Kampenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:14 schreef SecretCyntiaa het volgende:
hohoho
let it snow let it snow let it snow
speciaal voor Cyntiaa deze user gekloont?
Kloon is benieuwd waar Cyntiaa woont?
Leuk is dat hequote:Op maandag 17 oktober 2011 07:50 schreef Lijnloos het volgende:
Wauw, een nieuwe ochtend met een nieuw topic! Het voelt een beetje zoals vroeger, dat je in het donker naar beneden liep om te zien of er wat in je svhoen zit...zo leuk!
quote:Sinterklaas of toch de Kerstman?
'k Weet niet wie ik ben, ben er helemaal verward van
Gelukkig is mijn lootje lief en fijn
Iedereen zou wel de dinges van Saffier willen zijn
+1quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vertoon lijstjesontwijkendgedrag!
Ik weet echt niet wat ik er op moet gaan zetten!
ik.had het niet beter kunnen zeggenquote:Op maandag 17 oktober 2011 08:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vertoon lijstjesontwijkendgedrag!
Ik weet echt niet wat ik er op moet gaan zetten!
Alsjeblieft:quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:55 schreef mrien het volgende:
BE, heb je ook een totaal lijst van wie er mee doet? Ga ik weer eens een poging wagen de klonen er achter te zetten
Thx, ga er straks ff voor zitten als de kinderen mee werkenquote:Op maandag 17 oktober 2011 08:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Alsjeblieft:
Brighteyes, RockabeIIa, vlindur, Poppejans, vicky, incantrix, keshet, poppedein, beessie-jen , simmu, orea, elmo76, miss_sly , sonnetje85, pvoesss, Spuuglokje, BarbaBientje01 , LiedjeBackstage, Ssserpente, Chan, Solagratia, rixtje, twinkly, Cyntiaa, krijtlijk, DaviniaHR, mrien, kitty_hello , SacreCoeur, twentemeisje, Spewey, Fannetje, droomvrouwtje, Roosje84, debuurvrouw, Danic, kersjes, mefke79, kaatjejannie, _Ingrid_ , lijnloos, As1981, Faja-Lobi , SummerBreeze, McLaura, happyme28, eetjejom, Shandaly, octopussy, XXXKarinXXX, Bar, Memmel, Wickie, Dizzy-Miss-Lizzy , Diaan73, De_Taartjesfee , Klumsy, Jelief, becky27, lady-wrb , p_iglet , Kleurdoos, Sorbootje, Flugeltje, Bianca_en_Michael , Draculettetje, Estrys, m@x , Reilain, Sugarsnap, _Ophelia_ , Lois, Chell, Saffier, Yppy, Oxymoron
En eetjejom is uiteraard Jeetjejom.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |