Ik geloof.. 4 of 5 rode kaarten, veel gele kaarten.. opstootje, lompe overtredingen..quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:57 schreef Tchock het volgende:
Ik kom net thuis en heb alleen de uitslagen gezien. Kan iemand even de hoogtepunten vertellen?
Volgens mij zijn de uitslagen de hoogtepunten... Al het hele weekend langquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:57 schreef Tchock het volgende:
Ik kom net thuis en heb alleen de uitslagen gezien. Kan iemand even de hoogtepunten vertellen?
vergeet niet de goal na 9 sec.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:58 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik geloof.. 4 of 5 rode kaarten, veel gele kaarten.. opstootje, lompe overtredingen..
Tot nu toe kloppen ze allemaal nog, dit is me nog nooit overkomen. Duimen voor NACquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:48 schreef Tchock het volgende:
Feyenoord, Vitesse, Roda en NAC gaan winnen morgen
Nee,3M1N3M die was aan het lullen dat hij mij was. Is niet zoquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een dude was.. en een van de PSV-kleuters.. vergis ik me nou zo erg?
Hup Excelsiorquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tot nu toe kloppen ze allemaal nog, dit is me nog nooit overkomen. Duimen voor NAC
Wat is hij schijtirritant trouwensquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:04 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Nee,3M1N3M die was aan het lullen dat hij mij was. Is niet zo
Heeft Zwolle gedaan?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:06 schreef Tchock het volgende:
Trouwens, Eindhoven - Willem II was nog bijna gelijk ookNet niet though, spijtig.
Wie gewonnen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:06 schreef Tchock het volgende:
Trouwens, Eindhoven - Willem II was nog bijna gelijk ookNet niet though, spijtig.
quote:
Willem II won met 2-3. Zwolle staat nu eerste op drie punten van Eindhoven en één van Willem IIquote:
Dus Zwolle heeft ook gewonnen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Willem II won met 2-3. Zwolle staat nu eerste op drie punten van Eindhoven en één van Willem II
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |