En het rijmt niet eens op Lex!quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Sinterkloosgeen idee waarom maar je nickname is prachtig
mn hormonen denk ik
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ben wel het makkelijkste lootje. veel droeviger dan vorig jaar kan het nl bijna niet worden![]()
Dusssssss ssserpente
quote:
Ik heb een kloon!!!quote:
+1 !quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Sinterkloosgeen idee waarom maar je nickname is prachtig
mn hormonen denk ik
En oh ja, muppet is het natuurlijk helemaal met mij eens!quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:45 schreef Orea het volgende:
[..]![]()
![]()
!! Yes ik heb een kloon!!
![]()
Ik heb zojuist bedacht dat ik een Franse Bulldog wilmijn meneer vind het geen goed idee, dus jammer voor hem.. maar wel een toevoeging voor mijn lijstje
* Chan streept kitty_hello af van de lijst van mogelijke santa'squote:Op zondag 16 oktober 2011 19:48 schreef kitty_hello het volgende:
Mijn lootje moet nog wel een verlanglijstje maken![]()
Damn, weer het verkeerde account!quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:50 schreef Prachtig_kep_Sonnetje85 het volgende:
[..]
En oh ja, muppet is het natuurlijk helemaal met mij eens!
Staat genoteerd!quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:45 schreef Orea het volgende:
[..]![]()
![]()
!! Yes ik heb een kloon!!
![]()
Ik heb zojuist bedacht dat ik een Franse Bulldog wilmijn meneer vind het geen goed idee, dus jammer voor hem.. maar wel een toevoeging voor mijn lijstje
je moet ook een andere browser gebruiken... *zucht*quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:52 schreef Prachtig_kep_Sonnetje85 het volgende:
[..]
Damn, weer het verkeerde account!
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:50 schreef Chan het volgende:
[..]
* Chan streept kitty_hello af van de lijst van mogelijke santa's
Echt kut ditquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:52 schreef Prachtig_kep_Sonnetje85 het volgende:
[..]
Damn, weer het verkeerde account!
Dank ik ga eens verder lezenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:54 schreef Ssserpente het volgende:
Franse Bulldogs zijn zielig, Orea. Hebben onwijs veel kwalen omdat ze zo in 'model' gefokt zijn. Zoek maar eens op, je zult versteld staan hoeveel ellende die beesten doorgaans meemaken.
ik vind je meneer errug slim!quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:57 schreef Orea het volgende:
[..]
Dank ik ga eens verder lezenik ken een aantal mensen met Franse Bulldogs, en die zijn helemaal super gezond en in prima conditie.. Ik denk dat het heel erg afhankelijk is waar ze vandaan komen..
Maar meneer wil het voorlopig nietnog 5 kids prima, maar geen franse bulldog
Oké, ik wacht geduldig af !!quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:01 schreef twentemeisje het volgende:
Voor degene met mijn lootje, er volgen echt nog meer suggesties voor een kadootje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |