En ook zo lekker bescheidenquote:
Haha, daaar ga ik neit weer aan beginnen hoorquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:28 schreef Jeetjejom het volgende:
Omg wat zijn jullie al allemaal actief!!!! En ik vind het echt zo leuk!!!
Gaat er weer iemand een excelbestand maken met de tips
Psst...quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:30 schreef kaatjejannie het volgende:
Wat leuk al die klonen zeg! Ik wil ook!!
Ik zit meestal op mobiel, gebruik mijn laptop amper, maar als ik eens tijd heb, zal ik kijken of het me lukt...quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:41 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Haha, daaar ga ik neit weer aan beginnen hoorDat mag iemand anders doen dit jaar...
Makkelijk als we straks één iemand zonder kloon hebbenquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:06 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Ik zit meestal op mobiel, gebruik mijn laptop amper, maar als ik eens tijd heb, zal ik kijken of het me lukt...
En dat is ook meteen de reden waarom mijn lootje geen kloon zal krijgen
quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:24 schreef Sint-of-Santa het volgende:
Ik heb vannacht liggen denken aan hoe ik mijn lootje een leuk gedicht kan schenken
Een gedicht is gemaakt om de ontvanger te bekoren
Maar of mijn lootje mijn rijmelaarij aan wenst te horen is een compleet andere bakmix
Oh oh waar bent gij Incantrix.....ik ben uw SinterSanta![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:46 schreef SinterKaatje het volgende:
[..]
Psst...
Ik ken je dan wel niet zo goed,
maar dat mag de pret niet drukken..
Deze SSS gaat daarom snel op onderzoek
in al jouw geschreven stukken..
okay ik kan maar beter stoppen met dichten, want dat kan ik dus echt niet
Ach kiek je hebt een lijstjequote:Op maandag 17 oktober 2011 16:18 schreef SummerBreeze het volgende:
Nou SummerSanta, ik heb mijn lijstje ingevuld. Het is alleen wel een hele lap tekst geworden. Niet zozeer dat ik een hele waslijst aan wensen heb opgegeven, maar ik heb ook geprobeerd om iets over mezelf te vertellen zodat je niet zelf mijn hele postgeschiedenis hoeft door te bladeren
Ik zou Memmel een cavia cadeau doenquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:18 schreef secretlittlesintersanta het volgende:
Ik trok een lootje en viel haast flauw.
Weet je wie ik had? Ik had jou!
Wat moet ik daar nou mee beginnen?
Geen rijm of surprise schiet me te binnen....
Lieve Memmel, wil je een verlanglijstje voor me invullen?![]()
secretlittlesintersanta
Ik zie het al voor mequote:Op maandag 17 oktober 2011 19:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zou Memmel een cavia cadeau doen
Bij nader inzien zou ik er haar een paar cadeau doen.quote:
Ik begrijp de gedachte wel. Dit topic gaat heel snel en mensen lezen niet altijd terug maar een pm is dan directer en minder vervuilendquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:28 schreef Estrys het volgende:
Is het niet fijner als we het (kloon) santa gedoetje in dit topic houden ipv in andere topics gaan vragen om lijstjes en zo zoals in het peutertopic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |