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:46 schreef Orea het volgende:
Nou zeg, ik baal er anders ook van dat ik jou heb hoorquote:
Dat!quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:44 schreef danic het volgende:
OOoooh ik vind het gaaaaaaf!!!! Ik is blij met mijn lootje!!!![]()
Ik hoop mijn lootje ook met mij hihi
Je heb mij hequote:Op zondag 16 oktober 2011 16:46 schreef Orea het volgende:
Ik ga mn best doen dat ik ruilen magquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:02 schreef Kleurdoos het volgende:
als Vlindur me weer heeft dan eis ik dat ze ruilt. T mens kan niet dichten yo
Ik vind het echt zo leuk dat je mij hebtquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Maar.mij heeft ze echt!![]()
Ik zag de rest vd opmerkingen pas later
quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:01 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ken mijn lootje helemaal niet!Dat wordt dus flink speuren in haar postgeschiedenis, zodat daar snel verandering in komt.
Dank je! Ik ook van jouquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:27 schreef Ssserpente het volgende:
Ik heb echt het makkelijkste lootje ever!
+1quote:
jeeeeeeeeeeeeejquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:44 schreef Jeetjejom het volgende:
Jaaah ik heb echt een leuke dame waar ik voor mag gaan shoppen!!!!!
Oeh ik heb een kloonquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:45 schreef Prachtig_kep_Sonnetje85 het volgende:
[..]
Hohoho, is dat echt wel zo?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:16 schreef twentemeisje het volgende:
Ik weet trouwens wel haast zeker dat ik binnen de kortste keren een enorme miskloon zou begaan. Ik denk dus nog even na of ik mezelf ga klonen...
Hoi Santaquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:30 schreef Adventmeisje het volgende:
Ook goede dag,
Vanaf vandaag mag ik me dan eindelijk eens nuttig gaan maken.
Nog wat minder dan een maand dat is het wachten meer dan waard.
Met veel plezier deel ik mee
dat ik graag zwem in de zee ;-)
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Oeh ik heb een kloon
Orea had je niet hoeven doen, wel leuk,hoor
Doe je echt niet mee? Waarom heb ik jou dan?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:29 schreef Cooki het volgende:
[..]![]()
![]()
( ( Ik doe helaaspindakaas niet mee, maar natuurlijk wel lurken he) )
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:49 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Doe je echt niet mee? Waarom heb ik jou dan?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:44 schreef Jeetjejom het volgende:
Jaaah ik heb echt een leuke dame waar ik voor mag gaan shoppen!!!!!
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:53 schreef Prachtig_kep_Sonnetje85 het volgende:
[..]
Deze moest ik hebben. Pffff, ik moet wel opletten vanaf nu!
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:55 schreef Reilain het volgende:
Kan ik ergens nog de secret santa van 2010 teruglezen?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:50 schreef octopussy het volgende:
Mehehe, al die leugenaars die zeggen dat ze geen kloon aanmaken omdat door de mand vallen
Ik geloof er.niks vanquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:04 schreef Orea het volgende:
Ik doe niet aan kloons! Niet rondom zwanger worden, niet om SS! Vorig jaar was een (extreme!!) uitzondering.. heb er nu echt geen tijd voor
Sorry, ik heb alleen jouw kloonquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik geloof er.niks van
K doe.ookcniet aan kloons trouwens.,vorig jaar lukte t me niet eens om een kloon aan te.maken
om de een of andere reden geloof ik je ook nog!quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik geloof er.niks van
K doe.ookcniet aan kloons trouwens.,vorig jaar lukte t me niet eens om een kloon aan te.maken
Son doet niet eens echt meequote:Op zondag 16 oktober 2011 19:07 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
om de een of andere reden geloof ik je ook nog!
Ik had Twinks vorig jaar! Doet die mee dit jaar? (even voor mijn beeld of ze niet dermate teleurgesteld was na vorig jaarquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:06 schreef Kleurdoos het volgende:
ohja vorig jaar Ca.Ra t jaar daarvoor PM-Girl
ik was t alweer vergeten behalve dan dat vlindur me beide keren had
maar dat zal nu wel niet gebeuren, die kans is wel heel heel heeeeeel klein
Ja tis triest maar waarquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:07 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
om de een of andere reden geloof ik je ook nog!
Ja, ik ken jou helemaal niet!quote:
En het rijmt niet eens op Lex!quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Sinterkloosgeen idee waarom maar je nickname is prachtig
mn hormonen denk ik
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ben wel het makkelijkste lootje. veel droeviger dan vorig jaar kan het nl bijna niet worden![]()
Dusssssss ssserpente
quote:
Ik heb een kloon!!!quote:
+1 !quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Sinterkloosgeen idee waarom maar je nickname is prachtig
mn hormonen denk ik
En oh ja, muppet is het natuurlijk helemaal met mij eens!quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:45 schreef Orea het volgende:
[..]![]()
![]()
!! Yes ik heb een kloon!!
![]()
Ik heb zojuist bedacht dat ik een Franse Bulldog wilmijn meneer vind het geen goed idee, dus jammer voor hem.. maar wel een toevoeging voor mijn lijstje
* Chan streept kitty_hello af van de lijst van mogelijke santa'squote:Op zondag 16 oktober 2011 19:48 schreef kitty_hello het volgende:
Mijn lootje moet nog wel een verlanglijstje maken![]()
Damn, weer het verkeerde account!quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:50 schreef Prachtig_kep_Sonnetje85 het volgende:
[..]
En oh ja, muppet is het natuurlijk helemaal met mij eens!
Staat genoteerd!quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:45 schreef Orea het volgende:
[..]![]()
![]()
!! Yes ik heb een kloon!!
![]()
Ik heb zojuist bedacht dat ik een Franse Bulldog wilmijn meneer vind het geen goed idee, dus jammer voor hem.. maar wel een toevoeging voor mijn lijstje
je moet ook een andere browser gebruiken... *zucht*quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:52 schreef Prachtig_kep_Sonnetje85 het volgende:
[..]
Damn, weer het verkeerde account!
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:50 schreef Chan het volgende:
[..]
* Chan streept kitty_hello af van de lijst van mogelijke santa's
Echt kut ditquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:52 schreef Prachtig_kep_Sonnetje85 het volgende:
[..]
Damn, weer het verkeerde account!
Dank ik ga eens verder lezenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:54 schreef Ssserpente het volgende:
Franse Bulldogs zijn zielig, Orea. Hebben onwijs veel kwalen omdat ze zo in 'model' gefokt zijn. Zoek maar eens op, je zult versteld staan hoeveel ellende die beesten doorgaans meemaken.
ik vind je meneer errug slim!quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:57 schreef Orea het volgende:
[..]
Dank ik ga eens verder lezenik ken een aantal mensen met Franse Bulldogs, en die zijn helemaal super gezond en in prima conditie.. Ik denk dat het heel erg afhankelijk is waar ze vandaan komen..
Maar meneer wil het voorlopig nietnog 5 kids prima, maar geen franse bulldog
Oké, ik wacht geduldig af !!quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:01 schreef twentemeisje het volgende:
Voor degene met mijn lootje, er volgen echt nog meer suggesties voor een kadootje!
jij moet echt een hoop kado's kopen zegquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:01 schreef Orea het volgende:
[..]
Kut x 200weer verkeerde account.. ik post voorlopig niet mer
Jaquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
jij moet echt een hoop kado's kopen zeg
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:00 schreef Orea het volgende:
Dan ken jij geen Franse Bulldogs!!die zijn echt
![]()
![]()
(ze laten wel veel scheten, maar dat doen meneer en dochterlief ook
dus niks nieuws onder de horizon
)
quote:
Ik heb gewoon twee SSS'squote:Op zondag 16 oktober 2011 20:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
en ik heb tm al hoor!
Oh shit ik was nog niet gekloond![]()
![]()
quote:
ik koop wel wat voor Saarquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:21 schreef twentemeisje het volgende:
[..]<3 Dan kunnen we zo samen gaan shoppen Rocka, wijs ik wel aan wat ik leuk vind! Mijn verlanglijstje is tot nu toe namelijk ruk...
Jij hebt Bianca en Michael?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:23 schreef lady-wrb het volgende:
poe, heb ik dat, er is gewoon nagenoeg niets te vinden van mijn lootje
Dat hoeft niet, want ik heb TM! Ik geef gewoon spul van Leiaquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:22 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ik koop wel wat voor Saar
Meisjesspullen kopen
Stuur je even je adres nog!
kan ik stiekem saar pikken![]()
Mijn adres staat in mijn lootje! Je bent door de mand gevallen Sonnetjequote:Op zondag 16 oktober 2011 20:22 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ik koop wel wat voor Saar
Meisjesspullen kopen
Stuur je even je adres nog!
kan ik stiekem saar pikken![]()
Doe wat van die boxpakjes en ik Saar is tevredenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:26 schreef Orea het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, want ik heb TM! Ik geef gewoon spul van Leia
Afleidingsmanoeuevre is dit uiteraard TMquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:27 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Mijn adres staat in mijn lootje! Je bent door de mand gevallen Sonnetje. Maar cadeautjes voor Saar zijn natuurlijk welkom, ik pm mijn adres wel ff!
Saartje schreeuwt 's nachts soms heel hard, wil je haar nog steeds?
En dat ik ze daarna alsnog over mag nemen voor een 2.0 van onsquote:
Wij gaan toch samen shoppen voor mij Rocka?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Oja, dames: het is voor jezelf en niet voor je kids!
oktnx!
Jeej ik heb ook een kloon!quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:11 schreef Danicolaas het volgende:
Hi ha ho
Voor wie ik ben dat zie je zo
Groeten van Danicolaas en zijn rendierpietjes
Mwhuahaha ik zag het lekker!quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:40 schreef Zeepdoos het volgende:
kut, hopen dat niemand dit zag!! Suf in de verkeerde browser![]()
ik ookquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Mwhuahaha ik zag het lekker!
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:47 schreef klumsy het volgende:
Ik zag het ook, maarja dat geheugen van mijben alweer vergeten wat er stond
plus1quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Mwhuahaha ik zag het lekker!
Ik doe niet aan kloons!quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:45 schreef twentemeisje het volgende:
Sonnetje, Orea en Rocka, gaan jullie nog een kloon voor me aanmaken? Plies?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:04 schreef SantaSly het volgende:
Voor wie het leukste lootje getrokken heeft moet je zijn bij mij
want ik heb Miss_Sly!![]()
![]()
![]()
gr Sinterkerst![]()
Ik wil haar HEEL graag (ondanks nachtelijk geschreeuw), mag ik haar op mijn verlanglijstje zetten?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:27 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Mijn adres staat in mijn lootje! Je bent door de mand gevallen Sonnetje. Maar cadeautjes voor Saar zijn natuurlijk welkom, ik pm mijn adres wel ff!
Saartje schreeuwt 's nachts soms heel hard, wil je haar nog steeds?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ben wel het makkelijkste lootje. veel droeviger dan vorig jaar kan het nl bijna niet worden![]()
Dusssssss ssserpente
ja...ben...er...druk...mee...bezig!quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:45 schreef twentemeisje het volgende:
Sonnetje, Orea en Rocka, gaan jullie nog een kloon voor me aanmaken? Plies?
Godver, ik ben ook altijd te laatquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:40 schreef Zeepdoos het volgende:
kut, hopen dat niemand dit zag!! Suf in de verkeerde browser![]()
oh das ook een goeie voor mn lijstje!quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:53 schreef Orea het volgende:
[..]
Ik wil haar HEEL graag (ondanks nachtelijk geschreeuw), mag ik haar op mijn verlanglijstje zetten?![]()
doe je wat ik zeg, doe je t nog niet goed *zucht*quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:55 schreef Orea het volgende:
[..]
Godver, ik ben ook altijd te laat#faalhaas <= ik dus hè...
Je mag haar een eervolle vermelding geven Oreaquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:53 schreef Orea het volgende:
[..]
Ik wil haar HEEL graag (ondanks nachtelijk geschreeuw), mag ik haar op mijn verlanglijstje zetten?![]()
+1quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:55 schreef Orea het volgende:
[..]
Godver, ik ben ook altijd te laat#faalhaas <= ik dus hè...
donequote:Op zondag 16 oktober 2011 20:20 schreef Santa-R_oo het volgende:
Haai P_iglet![]()
Maak je snel een lijstje ?
ja hee, ik moest al zo snel zijn met inleveren dat ik geeneens tijd had om na te denken over een lijstje. En net wakker enzo. Maar, ik beloof, komt goed. Op korte termijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:40 schreef SinterkerstKonijn het volgende:
zeg mefke lief meisje
zorg jij eens snel voor een lijstje
terwijl dit konijn knaagt op een radijsje
Ik ben zo blij dat ik je heb Klumsquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:02 schreef SinterSanta het volgende:
Op mijn lootje staat Klumsy,
Dus speciaal voor haar dit stukje poëzie!
Je verlanglijst is lekker uitgebreid,
Hartelijk dank voor die duidelijkheid!
Dat jaquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jij had toch Davinia?
Envoor de lootjes!
Ik ben wel héél erg benieuwd wie jij bentquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:09 schreef SinSan het volgende:
Zolang ik mezelf maar niet verraad is er niets aan de hand toch?!
+1quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:18 schreef Kleurdoos het volgende:
Mijn lijstje wordt ook nog aangepast gemaakt hoor.
+2quote:
quote:
wizzle wizzle wizzle, deze sintersant is heel blijquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:57 schreef Spewey het volgende:
[..]
Vette shizzle yo!
Ik heb een kloon, Woohoo yay! Bounces around
Hoi Karinquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hi santa, ik ga mijn lootje ook nog aanvullen hoor (zal ook wel moeten zonder adres komt het niet ver)
Verder hoop ik dat degene die ik heb zich wel af en toe laat zien hier.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ships... Adres heb ik ook niet vermeld. Maar ook nog niets op m'n lijstje. Ik vind het zo moeilijk om iets te bedenken... ben volgende maand ook nog jarig... Pff.
Ik heb een soort van lijstje gemaakt. Het zijn meer steekwoorden want ik heb echt geen flauw idee wat te vragen. Hopelijk kom je daar wat verder mee.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:37 schreef SinterSantaMax het volgende:
[..]
Fijn! Dan kan ik snel gaan shoppen.
Ik ben benieuwd naar het lijstje!
En bedankt hequote:Op zondag 16 oktober 2011 22:20 schreef m@x het volgende:
Hier ook een kloonloze. Ik ga mijn lootje gewoon fijn een tijdje in spanning laten zitten
We aim to pleasequote:
Ik weet je huis wel te vinden hoor Karin, dus dat pakje kom ik gewoon even afgevenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hi santa, ik ga mijn lootje ook nog aanvullen hoor (zal ook wel moeten zonder adres komt het niet ver)
Verder hoop ik dat degene die ik heb zich wel af en toe laat zien hier.
Yeah ik heb een kloon!!! En wat klinkt ze liefquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:34 schreef SintaJeetje het volgende:
Jeetjejom, dame uit het Zuiden
SintaJeetje moet toch nu de noodklok luiden
Je vergat je adres
Misschien wel expres
Maar dadelijk eindigt je pakje in IJmuiden
Dope rijmskills yo!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:30 schreef Santizzle het volgende:
[..]
wizzle wizzle wizzle, deze sintersant is heel blij
want Spewey is getrokken!
misschien wordt het nog een heel karwei
nizzle! deze santizle zal iets meer moeten fokken
maar dat is niet erg want ik heb zin in deze sintersantpartij
deze gangster zag dat je nog geen lijstje had
ik kan je aan alles helpen wat je verlangen ook zijn
ten slotte zoals alle gangsters woon ik in de randstad
iets van cosmetica, accesoires, ander prul of ben je meer een zuipkonijn?
deze sintersant zal er voor je zijn
santizzle is meer dan incognitoquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:28 schreef Spewey het volgende:
[..]
Dope rijmskills yo!
Ik zal er vannacht goed over nadenken en morgen braaf m'n lootje updaten.
Ik wil een hintquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:51 schreef SacreSinterSanta het volgende:
[..]
Zo zie je maar
op verzoek komt ook dat voor elkaar
Ik heb een Secret santaquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:01 schreef GeheimeMijterMuts het volgende:
Hodieho, eindelijk een naam voor mijn kloon,
Voor mij een dochter en geen zoon.
Mijn lootje is er een, gewoon omdat het zo is,
De gelukkige is de enige, echte Lois!
Ik ben je kloontje, daar kun je niet onderuit,
Zelfs niet als je er naar fluit![]()
Als jij je lijstje invult, kan ik fijn gaan shoppen!
Mijn enthousiasme is in elk geval niet meer te stoppen.
Lieve Lois, rust jij lekker uit, denk goed na over je kado's,
Dan ga ik aan de slag, je verleden uitpluizen is niet kansloos
1 Maar?quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:58 schreef SacreSinterSanta het volgende:
[..]
Nu al?
Nou vooruit, ik heb een kind
ik weet wel wie ik had hoorquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jij had toch Davinia?
Envoor de lootjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |