Dan liever Vitessequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan toch even een dag voor NEC worden ofzo?
Nec - Vitesse hebben best wat leuke spelers dus als ze er echt voor gaan kan dat best leuk worden, het lijft een derebyquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:47 schreef Jojoortje het volgende:
Gewoon geen enkele leuke wedstrijd morgen
Ja. Mooie wedstrijden!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax - Feyenoord
Vitesse - PSV
Groningen - Twente
Oooooehquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax - Feyenoord
Vitesse - PSV
Groningen - Twente
Leukquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax - Feyenoord
Vitesse - PSV
Groningen - Twente
Jij kan toch even een dag niet op fok posten ofzo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan toch even een dag voor NEC worden ofzo?
Zou wat zijn... Ajax van 4 naar 6quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:48 schreef Tchock het volgende:
Feyenoord, Vitesse, Roda en NAC gaan winnen morgen
Je kan toch ook geen mod meer zijn ofzo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij kan toch even een dag niet op fok posten ofzo?
Ik heb ze niet heel erg gevolgd, maar 7 punten uit 8 wedstrijden, doelsaldo -7 belooft niet veel goeds. Vorige week kansloos tegen PSV.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou wat zijn... Ajax van 4 naar 6
Hoe speelt NEC tot nu toe?
Je weet toch dat ik the power nodig heb? Anders stel ik niets meer voorquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan toch ook geen mod meer zijn ofzo?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik the power nodig heb? Anders stel ik niets meer voor
Stuntjes zijn altijd mogelijk (volgende week dan)quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb ze niet heel erg gevolgd, maar 7 punten uit 8 wedstrijden, doelsaldo -7 belooft niet veel goeds. Vorige week kansloos tegen PSV.
Wat dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Caland kom snel terug, even de wedstrijden van volgende week bespreken.
Mooiste shirt in de wereld van PSVquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:52 schreef Tchock het volgende:
Oh God die shirtjes van Utrecht en PSV zijn écht afschuwelijk
Ja net als de scheidsrechters bij Ajax... Ze weten dat ze worden toegejuigd door half Nederland als ze Ajax benadelen, zie Ajax - Twente.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik the power nodig heb? Anders stel ik niets meer voor
Bedoelde dat hierboven, lijstjes van de wedstrijden van volgende week enzo. Irriteerde je vanmiddag nog aan.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja net als de scheidsrechters bij Ajax... Ze weten dat ze worden toegejuigd door half Nederland als ze Ajax benadelen, zie Ajax - Twente.
Maar ook als ze Ajax niet benadelen want half Nederland is voor Ajax.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja net als de scheidsrechters bij Ajax... Ze weten dat ze worden toegejuigd door half Nederland als ze Ajax benadelen, zie Ajax - Twente.
Oh dat ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bedoelde dat hierboven, lijstjes van de wedstrijden van volgende week enzo. Irriteerde je vanmiddag nog aan.
Daarmee komen ze in de schijnwerpers, naamsbekendheid is ook belangrijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar ook als ze Ajax niet benadelen want half Nederland is voor Ajax.
Ik voorspellingen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh dat ja.
Wellicht dat Ajacied422 en Dj Davy wel weer wat interessante voorspellingen hebben. Het mag toch allemaal hier onder toeziend oog van zo een pauper.
gwnquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:56 schreef RvLaak het volgende:
Vraagje, waarom staat PSV boven Twente? Gelijk aantal punten & gelijk doelsaldo (+16) volgens eredivisie.nl
1 goal meer gemaakt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:56 schreef RvLaak het volgende:
Vraagje, waarom staat PSV boven Twente? Gelijk aantal punten & gelijk doelsaldo (+16) volgens eredivisie.nl
Nee, quote een voorspelling van mij dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, in dit topic toch.
Live Eredivisieverslagen #66: Blauwe duivel Kom op!
Meer doelpunten voor.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:56 schreef RvLaak het volgende:
Eerder in dat topic dacht ik. Of iig ook zo een nietszeggend kutlijstjequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, quote een voorspelling van mij dan?
Nah, ik doe nooit voorspellingen hier.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerder in dat topic dacht ik. Of iig ook zo een nietszeggend kutlijstje
Klaag bij FIFA/UEFA, wij kunnen er niets aan doen.quote:
Nee, maar je bent wel constant als een mongool bezig samen met ajacied422quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nah, ik doe nooit voorspellingen hier.
Leg uit?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, maar je bent wel constant als een mongool bezig samen met ajacied422
Dat heb ik vanmiddag al eens geprobeerd. De link staat zelfs in de post hierboven.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik vanmiddag al eens geprobeerd. De link staat zelfs in de post hierboven.
Verder wil ik er geen woorden meer aan vuil maken zoals ik al zei.
Is geen klacht, ik snapte het gewoon niet...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Klaag bij FIFA/UEFA, wij kunnen er niets aan doen.
Niets dus. Je bent gewoon weer ouderwets aan het trollen denk ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik vanmiddag al eens geprobeerd. De link staat zelfs in de post hierboven.
Verder wil ik er geen woorden meer aan vuil maken zoals ik al zei.
Ja, dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niets dus. Je bent gewoon weer ouderwets aan het trollen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |