Ik heb het in ieder geval niet als zenderquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ziggo is ook kabel, slimmerd. Bij UPC is het ook gratis trouwens.
Je moet wel digitale TV hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb het in ieder geval niet als zenderBeneden wel, maar familie moet The Voice (kots) kijken
Dat bedoelde ik ook. Het kwam nogal knullig overquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je moet wel digitale TV hebben natuurlijk.
Tweede helft was best vermakelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:40 schreef Tchock het volgende:
Maar het is geen boeiende wedstrijd dus?
Hup RKCquote:
fc utrecht een nieuwe trainerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:55 schreef Lindgren. het volgende:
ADO - NEC zou ook best vermakelijk kunnen zijn. VVV-RKC ook wel eigenlijk.. Zie niet in waarom alleen utrecht heerenveen interessant zou zijn..
RKC is juist dramatisch bezig. Ze weten wel 2 mooie kansen te creëren maar die worden wel zeer amateuristisch verprutst.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:00 schreef Drassss het volgende:
Dit VVV gaat uit nauwelijks tot geen punten pakken in uitwedstrijden.. dramatisch voetbal zeg. RKC probeert er nog voetballend uit te komen, maar het wil nog niet echt...
1-0 VVV![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |