quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:44 schreef Jeetjejom het volgende:
Jaaah ik heb echt een leuke dame waar ik voor mag gaan shoppen!!!!!
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:53 schreef Prachtig_kep_Sonnetje85 het volgende:
[..]
Deze moest ik hebben. Pffff, ik moet wel opletten vanaf nu!
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:55 schreef Reilain het volgende:
Kan ik ergens nog de secret santa van 2010 teruglezen?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:50 schreef octopussy het volgende:
Mehehe, al die leugenaars die zeggen dat ze geen kloon aanmaken omdat door de mand vallen
Ik geloof er.niks vanquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:04 schreef Orea het volgende:
Ik doe niet aan kloons! Niet rondom zwanger worden, niet om SS! Vorig jaar was een (extreme!!) uitzondering.. heb er nu echt geen tijd voor
Sorry, ik heb alleen jouw kloonquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik geloof er.niks van
K doe.ookcniet aan kloons trouwens.,vorig jaar lukte t me niet eens om een kloon aan te.maken
om de een of andere reden geloof ik je ook nog!quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik geloof er.niks van
K doe.ookcniet aan kloons trouwens.,vorig jaar lukte t me niet eens om een kloon aan te.maken
Son doet niet eens echt meequote:Op zondag 16 oktober 2011 19:07 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
om de een of andere reden geloof ik je ook nog!
Ik had Twinks vorig jaar! Doet die mee dit jaar? (even voor mijn beeld of ze niet dermate teleurgesteld was na vorig jaarquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:06 schreef Kleurdoos het volgende:
ohja vorig jaar Ca.Ra t jaar daarvoor PM-Girl
ik was t alweer vergeten behalve dan dat vlindur me beide keren had
maar dat zal nu wel niet gebeuren, die kans is wel heel heel heeeeeel klein
Ja tis triest maar waarquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:07 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
om de een of andere reden geloof ik je ook nog!
Ja, ik ken jou helemaal niet!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |