Blackjack Greg.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:40 schreef HeatWave het volgende:
hands in de 16, alleen Greg krijgt er geel voor natuurlijk.
God VVV wat geven jullie deze wedstrijd toch weg.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:41 schreef Ties02 het volgende:
God Feyenoord wat wordt het je lastig gemaakt
Dat wel, maar vooral door Feyenoord zelfquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:41 schreef Ties02 het volgende:
God Feyenoord wat wordt het je lastig gemaakt
Blackcard.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Blackjack Greg.
Feyenoord: 2-0! heerlijk hoor.
Ik wou net zeggenquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
Haha Karim de Postbode doet blijkbaar ineens aan luchtpost. 3 afstandsschoten dit seizoen al.
postduif hequote:Op zondag 16 oktober 2011 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
Haha Karim de Postbode doet blijkbaar ineens aan luchtpost. 3 afstandsschoten dit seizoen al.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien maak je nog kans met je voorspelling op je Sugababes-account.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of Superdudesquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Added bonus, zeg maarquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof mij dat wat uitmaakt.Ik heb liever dat Feyenoord het gewoon goed doet.
QFT.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof mij dat wat uitmaakt.Ik heb liever dat Feyenoord het gewoon goed doet.
Assist aan el Ahmadiquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:51 schreef Geo3kant het volgende:
Kan die Kwideti wel voetballen? Of alleen penalties scoren..
Hij had een mooie assist bij de 3-0quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:51 schreef Geo3kant het volgende:
Kan die Kwideti wel voetballen? Of alleen penalties scoren..
Dit is toch een algemeen Eredivisie-topic. Hoe moet ik weten welke pot jij dan met 'die ene' en 'die andere' bedoelt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Worden er nu nog meer wedstrijden gespeeld dan Fey-VVV en Roda-ADO dan ?
jullie krijgen eerst 2 goals gratisquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:51 schreef exile79 het volgende:
Ik mag toch hopen dat Feyenoord in de Arena wat beter gaat spelen, anders wordt dat dikke stront in een trechter
Als er maar 1 andere wedstrijd gespeeld wordt is dat niet zo moeilijk hoorquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is toch een algemeen Eredivisie-topic. Hoe moet ik weten welke pot jij dan met 'die ene' en 'die andere' bedoelt.
Dat is een dealquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:53 schreef vincerusso het volgende:
[..]
jullie krijgen eerst 2 goals gratis
Hij moet bijtijds thuis zijn, hij gaat weer uiteten.quote:
Welke vreetschuur zou het vanavond weer worden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij moet bijtijds thuis zijn, hij gaat weer uiteten.
Omdat Koeman al zijn wissels al gebruikt heeft, gok ik zoquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom Mokotjo er niet even in gooien?
Ik bedoel dan ook, waarom 3 keer wisselen en niet 1 van de 3 is Mokotjo.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Omdat Koeman al zijn wissels al gebruikt heeft, gok ik zo
Geen idee, is denk ik in dezelfde lijn als afvragen waarom Cabral niet gewisseld isquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook, waarom 3 keer wisselen en niet 1 van de 3 is Mokotjo.
Dit was ook gewoon echt een domme bal hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat een waardeloze feyenoord fans.. jezus
Utrecht thuis, altijd moeilijk, denk ik dan maarquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je er ook weer, klein paupertje?
hapquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je er ook weer, klein paupertje?
The joke is on you my friend.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lol, hij heb geen fuck te doen gehad
Op papier is de kwaliteit er wel voor aanwezig... Helaas in de praktijk nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgende week wel minimaal een puntje pakken Feyenoord
Als ze verliezen kunnen ze 9de wordenquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:26 schreef Ritmo het volgende:
Hahahaha ajaxEindelijk weer op de plek waar ze horen, ik hoop dat we ze volgende week nog even verder met de beentjes op de grond kunnen zetten.
Ze staan nog in de play-off zone... Te hoog dusquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:26 schreef Ritmo het volgende:
Hahahaha ajaxEindelijk weer op de plek waar ze horen, ik hoop dat we ze volgende week nog even verder met de beentjes op de grond kunnen zetten.
Haha zou geniaal zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als ze verliezen kunnen ze 9de worden
daarom falen mensen die betalen voor baggervoetbalquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:29 schreef tong80 het volgende:
Nu de echte topper.
Heb een gratis EL-stream tot volgende week. Ben na deze 2 wedstrijden al voetbal moe. Wat een niveau.
Ik ga echt geen abonnement nemen. Ik ken mezelf. Ik blijf toch kijken en mis de rest van de wereld.
Ruik ik hier enig sarcasme?quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
uhu, goed beeld, valt nooit weg. nee top
Internetabo is zelfs maar 13 euro per maandquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Te pauper zijn om niet 15 euro per maand te kunnen missen
Wie's je provider?quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
uhu, goed beeld, valt nooit weg. nee top
Ik heb gewoon eredivisie live hier hoorquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wie's je provider?
Zelfs Scarlet heeft hier op de Veluwe verdacht weinig storing op EL, itt alle andere zenders.
We hebben het over Sopcast, wat geheel gratis isquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wie's je provider?
Zelfs Scarlet heeft hier op de Veluwe verdacht weinig storing op EL, itt alle andere zenders.
A, sozquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
We hebben het over Sopcast, wat geheel gratis is
Heb er zelf maar een keer of 2 á 3 problemen mee gehad. Wel altijd tijdens belangrijke wedstrijdenquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb gewoon eredivisie live hier hoor
Bedoelde het meer op sopcast
Ik geloof.. 4 of 5 rode kaarten, veel gele kaarten.. opstootje, lompe overtredingen..quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:57 schreef Tchock het volgende:
Ik kom net thuis en heb alleen de uitslagen gezien. Kan iemand even de hoogtepunten vertellen?
Volgens mij zijn de uitslagen de hoogtepunten... Al het hele weekend langquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:57 schreef Tchock het volgende:
Ik kom net thuis en heb alleen de uitslagen gezien. Kan iemand even de hoogtepunten vertellen?
vergeet niet de goal na 9 sec.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:58 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik geloof.. 4 of 5 rode kaarten, veel gele kaarten.. opstootje, lompe overtredingen..
Tot nu toe kloppen ze allemaal nog, dit is me nog nooit overkomen. Duimen voor NACquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:48 schreef Tchock het volgende:
Feyenoord, Vitesse, Roda en NAC gaan winnen morgen
Nee,3M1N3M die was aan het lullen dat hij mij was. Is niet zoquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een dude was.. en een van de PSV-kleuters.. vergis ik me nou zo erg?
Hup Excelsiorquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tot nu toe kloppen ze allemaal nog, dit is me nog nooit overkomen. Duimen voor NAC
Wat is hij schijtirritant trouwensquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:04 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Nee,3M1N3M die was aan het lullen dat hij mij was. Is niet zo
Heeft Zwolle gedaan?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:06 schreef Tchock het volgende:
Trouwens, Eindhoven - Willem II was nog bijna gelijk ookNet niet though, spijtig.
Wie gewonnen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:06 schreef Tchock het volgende:
Trouwens, Eindhoven - Willem II was nog bijna gelijk ookNet niet though, spijtig.
quote:
Willem II won met 2-3. Zwolle staat nu eerste op drie punten van Eindhoven en één van Willem IIquote:
Dus Zwolle heeft ook gewonnen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Willem II won met 2-3. Zwolle staat nu eerste op drie punten van Eindhoven en één van Willem II
Maar wel goede muziekquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:19 schreef AnaalFaBtje het volgende:
wat een kutreclames bij EL, steeds dezelfde
Dank aan het voetbal van PSV en je hebt je antwoordquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:41 schreef Tchock het volgende:
Volgens http://eredivisielive.nl/wedstrijd/1621931 Is er al 11 minuten geen enkele noemenswaardige actie geweest? Hoe saai is dit?
Ohja, Feyenoorder héquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dank aan het voetbal van PSV en je hebt je antwoord
Wat lul jij nou weer dan?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dank aan het voetbal van PSV en je hebt je antwoord
Feijenoord is de wijk, Feyenoord is de club. Tenminste, voor zover ik me dat kan herinneren (en da's al een behoorlijk aantal jarenquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:44 schreef Tchock het volgende:
Trouwens wat is dat voor onzin met die y. Hechten ze zo weinig waarde aan de naam van hun club dat ze het veranderen zodat het makkelijker uit te spreken is in het Engels? Dat is echt extreem triest. Als je van je club houdt verander je de naam niet zo maar. Feijenoord is sowieso toffer.
Fan, geen supporter. TV voetbal is voor mij voldoendequote:
Volgens wiki (wat ik ook altijd dacht):quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feijenoord is de wijk, Feyenoord is de club. Tenminste, voor zover ik me dat kan herinneren (en da's al een behoorlijk aantal jaren).
Dat vind ik dus echt zwak. Als ze de naam van mijn club veranderen in FC Shwolle ben ik geen fan meerquote:Feijenoord internationaliseerde de naam in de jaren zeventig naar Feyenoord, omdat de club toen regelmatig Europacupwedstrijden speelde en buitenlanders hadden moeite met het uitspreken van de 'ij'.
Da's idd wel heel triestquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens wiki (wat ik ook altijd dacht):
[..]
Dat vind ik dus echt zwak. Als ze de naam van mijn club veranderen in FC Shwolle ben ik geen fan meer
Als je ook Excelsior aanmoedigt neem ik aan dat je uit Rotterdam komt?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:47 schreef RvLaak het volgende:
Fan, geen supporter. TV voetbal is voor mij voldoende.
Qua geboorte welquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je ook Excelsior aanmoedigt neem ik aan dat je uit Rotterdam komt?
Ironisch dat ik net de laatste 10 minuten wegschakelquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:21 schreef RvLaak het volgende:
Er zit meer actie in de laatste 10 minuten dan in de hele rest van de wedstrijd
Wat precies is on-topic in een live eredivisieverslagen-topic terwijl er geen wedstrijden zijn?quote:
Had nou maar centjes ingezetquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:24 schreef Tchock het volgende:
officieel iedere voorspelling uitgekomen die ik gister gemaakt had
Ik rekende er op dat ADO zijn goede vorm nog steeds niet had gevonden en NEC-Vitesse was een gokjequote:Op zondag 16 oktober 2011 18:31 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Had nou maar centjes ingezet. Maar Roda-ADO en NEC-Vitesse was vooraf geen pijl op te trekken.
Zet de tv aan en ga het kijken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:21 schreef Tchock het volgende:
Is Graafschap - NAC een beetje een leuke wedstrijd?
Nope. Kabel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Is gratis dit weekend. Mocht je tenminste Ziggo hebben.
Ik heb het in ieder geval niet als zenderquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ziggo is ook kabel, slimmerd. Bij UPC is het ook gratis trouwens.
Je moet wel digitale TV hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb het in ieder geval niet als zenderBeneden wel, maar familie moet The Voice (kots) kijken
Dat bedoelde ik ook. Het kwam nogal knullig overquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je moet wel digitale TV hebben natuurlijk.
Tweede helft was best vermakelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:40 schreef Tchock het volgende:
Maar het is geen boeiende wedstrijd dus?
Hup RKCquote:
fc utrecht een nieuwe trainerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:55 schreef Lindgren. het volgende:
ADO - NEC zou ook best vermakelijk kunnen zijn. VVV-RKC ook wel eigenlijk.. Zie niet in waarom alleen utrecht heerenveen interessant zou zijn..
RKC is juist dramatisch bezig. Ze weten wel 2 mooie kansen te creëren maar die worden wel zeer amateuristisch verprutst.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:00 schreef Drassss het volgende:
Dit VVV gaat uit nauwelijks tot geen punten pakken in uitwedstrijden.. dramatisch voetbal zeg. RKC probeert er nog voetballend uit te komen, maar het wil nog niet echt...
1-0 VVV![]()
En Wildschut erinquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
De Boeck. Je weet nu, Nwofor in de spits man
Opstelling Nek: Babos; Cmovs, Van Eijden, Nuytinck, Grootfaam; Vadocz, Schřne, Koolwijk; George, Platje, Nijland.quote:
Ik bedoelde in de basis!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja? Volg jij je eigen club niet mang?
nopequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:28 schreef zoekeenleven het volgende:
hebbe jullie trouwens ook last van stotter bij EL?
Werkt Tom Egbers daar tegenwoordig?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:28 schreef zoekeenleven het volgende:
hebbe jullie trouwens ook last van stotter bij EL?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Werkt Tom Egbers daar tegenwoordig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |