Ironisch dat ik net de laatste 10 minuten wegschakelquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:21 schreef RvLaak het volgende:
Er zit meer actie in de laatste 10 minuten dan in de hele rest van de wedstrijd
Wat precies is on-topic in een live eredivisieverslagen-topic terwijl er geen wedstrijden zijn?quote:
Had nou maar centjes ingezetquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:24 schreef Tchock het volgende:
officieel iedere voorspelling uitgekomen die ik gister gemaakt had
Ik rekende er op dat ADO zijn goede vorm nog steeds niet had gevonden en NEC-Vitesse was een gokjequote:Op zondag 16 oktober 2011 18:31 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Had nou maar centjes ingezet. Maar Roda-ADO en NEC-Vitesse was vooraf geen pijl op te trekken.
Zet de tv aan en ga het kijken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:21 schreef Tchock het volgende:
Is Graafschap - NAC een beetje een leuke wedstrijd?
Nope. Kabel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Is gratis dit weekend. Mocht je tenminste Ziggo hebben.
Ik heb het in ieder geval niet als zenderquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ziggo is ook kabel, slimmerd. Bij UPC is het ook gratis trouwens.
Je moet wel digitale TV hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb het in ieder geval niet als zenderBeneden wel, maar familie moet The Voice (kots) kijken
Dat bedoelde ik ook. Het kwam nogal knullig overquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je moet wel digitale TV hebben natuurlijk.
Tweede helft was best vermakelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:40 schreef Tchock het volgende:
Maar het is geen boeiende wedstrijd dus?
Hup RKCquote:
fc utrecht een nieuwe trainerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:55 schreef Lindgren. het volgende:
ADO - NEC zou ook best vermakelijk kunnen zijn. VVV-RKC ook wel eigenlijk.. Zie niet in waarom alleen utrecht heerenveen interessant zou zijn..
RKC is juist dramatisch bezig. Ze weten wel 2 mooie kansen te creëren maar die worden wel zeer amateuristisch verprutst.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:00 schreef Drassss het volgende:
Dit VVV gaat uit nauwelijks tot geen punten pakken in uitwedstrijden.. dramatisch voetbal zeg. RKC probeert er nog voetballend uit te komen, maar het wil nog niet echt...
1-0 VVV![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |