benadeelde???quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Lucky Psv, jammer dat de scheidsrechter Ajax weer benadeelde morgen meer voetbal.
Het mooiste is, als Feyenoord morgen wint, staan we ook boven Ajaxquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:39 schreef Doublepain het volgende:
Wij staan 4 punten boven ajax!!!!!
Altijd als Ajax punten verspeelt ligt het aan de arbitrage, het veld of het speelschema.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
benadeelde???
Ze kregen een gratis penalty
Onzin, als ze winnen ook waardoor de uitslag vaak laag blijft.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd als Ajax punten verspeelt ligt het aan de arbitrage, het veld of het speelschema.
Leer dat nou eens.
PSV had sowieso veel geluk met de scheids. Maar verder wel terecht gewonnen (helaas)quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hele wedstrijd domineren is idd lucky
Dat is nog echt zo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd als Ajax punten verspeelt ligt het aan de arbitrage, het veld of het speelschema.
Leer dat nou eens.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Leer dat nou eens.
Hahahaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin, als ze winnen ook waardoor de uitslag vaak laag blijft.
Voor 1 week.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de smoesjes morgen zijn als Feyenoord zelfs boven Ajax uit komt
Zwaar programma, scheids tegen zich, Feyenoord dat lucky is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de smoesjes morgen zijn als Feyenoord zelfs boven Ajax uit komt
Met een blikje fernandes erbij en nog een bak schaafijs als toetje.quote:
Doelpunt tegen Twente werd afgekeurd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik hoop alleen voor jullie dat het niet al te chanant wordt...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt (denk ik, verwacht niet dat ze van Ajax zullen winnen)... Maar toch
Oja, dat voorspelde ik al direct na die wedstrijd. Ajax wordt de rest van het seizoen geholpen door de arbitrage maar zal dan altijd blijven wijzen naar dat ene moment tegen Twente.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doelpunt tegen Twente werd afgekeurd.
Wedde ze praten over 6 maanden nog over.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doelpunt tegen Twente werd afgekeurd.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, dat voorspelde ik al direct na die wedstrijd. Ajax wordt de rest van het seizoen geholpen door de arbitrage maar zal dan altijd blijven wijzen naar dat ene moment tegen Twente.
Ajax na dit weekend 6e..quote:
Tja, als het team echt loopt kan het nog winnen van Ajax ook...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop alleen voor jullie dat het niet al te chanant wordt...
Zoals we gewend zijn van Ajax supporters... Altijd in het verleden blijven levenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, dat voorspelde ik al direct na die wedstrijd. Ajax wordt de rest van het seizoen geholpen door de arbitrage maar zal dan altijd blijven wijzen naar dat ene moment tegen Twente.
Musaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat bedacht ik ook al, de topper is Feyenoord - vvv? :\
NEC - Vitesse is toch een leuke wedstrijd, beladen altijd. Daarna de toppert in de Kuip en daarna weet ik eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat bedacht ik ook al, de topper is Feyenoord - vvv? :\
Pissig omdat jullie vanaf morgen onder Feyenoord staan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:47 schreef Jojoortje het volgende:
Gewoon geen enkele leuke wedstrijd morgen
Je kan toch even een dag voor NEC worden ofzo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:47 schreef Jojoortje het volgende:
Dan liever Vitessequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan toch even een dag voor NEC worden ofzo?
Nec - Vitesse hebben best wat leuke spelers dus als ze er echt voor gaan kan dat best leuk worden, het lijft een derebyquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:47 schreef Jojoortje het volgende:
Ja. Mooie wedstrijden!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax - Feyenoord
Vitesse - PSV
Groningen - Twente
Oooooehquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax - Feyenoord
Vitesse - PSV
Groningen - Twente
Leukquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax - Feyenoord
Vitesse - PSV
Groningen - Twente
Jij kan toch even een dag niet op fok posten ofzo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan toch even een dag voor NEC worden ofzo?
Zou wat zijn... Ajax van 4 naar 6quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:48 schreef Tchock het volgende:
Feyenoord, Vitesse, Roda en NAC gaan winnen morgen
Je kan toch ook geen mod meer zijn ofzo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij kan toch even een dag niet op fok posten ofzo?
Ik heb ze niet heel erg gevolgd, maar 7 punten uit 8 wedstrijden, doelsaldo -7 belooft niet veel goeds. Vorige week kansloos tegen PSV.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou wat zijn... Ajax van 4 naar 6
Hoe speelt NEC tot nu toe?
Je weet toch dat ik the power nodig heb? Anders stel ik niets meer voorquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan toch ook geen mod meer zijn ofzo?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik the power nodig heb? Anders stel ik niets meer voor
Stuntjes zijn altijd mogelijk (volgende week dan)quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb ze niet heel erg gevolgd, maar 7 punten uit 8 wedstrijden, doelsaldo -7 belooft niet veel goeds. Vorige week kansloos tegen PSV.
Wat dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Caland kom snel terug, even de wedstrijden van volgende week bespreken.
Mooiste shirt in de wereld van PSVquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:52 schreef Tchock het volgende:
Oh God die shirtjes van Utrecht en PSV zijn écht afschuwelijk
Ja net als de scheidsrechters bij Ajax... Ze weten dat ze worden toegejuigd door half Nederland als ze Ajax benadelen, zie Ajax - Twente.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik the power nodig heb? Anders stel ik niets meer voor
Bedoelde dat hierboven, lijstjes van de wedstrijden van volgende week enzo. Irriteerde je vanmiddag nog aan.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja net als de scheidsrechters bij Ajax... Ze weten dat ze worden toegejuigd door half Nederland als ze Ajax benadelen, zie Ajax - Twente.
Maar ook als ze Ajax niet benadelen want half Nederland is voor Ajax.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja net als de scheidsrechters bij Ajax... Ze weten dat ze worden toegejuigd door half Nederland als ze Ajax benadelen, zie Ajax - Twente.
Oh dat ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bedoelde dat hierboven, lijstjes van de wedstrijden van volgende week enzo. Irriteerde je vanmiddag nog aan.
Daarmee komen ze in de schijnwerpers, naamsbekendheid is ook belangrijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar ook als ze Ajax niet benadelen want half Nederland is voor Ajax.
Ik voorspellingen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh dat ja.
Wellicht dat Ajacied422 en Dj Davy wel weer wat interessante voorspellingen hebben. Het mag toch allemaal hier onder toeziend oog van zo een pauper.
gwnquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:56 schreef RvLaak het volgende:
Vraagje, waarom staat PSV boven Twente? Gelijk aantal punten & gelijk doelsaldo (+16) volgens eredivisie.nl
1 goal meer gemaakt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:56 schreef RvLaak het volgende:
Vraagje, waarom staat PSV boven Twente? Gelijk aantal punten & gelijk doelsaldo (+16) volgens eredivisie.nl
Nee, quote een voorspelling van mij dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, in dit topic toch.
Live Eredivisieverslagen #66: Blauwe duivel Kom op!
Meer doelpunten voor.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:56 schreef RvLaak het volgende:
Eerder in dat topic dacht ik. Of iig ook zo een nietszeggend kutlijstjequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, quote een voorspelling van mij dan?
Nah, ik doe nooit voorspellingen hier.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerder in dat topic dacht ik. Of iig ook zo een nietszeggend kutlijstje
Klaag bij FIFA/UEFA, wij kunnen er niets aan doen.quote:
Nee, maar je bent wel constant als een mongool bezig samen met ajacied422quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nah, ik doe nooit voorspellingen hier.
Leg uit?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, maar je bent wel constant als een mongool bezig samen met ajacied422
Dat heb ik vanmiddag al eens geprobeerd. De link staat zelfs in de post hierboven.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik vanmiddag al eens geprobeerd. De link staat zelfs in de post hierboven.
Verder wil ik er geen woorden meer aan vuil maken zoals ik al zei.
Is geen klacht, ik snapte het gewoon niet...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Klaag bij FIFA/UEFA, wij kunnen er niets aan doen.
Niets dus. Je bent gewoon weer ouderwets aan het trollen denk ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik vanmiddag al eens geprobeerd. De link staat zelfs in de post hierboven.
Verder wil ik er geen woorden meer aan vuil maken zoals ik al zei.
Ja, dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niets dus. Je bent gewoon weer ouderwets aan het trollen denk ik.
De prijzen worden pas verdeeld in mei. Beetje verder kijken dan de waan van de dag.quote:Op zondag 16 oktober 2011 08:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Godver, Na vandaag kunnen Feyenoord en Vitesse boven Ajax komen als ze winnen
Als Vitesse zich goed weet te ontwikkelen zie ik het gebeuren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Boni moet tussen de 18 en 25 miljoen opleveren![]()
twitter:VitesseInside twitterde op zondag 16-10-2011 om 12:34:29Van der Struijk kan mogelijk een schorsing tegemoet zien door zijn middelvinger naar het publiek op te steken tijdens de warming up #necvit reageer retweet
quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
twitter:VitesseInside twitterde op zondag 16-10-2011 om 12:34:29Van der Struijk kan mogelijk een schorsing tegemoet zien door zijn middelvinger naar het publiek op te steken tijdens de warming up #necvit reageer retweet
Laat me in die waanquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hopen dat hofs straks een doelpunt maakt![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hopen dat hofs straks een doelpunt maakt![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hopen dat hofs straks een eigen doelpunt maakt![]()
homo, is een goeie gokquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat schreeuwen de nec fans bij een uittrap van pietje?
hoooooooooooooooooomooooooooooooooooooo ?quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:54 schreef numero_uno het volgende:
[..]
hoooooooooooooooooomooooooooooooooooooo ?
Soms schaam ik me dat ik OOK PSV supporter ben.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:28 schreef 3M1N3M het volgende:
Ooit was er een kabouter. Hij was belgisch. Hij kon heel goed voetballen.
Nu speelt hij bij PSV.
MERTEEENSSSZZZ
Nu kwets je mequote:Op zondag 16 oktober 2011 13:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Soms schaam ik me dat ik OOK PSV supporter ben.
Treurige kleuter.
Jij zoekt ruzie hé?quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
God, Hebben we weer de kleuter van alledag. Gelukkig kan Geo3Kant normaal reageren
Dat interesseert me geen hol.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
God, Hebben we weer de kleuter van alledag. Gelukkig kan Geo3Kant normaal reageren
Ga naar runescape manquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:28 schreef 3M1N3M het volgende:
Yessss!!!!! GEOOO FTW <3 XXJES ALLES DITDAT ZUS SO JAWAAIITT
K’wist niet dat je ma een forum kon oprichten..quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hier man, leeftijdsgenoten op je eigen niveau:
http://www.k3-fanclub.nl/forum/
Zal ons mam leuk vinden!quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:32 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik heb me trouwens op dat forum aangemeld. Ik ga daar ruzie zoeken jeweet
Eenschquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:34 schreef tong80 het volgende:
Mooie goal. Maar de voorsprong onverdiend.
Tongetje!! kom ook trollen op het k3 forum!quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:34 schreef tong80 het volgende:
Mooie goal. Maar de voorsprong onverdiend.
Ik wacht op je trollacties daar.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:35 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Tongetje!! kom ook trollen op het k3 forum!
Ik heet Drolletje
Dit is mijn fipo: ''KONTJE poes VAGINE POPE JE STINKT K3 IS KANKERLELIJK EN SLECHT IK NEUK ZE IN DE KONT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!''quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wacht op je trollacties daar.
Ik zag het. Meld je nu af van Fok en ga je gang. Ontbeer je als een trollkoning daar.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:38 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Dit is mijn fipo: ''KONTJE poes VAGINE POPE JE STINKT K3 IS KANKERLELIJK EN SLECHT IK NEUK ZE IN DE KONT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!''
niet kinderachtig ofzo xdquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:38 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Dit is mijn fipo: ''KONTJE poes VAGINE POPE JE STINKT K3 IS KANKERLELIJK EN SLECHT IK NEUK ZE IN DE KONT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!''
Da’s snelquote:Je hebt een ban gekregen van een van onze staffleden. Je hebt gedaan, ''Schelden''.
Mark my wordsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:48 schreef Tchock het volgende:
Feyenoord, Vitesse, Roda en NAC gaan winnen morgen
iddquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:46 schreef vincerusso het volgende:
2 keer rood en commentator heeft niet door
Geeft wel weer eens het niveau van de Nederlandse commentatoren aanquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:46 schreef vincerusso het volgende:
2 keer rood en commentator heeft niet door
Zoek eens een pub-slowchat op met je trieste kleutergeneuzel....quote:
Gezien het niveau van zijn reacties denk ik dat zijn ouders zich er allang bij neer hebben gelegd dat het nooit veel zal worden..quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beetje jammer dat zijn ouders het internet blijkbaar zien als een goed opvoedingsmedium.
En van de scheidsrechters.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geeft wel weer eens het niveau van de Nederlandse commentatoren aan
Breek me de bek niet openquote:
Echt he, dat hij het toelaat om een klap te krijgenquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Kevin Conboy
Giorgi Chanturia.
en weer 5 mpunten eraf. Wat een debiel is die Chanturia soms
Net zo talentloos?quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:49 schreef YazooW het volgende:
Van Gobbel @ NL1, lijkt wel zo'n amerikaanse gangster rapper
Had je het rugbyen moeten zien vanochtend. Die krijgen een standje schudden met hun hoofd en gaan weer verder.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Beide geel was ook wel oke geweest, maar het had niks met voetbal te maken
Je kijkt nu naar voetbal he...quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had je het rugbyen moeten zien vanochtend. Die krijgen een standje schudden met hun hoofd en gaan weer verder.
Of Van Ginkel in de aanval en Propper op het middenveld.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ze kunnen nog altijd Pedersen of Davila inzetten
Wiedemijer, je moeder is een hoer.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zingen ze dan? Kan het niet verstaan...
Niet echt creatief imo...quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:53 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wiedemijer, je moeder is een hoer.
Hi-La-Risch!quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:53 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wiedemijer, je moeder is een hoer.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Matavz zal Velthuizen wel eens laten zien wat een echte spits kan
En dan volgende week van Feyenoord winnen en er is niets aan het handjequote:Op zondag 16 oktober 2011 13:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn. Dan Feyenoord nog "ff" winnen & Ajax zakt af naar plaats 6
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, want gisteren scoorde hij ook al zo soepel
zou wel terecht zijnquote:
Die kans is idd groter dan andersomquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan volgende week van Feyenoord winnen en er is niets aan het handje
Is dit seizoenquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
So? In het verleden behaalde resultaten, enz....
Moet toch iets zeggen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is dit seizoen?
Beide evenveel goals, jammer joh...
Matavz>>Bakkal>>Guidetti>>>>>>>>>>>>>>Heel Feyenoord>>>Cabral laatste wekenquote:
met de verdediging win je voorlopig niet .quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan volgende week van Feyenoord winnen en er is niets aan het handje
Nee zeggen tegen Valencia, omdat ze te slecht zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:01 schreef Geo3kant het volgende:
Hoezo, Vertonghen en Alderwereld waren toch al klaar voor de wereld top?
zag je gisteren?+quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:01 schreef Geo3kant het volgende:
Hoezo, Vertonghen en Alderwereld waren toch al klaar voor de wereld top?
Ja, maar dit werd al tijden in het ajax topic geroepen voor dit seizoenquote:
Opstootjequote:Op zondag 16 oktober 2011 14:06 schreef j0rdiiii het volgende:
Eerste 2 rood gemist, wat gebeurde er?
Koos Alberts ?quote:
Als je dezelfde logica hanteert als de penalty van Ajax gisteren, is het gewoon een vrije trap, want die schoof door buiten het strafschopgebied.quote:
Maar het zou geen pingel moeten zijn gisteren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als je dezelfde logica hanteert als de penalty van Ajax gisteren, is het gewoon een vrije trap, want die schoof door buiten het strafschopgebied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |