Ik zal de uitleg nog wel effe mailen...quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:46 schreef Orea het volgende:
Maar ik ben echt heel erg blij met mijn lootjeecht een super lief iemand, die het verdiend om in het zonnetje gezet te worden
+1quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:48 schreef danic het volgende:
Shit, flugel is me al voor met een bijdehante opmerking
weet ik welquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:46 schreef Orea het volgende:
Maar ik ben echt heel erg blij met mijn lootjeecht een super lief iemand, die het verdiend om in het zonnetje gezet te worden
quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:46 schreef Orea het volgende:
Nou zeg, ik baal er anders ook van dat ik jou heb hoorquote:
Dat!quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:44 schreef danic het volgende:
OOoooh ik vind het gaaaaaaf!!!! Ik is blij met mijn lootje!!!![]()
Ik hoop mijn lootje ook met mij hihi
Je heb mij hequote:Op zondag 16 oktober 2011 16:46 schreef Orea het volgende:
Ik ga mn best doen dat ik ruilen magquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:02 schreef Kleurdoos het volgende:
als Vlindur me weer heeft dan eis ik dat ze ruilt. T mens kan niet dichten yo
Ik vind het echt zo leuk dat je mij hebtquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Maar.mij heeft ze echt!![]()
Ik zag de rest vd opmerkingen pas later
quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:01 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ken mijn lootje helemaal niet!Dat wordt dus flink speuren in haar postgeschiedenis, zodat daar snel verandering in komt.
Dank je! Ik ook van jouquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:27 schreef Ssserpente het volgende:
Ik heb echt het makkelijkste lootje ever!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |