benadeelde???quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Lucky Psv, jammer dat de scheidsrechter Ajax weer benadeelde morgen meer voetbal.
Het mooiste is, als Feyenoord morgen wint, staan we ook boven Ajaxquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:39 schreef Doublepain het volgende:
Wij staan 4 punten boven ajax!!!!!
Altijd als Ajax punten verspeelt ligt het aan de arbitrage, het veld of het speelschema.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
benadeelde???
Ze kregen een gratis penalty
Onzin, als ze winnen ook waardoor de uitslag vaak laag blijft.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd als Ajax punten verspeelt ligt het aan de arbitrage, het veld of het speelschema.
Leer dat nou eens.
PSV had sowieso veel geluk met de scheids. Maar verder wel terecht gewonnen (helaas)quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hele wedstrijd domineren is idd lucky
Dat is nog echt zo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd als Ajax punten verspeelt ligt het aan de arbitrage, het veld of het speelschema.
Leer dat nou eens.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Leer dat nou eens.
Hahahaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin, als ze winnen ook waardoor de uitslag vaak laag blijft.
Voor 1 week.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de smoesjes morgen zijn als Feyenoord zelfs boven Ajax uit komt
Zwaar programma, scheids tegen zich, Feyenoord dat lucky is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de smoesjes morgen zijn als Feyenoord zelfs boven Ajax uit komt
Met een blikje fernandes erbij en nog een bak schaafijs als toetje.quote:
Doelpunt tegen Twente werd afgekeurd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik hoop alleen voor jullie dat het niet al te chanant wordt...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt (denk ik, verwacht niet dat ze van Ajax zullen winnen)... Maar toch
Oja, dat voorspelde ik al direct na die wedstrijd. Ajax wordt de rest van het seizoen geholpen door de arbitrage maar zal dan altijd blijven wijzen naar dat ene moment tegen Twente.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doelpunt tegen Twente werd afgekeurd.
Wedde ze praten over 6 maanden nog over.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doelpunt tegen Twente werd afgekeurd.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, dat voorspelde ik al direct na die wedstrijd. Ajax wordt de rest van het seizoen geholpen door de arbitrage maar zal dan altijd blijven wijzen naar dat ene moment tegen Twente.
Ajax na dit weekend 6e..quote:
Tja, als het team echt loopt kan het nog winnen van Ajax ook...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop alleen voor jullie dat het niet al te chanant wordt...
Zoals we gewend zijn van Ajax supporters... Altijd in het verleden blijven levenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, dat voorspelde ik al direct na die wedstrijd. Ajax wordt de rest van het seizoen geholpen door de arbitrage maar zal dan altijd blijven wijzen naar dat ene moment tegen Twente.
Musaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat bedacht ik ook al, de topper is Feyenoord - vvv? :\
NEC - Vitesse is toch een leuke wedstrijd, beladen altijd. Daarna de toppert in de Kuip en daarna weet ik eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat bedacht ik ook al, de topper is Feyenoord - vvv? :\
Pissig omdat jullie vanaf morgen onder Feyenoord staan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:47 schreef Jojoortje het volgende:
Gewoon geen enkele leuke wedstrijd morgen
Je kan toch even een dag voor NEC worden ofzo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:47 schreef Jojoortje het volgende:
Gewoon geen enkele leuke wedstrijd morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |