Was aan het verhuizen, maar gefixt!quote:
Als je met bijvoorbeeld firefox en internet explorer werkt kan je op beide ingelogd blijven onder een andere username. Moet je alleen nog onthouden om niet met je kloon in de gewone topics te postenquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:18 schreef droomvrouwtje het volgende:
Hm in klonen ben ik ook niet echt goed, zou mezelf ook zo verraden denk ik of vergeten in en uit te loggen
Je kunt dat oa doen door altijd in myat te gaan staan met je kloon. Dan zie je altijd dat je maar een paar topics hebt staan en dat dat je kloon is.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als je met bijvoorbeeld firefox en internet explorer werkt kan je op beide ingelogd blijven onder een andere username. Moet je alleen nog onthouden om niet met je kloon in de gewone topics te posten
begrijpelijk, maar jammer, want ik stond gisteren zowat voor je deurquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
Verlanglijstje volgt later, nog geen idee en nu niet thuis.
Streept af. Jij bent niet Chanquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:01 schreef SinterKerst het volgende:
Oh oh oh wat een spanning!!
Chan, wees eens zo lief om je lootje in te sturen!!
Ik ben er in ieder geval helemaal klaar voor!!
ho ho ho ha ha haquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Streept af. Jij bent niet Chan
Het was heul geen grapquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:05 schreef Kleurdoos het volgende:
ah kijk, t is Timejumper, die vind alle stomme grappen leuk
Ik heb een berichtje gestuurd op facebook, maar daar is ze sinds donderdag al niet meer geweestquote:
Tuurlijk duurt dat nog lang! Maar ik ben wel erg benieuwd wie ik heb... en dan kan ik vast na gaan denken enzoquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:57 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Stelletje ongeduldigen! Duurt nog lang hoor tot we mogen uitpakken!
ja maar niet overal, hier moeten ze nog een week naar schoolquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:28 schreef flugeltje het volgende:
Straks is ze gewoon écht op vakantie he...
het is tenslotte toch herfstvakantie...
quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:41 schreef Chan het volgende:
Ik ben er ik ben er! En hij is ingeleverd en wel
Was inderdaad een weekendje weg, net 1 minuut weer thuis nu
Ja hoor ze is erquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:41 schreef Chan het volgende:
Ik ben er ik ben er! En hij is ingeleverd en wel
Was inderdaad een weekendje weg, net 1 minuut weer thuis nu
Ik zal de uitleg nog wel effe mailen...quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:46 schreef Orea het volgende:
Maar ik ben echt heel erg blij met mijn lootjeecht een super lief iemand, die het verdiend om in het zonnetje gezet te worden
+1quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:48 schreef danic het volgende:
Shit, flugel is me al voor met een bijdehante opmerking
weet ik welquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:46 schreef Orea het volgende:
Maar ik ben echt heel erg blij met mijn lootjeecht een super lief iemand, die het verdiend om in het zonnetje gezet te worden
quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:46 schreef Orea het volgende:
Nou zeg, ik baal er anders ook van dat ik jou heb hoorquote:
Dat!quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:44 schreef danic het volgende:
OOoooh ik vind het gaaaaaaf!!!! Ik is blij met mijn lootje!!!![]()
Ik hoop mijn lootje ook met mij hihi
Je heb mij hequote:Op zondag 16 oktober 2011 16:46 schreef Orea het volgende:
Ik ga mn best doen dat ik ruilen magquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:02 schreef Kleurdoos het volgende:
als Vlindur me weer heeft dan eis ik dat ze ruilt. T mens kan niet dichten yo
Ik vind het echt zo leuk dat je mij hebtquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Maar.mij heeft ze echt!![]()
Ik zag de rest vd opmerkingen pas later
quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:01 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ken mijn lootje helemaal niet!Dat wordt dus flink speuren in haar postgeschiedenis, zodat daar snel verandering in komt.
Dank je! Ik ook van jouquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:27 schreef Ssserpente het volgende:
Ik heb echt het makkelijkste lootje ever!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |