Added bonus, zeg maarquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof mij dat wat uitmaakt.Ik heb liever dat Feyenoord het gewoon goed doet.
QFT.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof mij dat wat uitmaakt.Ik heb liever dat Feyenoord het gewoon goed doet.
Assist aan el Ahmadiquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:51 schreef Geo3kant het volgende:
Kan die Kwideti wel voetballen? Of alleen penalties scoren..
Hij had een mooie assist bij de 3-0quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:51 schreef Geo3kant het volgende:
Kan die Kwideti wel voetballen? Of alleen penalties scoren..
Dit is toch een algemeen Eredivisie-topic. Hoe moet ik weten welke pot jij dan met 'die ene' en 'die andere' bedoelt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Worden er nu nog meer wedstrijden gespeeld dan Fey-VVV en Roda-ADO dan ?
jullie krijgen eerst 2 goals gratisquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:51 schreef exile79 het volgende:
Ik mag toch hopen dat Feyenoord in de Arena wat beter gaat spelen, anders wordt dat dikke stront in een trechter
Als er maar 1 andere wedstrijd gespeeld wordt is dat niet zo moeilijk hoorquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is toch een algemeen Eredivisie-topic. Hoe moet ik weten welke pot jij dan met 'die ene' en 'die andere' bedoelt.
Dat is een dealquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:53 schreef vincerusso het volgende:
[..]
jullie krijgen eerst 2 goals gratis
Hij moet bijtijds thuis zijn, hij gaat weer uiteten.quote:
Welke vreetschuur zou het vanavond weer worden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij moet bijtijds thuis zijn, hij gaat weer uiteten.
Omdat Koeman al zijn wissels al gebruikt heeft, gok ik zoquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom Mokotjo er niet even in gooien?
Ik bedoel dan ook, waarom 3 keer wisselen en niet 1 van de 3 is Mokotjo.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Omdat Koeman al zijn wissels al gebruikt heeft, gok ik zo
Geen idee, is denk ik in dezelfde lijn als afvragen waarom Cabral niet gewisseld isquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook, waarom 3 keer wisselen en niet 1 van de 3 is Mokotjo.
Dit was ook gewoon echt een domme bal hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat een waardeloze feyenoord fans.. jezus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |