+2quote:
quote:
wizzle wizzle wizzle, deze sintersant is heel blijquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:57 schreef Spewey het volgende:
[..]
Vette shizzle yo!
Ik heb een kloon, Woohoo yay! Bounces around
Hoi Karinquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hi santa, ik ga mijn lootje ook nog aanvullen hoor (zal ook wel moeten zonder adres komt het niet ver)
Verder hoop ik dat degene die ik heb zich wel af en toe laat zien hier.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ships... Adres heb ik ook niet vermeld. Maar ook nog niets op m'n lijstje. Ik vind het zo moeilijk om iets te bedenken... ben volgende maand ook nog jarig... Pff.
Ik heb een soort van lijstje gemaakt. Het zijn meer steekwoorden want ik heb echt geen flauw idee wat te vragen. Hopelijk kom je daar wat verder mee.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:37 schreef SinterSantaMax het volgende:
[..]
Fijn! Dan kan ik snel gaan shoppen.
Ik ben benieuwd naar het lijstje!
En bedankt hequote:Op zondag 16 oktober 2011 22:20 schreef m@x het volgende:
Hier ook een kloonloze. Ik ga mijn lootje gewoon fijn een tijdje in spanning laten zitten
We aim to pleasequote:
Ik weet je huis wel te vinden hoor Karin, dus dat pakje kom ik gewoon even afgevenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hi santa, ik ga mijn lootje ook nog aanvullen hoor (zal ook wel moeten zonder adres komt het niet ver)
Verder hoop ik dat degene die ik heb zich wel af en toe laat zien hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |