Als ze verliezen kunnen ze 9de wordenquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:26 schreef Ritmo het volgende:
Hahahaha ajaxEindelijk weer op de plek waar ze horen, ik hoop dat we ze volgende week nog even verder met de beentjes op de grond kunnen zetten.
Ze staan nog in de play-off zone... Te hoog dusquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:26 schreef Ritmo het volgende:
Hahahaha ajaxEindelijk weer op de plek waar ze horen, ik hoop dat we ze volgende week nog even verder met de beentjes op de grond kunnen zetten.
Haha zou geniaal zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als ze verliezen kunnen ze 9de worden
daarom falen mensen die betalen voor baggervoetbalquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:29 schreef tong80 het volgende:
Nu de echte topper.
Heb een gratis EL-stream tot volgende week. Ben na deze 2 wedstrijden al voetbal moe. Wat een niveau.
Ik ga echt geen abonnement nemen. Ik ken mezelf. Ik blijf toch kijken en mis de rest van de wereld.
Ruik ik hier enig sarcasme?quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
uhu, goed beeld, valt nooit weg. nee top
Internetabo is zelfs maar 13 euro per maandquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Te pauper zijn om niet 15 euro per maand te kunnen missen
Wie's je provider?quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
uhu, goed beeld, valt nooit weg. nee top
Ik heb gewoon eredivisie live hier hoorquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wie's je provider?
Zelfs Scarlet heeft hier op de Veluwe verdacht weinig storing op EL, itt alle andere zenders.
We hebben het over Sopcast, wat geheel gratis isquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wie's je provider?
Zelfs Scarlet heeft hier op de Veluwe verdacht weinig storing op EL, itt alle andere zenders.
A, sozquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
We hebben het over Sopcast, wat geheel gratis is
Heb er zelf maar een keer of 2 á 3 problemen mee gehad. Wel altijd tijdens belangrijke wedstrijdenquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb gewoon eredivisie live hier hoor
Bedoelde het meer op sopcast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |