Is koud van dat de kachel uit staat buitenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:53 schreef sthomass het volgende:
Het schijnt koud te zijn volgens het weerbericht.
inderdaad, ik blijf lekker veilig binnen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:58 schreef stevenmac26 het volgende:
waarom zou ik naar buiten willen?
En paar mooie plantjes zeker?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:24 schreef RichardBatsbak het volgende:
Nee, mijn zolder is namelijk perfect. Standaard afgesteld op 25 graden celsius en 60% luchtvochtigheid.
Ik ga echt niet naar buiten om boodschapen te doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:24 schreef Karina het volgende:
Ja, vanmorgen nog, mijn drank was op dus ik moest naar de slijter. Het was koud![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:29 schreef computerprobleem het volgende:
Ik kom elke dag buiten.
Als jullie willen weten hoe het is, uhm, ja, vraag dan maar gewoon.
Misschien kan ik het op een goed/leuke/enge manier uitleggen
Dat filmpje is wel populair onder FOK!kers hé?quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:33 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dat filmpje is wel populair onder FOK!kers hé?
Jammer voor jullie dat ik dat niet ben, want jullie zien er zeker de ideale Autistische nerd in waarmee jullie een gangbang willen hebben met overal sperma, poep en plas?
Deze man spreekt waarheden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:36 schreef Driepink het volgende:
[..]oprotten kneus, je had jezelf gewoon niet zo voor de camera voor schut moeten zetten. Lul.
Er staat .RUquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:36 schreef Driepink het volgende:
[..]oprotten kneus, je had jezelf gewoon niet zo voor de camera voor schut moeten zetten. Lul.
Ik vind dat gele warme ding in de lucht ook heel engquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:38 schreef utopie het volgende:
ik ben net nog even 5 seconden buiten de deur geweest, maar ik vond het eng dus ik smeet de deur weer dicht en rende terug naar mijn zolderkamertje
Ik durf gewoon naar buiten te gewoon en dat is waarom ik een kernramp zal overleven en jullie allemaal niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:38 schreef utopie het volgende:
ik ben net nog even 5 seconden buiten de deur geweest, maar ik vond het eng dus ik smeet de deur weer dicht en rende terug naar mijn zolderkamertje
is dat het beste wat je kan?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:38 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Er staat .RU
Dat is volgens mij van Rusland achterlijke idioot.
Check mijn IP, is een Nederlands IP Adres.
Tevens ben jij dat gewoon.
NEGER ALSJEBLIEFTquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:40 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik durf gewoon naar buiten te gewoon en dat is waarom ik een kernramp zal overleven en jullie allemaal niet.
Ik ga dan gewoon naar buiten en peer hem voordat de raket er is, want contacten zullen daar wel voor zorgen enz. en ook al waarschuwt de regering jullie, jullie durven niet naar buiten en de kernbom vermorzelt jullie dan.
En schuilkelders helpen niet tegen de nieuwste kernwapens en ik ben dan allang weg, lekker relaxen op een eiland die niet eens op de radar staat, ergens in de grote of atlantische oceaan.
Tevens is het wel grappig om te zien dat ik zoveel haters heb. Dat bewijst toch wel dat ik populair en naamsbekendheid heb op FOK! En naamsbekendheid is altijd goed, positief of negatief.
Gr
Zolang jij dit maar blijft denken jongen..quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:40 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik durf gewoon naar buiten te gewoon en dat is waarom ik een kernramp zal overleven en jullie allemaal niet.
Ik ga dan gewoon naar buiten en peer hem voordat de raket er is, want contacten zullen daar wel voor zorgen enz. en ook al waarschuwt de regering jullie, jullie durven niet naar buiten en de kernbom vermorzelt jullie dan.
En schuilkelders helpen niet tegen de nieuwste kernwapens en ik ben dan allang weg, lekker relaxen op een eiland die niet eens op de radar staat, ergens in de grote of atlantische oceaan.
Tevens is het wel grappig om te zien dat ik zoveel haters heb. Dat bewijst toch wel dat ik populair en naamsbekendheid heb op FOK! En naamsbekendheid is altijd goed, positief of negatief.
Gr
Hij denkt connecties te hebben en heeft een paar rare ideeën over eilandjes ergens om te schuilen..quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:42 schreef utopie het volgende:
tering man, wat een lap tekst.... iemand een samenvatting ? ik ben echt te moe om het alles te lezen
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hij denkt connecties te hebben en heeft een paar rare ideeën over eilandjes ergens om te schuilen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik own jou, jij stelt helemaal niets voor.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:43 schreef Monopoly het volgende:
Zat ik maar op de PC dan zouden allemaal gasten je nu uitlachen.
gast. vanwaar die lappen tekst manquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:46 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik own jou, jij stelt helemaal niets voor.
Zogenaamd populair op FOK!. Rot op man met je irritante, lelijke UI van een kut spel.
Niemand vind monopolie leuk behalve jij. Ben je een kleutertje of zo.
Echt, ik dis jou zo hard uit als ik op mijn Mac zat (dan krijg ik inspiratie, Steve Jobs helpt mij dan vanuit de hemel om jou letterlijk aan het janken te maken). Je hebt echt geluk jongen, ik ben veel te lui op dit moment om mijn Mac die naast mij ligt en al opgestart is te gebruiken.
Echt, je hebt zoveel geluk he. Maar morgen heb ik misschien weer genoeg energie. Ik moet me energie nu gebruiken om films te bestellen via Amazon.co.uk, Amazon.com en Play.com want ik moet mijn geld toch wel uitgeven.
Pies.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:46 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Zogenaamd populair op FOK!. Rot op man met je irritante, lelijke UI van een kut spel.
Echt, ik dis jou zo hard uit als ik op mijn Mac zat (dan krijg ik inspiratie, Steve Jobs helpt mij dan vanuit de hemel om jou letterlijk aan het janken te maken). Je hebt echt geluk jongen, ik ben veel te lui op dit moment om mijn Mac die naast mij ligt en al opgestart is te gebruiken.
Echt, je hebt zoveel geluk he. Maar morgen heb ik misschien weer genoeg energie. Ik moet me energie nu gebruiken om films te bestellen via Amazon.co.uk, Amazon.com en Play.com want ik moet mijn geld toch wel uitgeven.
Pies.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:46 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Pies.
Fixed.quote:
Ik heb je originele post snel gekopieerd! HAHAquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:54 schreef Driepink het volgende:
Hallo, ik heb bovenstaande filmpje gemaakt. Is een opname van mij, want ik ben een grote autist zoals jullie zien in het filmpje. Achteraf besloot ik maar om te doen alsof dit de welbekende, rijke en zéér slimme computerprobleem van het FOK! forum is, omdat ik erg jaloers ben op hem en hem op deze manier belachelijk probeer te maken.
Natuurlijk zitten er alleen vriendloze kluizenaars en autisten op FOK!, dus ze zullen mij wel geloven en zelfs dit bericht negeren. Daar raak ik opgewonden van en kom ik elke dag klaar van. Noem mij maar een computerseksueel.
Nou ja, dat wou ik dus even zeggen. Ik hoop dat jullie ook klaar komen op die video, want zeg nou eerlijk, alle FOK!kers trekken zich toch op zulke video's af? Soort van ideaal/zelfbeeld.
ja johquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:59 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik heb je originele post snel gekopieerd! HAHA
Je dacht hem snel te kunnen wijzigen, maar je hebt helaas gefaald.
Dit is echt een waarheid, niet normaal man! Je hebt gewoon mijn hele levensverhaal samengevat in een krachtig en tevens lichtelijk erotisch kort geheel!quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:59 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik heb je originele post snel gekopieerd! HAHA
Je dacht hem snel te kunnen wijzigen, maar je hebt helaas gefaald.
Bedankt dat je mij gelooft. Ik heb natuurlijk altijd gelijk en jouw bekentenis laat dat maar weer zien. Bedankt dat je toegeeft dat ik gelijk had en jij, samen met de rest die tegen mij waren, KEIHARD ongelijk hadden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit is echt een waarheid, niet normaal man! Je hebt gewoon mijn hele levensverhaal samengevat in een krachtig en tevens lichtelijk erotisch kort geheel!
Schrijf alsjeblieft een bijbel, ik zou je direct gaan volgen! Jou levensovertuiging is echt waar ik vanaf mijn geboorte al naar op zoek ben!
Jij begrijpt het tenminste. Al die andere mensen zijn haters en mogen mij niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:33 schreef Kaasrol het volgende:
Computerprobleem in het topic, dus goed topic. Ik heb weer gelachen hoor.
Wij begrijpen het tenminste. Al die andere mensen zijn haters en mogen jou niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:36 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij begrijpt het tenminste. Al die andere mensen zijn haters en mogen mij niet.
Maar ik ben gewoon een baas. En voor sommige mensen is dit moeilijk te accepteren. Ik veroordeel ze daar niet voor, want ik accepteer elke mening en ben niet zo uit op rellen enz. zoals andere mensen dat wel zijn.
Ja man. Haters zullen haten, CP for president!quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:36 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij begrijpt het tenminste. Al die andere mensen zijn haters en mogen mij niet.
Maar ik ben gewoon een baas. En voor sommige mensen is dit moeilijk te accepteren. Ik veroordeel ze daar niet voor, want ik accepteer elke mening en ben niet zo uit op rellen enz. zoals andere mensen dat wel zijn.
Utopie snapt het tenminste.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:38 schreef utopie het volgende:
[..]
Wij begrijpen het tenminste. Al die andere mensen zijn haters en mogen jou niet.
Jij bent gewoon een baas, en voor sommige mensen is dat moeilijk te accepteren.
Ik veroordeel je daar niet voor, want ik accepteer elke mening en ben niet zo uit op rellen enz,
zoals andere mensen dat wel zijn.
Dit is het Nieuwe Manifest, een richtlijn over hoe we CP moeten vereren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:38 schreef utopie het volgende:
[..]
Wij begrijpen het tenminste. Al die andere mensen zijn haters en mogen jou niet.
Jij bent gewoon een baas, en voor sommige mensen is dat moeilijk te accepteren.
Ik veroordeel je daar niet voor, want ik accepteer elke mening en ben niet zo uit op rellen enz,
zoals andere mensen dat wel zijn.
advancedpower ?quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:46 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
is dit de nieuwe van uhm hoe hete dat ventje ook alweer? iets met power?
Kaasrol, ik heb het gevoel dat mijn FOK! imperium langzaam inkrimpt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja man. Haters zullen haten, CP for president!
godsamme wat ben jij toch een onwijze domme kankermongool zeg, als je serieus bent dan hoop ik snel dat je hiv krijgt dat zich omzet in aidsquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:47 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Kaasrol, ik heb het gevoel dat mijn FOK! imperium langzaam inkrimpt.
Ik wou een tweefronten oorlog voorkomen, maar inmiddels zit ik in een 4 fronten oorlog, want ik word van alle kanten aangevallen door haters.
Dit is voor mij geen probleem, want ik ben rijk en slim en sterk en heb tot nu toe iedereen met succes gedissed en de mond gesnoerd, alleen ik heb wel een achterban nodig voor het geval het er echt hard aan toe gaat. Mijn nieuwste vijand is namelijk Monopoly en die gast is een klein beetje populair op FOK!, dus dat is niet mooi.
Dus sluit je aan bij mijn team oke? Help me altijd in discussies (zoals nu) en zet iets in je ondertitel of signature waarin je zegt mij te steunen. Dat is goed voor het moraal van het leger.
Alvast bedankt.
Och jongen toch. Ik doe niet aan verbindtenissen met invloedrijke mensen zoals jij, voor je het weet zit de illuminati alweer in mijn foks.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:47 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Kaasrol, ik heb het gevoel dat mijn FOK! imperium langzaam inkrimpt.
Ik wou een tweefronten oorlog voorkomen, maar inmiddels zit ik in een 4 fronten oorlog, want ik word van alle kanten aangevallen door haters.
Dit is voor mij geen probleem, want ik ben rijk en slim en sterk en heb tot nu toe iedereen met succes gedissed en de mond gesnoerd, alleen ik heb wel een achterban nodig voor het geval het er echt hard aan toe gaat. Mijn nieuwste vijand is namelijk Monopoly en die gast is een klein beetje populair op FOK!, dus dat is niet mooi.
Dus sluit je aan bij mijn team oke? Help me altijd in discussies (zoals nu) en zet iets in je ondertitel of signature waarin je zegt mij te steunen. Dat is goed voor het moraal van het leger.
Alvast bedankt.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
godsamme wat ben jij toch een onwijze domme kankermongool zeg, als je serieus bent dan hoop ik snel dat je hiv krijgt dat zich omzet in aids
Nee, CP is onze glorieuze leider die langzaam maar zeker de beschaving naar een ongekende pinnakel tilt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:50 schreef utopie het volgende:
CP is een grote troll manmensen die daar serieus op in gaan
hij heeft wel de moves hoor!quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:51 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Godverdomme ik moest hardop lachen.
srrybenalweg.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:52 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, CP is onze glorieuze leider die langzaam maar zeker de beschaving naar een ongekende pinnakel tilt.
Stil jij.
ja, dus?quote:
jouw naakte lichaam geile loederquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:53 schreef monkyyy het volgende:
Wat, wat voor topic ben ik nu weer aanbeland, waar gaat dit over
De nieuwe wereldorde van computerprobleem.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:53 schreef monkyyy het volgende:
over jou en mij, en de vonken vliegen erover!quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:53 schreef monkyyy het volgende:
triestquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:54 schreef computerprobleem het volgende:
LEES MIJN ONDERTITEL!
OM DE TWEE WEKEN VERLOOT IK PRIJZEN ONDER MIJN AANHANGERS!
ZET NU 'RCD RECRUIT' IN JE SIGNATURE (BOVEN JE AVATAR).
Verloot je films?quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:54 schreef computerprobleem het volgende:
LEES MIJN ONDERTITEL!
ZET NU 'RCD RECRUIT' IN JE ONDERTITEL (BOVEN JE AVATAR).
Sluit je aan bij de Revolutionaire Computerprobleem Democraten (RCD) en zet 'RCD Recruit' in je signature! Onder mijn aanhangers verloot ik om de twee weken mooie prijzen, dus sluit je NU aan!
bedoel je zo?quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:54 schreef computerprobleem het volgende:
LEES MIJN ONDERTITEL!
ZET NU 'RCD RECRUIT' IN JE ONDERTITEL (BOVEN JE AVATAR).
Sluit je aan bij de Revolutionaire Computerprobleem Democraten (RCD) en zet 'RCD Recruit' in je signature! Onder mijn aanhangers verloot ik om de twee weken mooie prijzen, dus sluit je NU aan!
LET OP (voor moderators/crew enz.): dit is gewoon een clubje die mij baas vind en blijft binnen de FOK! grenzen. Is niet bestaand, net opgericht en er zit dus geen geheimzinnig/criminele groepering o.i.d. achter. Ik zeg het maar, om problemen/misvattingen te voorkomen.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jouw naakte lichaam geile loeder
quote:
Onder andere.quote:
Danish teens meet monstercock 3, zijn er nog 2 over dus wees snel!quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:57 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Onder andere.
En nieuwe. Dus geen gebruikte films waar ik vanaf moet (oke soms wel, elke keer zal er wel zo'n film tussen zitten). Maar ook gewoon speciaal gekochte, gesealde spullen.
Ken je de film val dood??quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:57 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Onder andere.
En nieuwe. Dus geen gebruikte films waar ik vanaf moet (oke soms wel, elke keer zal er wel zo'n film tussen zitten). Maar ook gewoon speciaal gekochte, gesealde spullen.
Jij mag lekker niet bij de RCDquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ken je de film val dood??
dat lijkt mij iets voor jou
Godzijdankquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:00 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij mag lekker niet bij de RCD
NANANANANANA
Nee, je moet mij bedanken.quote:
Jij mag ook niet bij de RCD.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:01 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
computerprobleem heb ik het goed zo?
waarom niet?quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:02 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij mag ook niet bij de RCD.
Max en Kaasrol wel. Dat zijn goede users.
Ik teken officieel bezwaar aan. Als PiepZeiDeMuis er niet bij mag stap ik eruit. Dit soort autoritaire praktijken zijn niet waar ik voor sta.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:02 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij mag ook niet bij de RCD.
Max en Kaasrol wel. Dat zijn goede users.
Hij is neppe Ajax supporter. Hij is eigenlijk een supporter van Feyenoord en doet alsof hij voor Ajax is, omdat hij zo'n kutuser is. Omdat hij een kutuser is, haten veel mensen hem en dan zien ze de Ajax avatar en denken ze ''O, alle Ajax-supporters zijn zeker zo'' en dan gaan ze Ajax haten. Hij doet het dus expres. Geloof me maar.quote:
Ik heb altijd gelijk blijkt maar weerquote:
Jodenquote:
scheelt niet veel, hij is een koerd geloof ikquote:
Dankje dat je het voor me opneemt, dit wordt erg gewaardeerd!quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:03 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik teken officieel bezwaar aan. Als PiepZeiDeMuis er niet bij mag stap ik eruit. Dit soort autoritaire praktijken zijn niet waar ik voor sta.
Fout.quote:
Heey man,quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
scheelt niet veel, hij is een koerd geloof ik
soberzo koerden
kankervolk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |
Ik was next, antwoord eens op mijn vraag! heb ik het goed erin gezet zo? ik heb speciaal mijn tekstje gewijzigd voor jequote:Op zondag 16 oktober 2011 02:04 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Fout.
Niet alleen het land, maar ook achtergrond + geloof/identiteit heb je fout geraden.
Next please.
Alles voor een broeder in de strijd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:04 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
Dankje dat je het voor me opneemt, dit wordt erg gewaardeerd!
Waarom negeer je mijn klacht overigens.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:03 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik teken officieel bezwaar aan. Als PiepZeiDeMuis er niet bij mag stap ik eruit. Dit soort autoritaire praktijken zijn niet waar ik voor sta.
Jij bent niet de leider, dat ben ik.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:05 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
Ik was next, antwoord eens op mijn vraag! heb ik het goed erin gezet zo? ik heb speciaal mijn tekstje gewijzigd voor je
quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:05 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Heey man,
wil even vertellen dat mijn oom een aanbetaling heeft gedaan van 6,5 miljoen dollar om een staalfabriek op te richten. Cash enz.
Grjaloers zijn op koerdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaloers zijn op mensen die te dom zijn om een donurtoko te hebben
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Jawel, zet 'RCD Recruit/Aanhanger' in je ondertitel.quote:
maak ik heb leaderskills...quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:06 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jawel, zet 'RCD Recruit/Aanhanger' in je ondertitel.
oerbek moet zijn kutbek houdenquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:06 schreef Driepink het volgende:
Oerbeer zit naast me, die zegt: hou allemaal jullie bek
Dat zei een zeker ander persoon ookquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:06 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij bent niet de leider, dat ben ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
PiepZeiDeMuis is leider. Naar jou luister ik niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:06 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jawel, zet 'RCD Recruit/Aanhanger' in je ondertitel.
Kijk maar uit met je woorden, anders komt de computerprobleem-knokploeg je morgen van je bed liggen. Hij heeft connecties jwzquote:
Jij mag ook leider zijn! iedereen mag leider zijn in deze groep die ik net gemaakt heb!quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
PiepZeiDeMuis is leider. Naar jou luister ik niet.
Geachte Oerbeer,quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:06 schreef Driepink het volgende:
Oerbeer zit naast me, die zegt: hou allemaal jullie bek
Socios is de leider, dan word het de Nationalistische Socios Bende..quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
PiepZeiDeMuis is leider. Naar jou luister ik niet.
heb je wel goed gekeken in welke subfora je heb gepost? en dit is trouwens niet jou topic vriend!quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:10 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Geachte Oerbeer,
ik vind het echt niet kunnen dat de mensen zo antisemitisch én anti-Koerdisch bezig zijn in dit topic. Ik wil gewoon op een normale, volwassen manier discussiëren en deze mensen belemmeren dat ten zeerste. Dit doen zij door troll-gedrag te vertonen, extremistische uitspraken te doen en mij belachelijk te maken door het plaatsen van onwaar beeldmateriaal.
Antisemitisme is ten zeerste verboden volgens de Nederlandse grondwet en dit criminele gedrag dient dan ook op een democratische en gerechtigde wijze aangepakt te worden, door de daartoe bevoegde moderators.
Ik vertrouw op uw vakkundigheid en ervaring als moderator en crewlid van dit prachtige forum. Ik hoop ook dat u iets aan het gedrag van de user stevenmac26 doet. Deze user scheld mij op een manier uit die alle grenzen overschrijd.
Met vriendelijke groeten,
Computerprobleem
Thx man. Echt een goed idee van jou deze club!quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:09 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
Jij mag ook leider zijn! iedereen mag leider zijn in deze groep die ik net gemaakt heb!kusjes voor allen
quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:10 schreef utopie het volgende:
ik denk dat hier onderhand wel een slotje op kan.... want ik geloof niet dat er echt iemand is die niet buiten komt.
op computerprobleem na dan..
Elk topic is van mij.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:11 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
heb je wel goed gekeken in welke subfora je heb gepost? en dit is trouwens niet jou topic vriend!
trolll niet flikkerquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:10 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Geachte Oerbeer,
ik vind het echt niet kunnen dat de mensen zo antisemitisch én anti-Koerdisch bezig zijn in dit topic. Ik wil gewoon op een normale, volwassen manier discussiëren en deze mensen belemmeren dat ten zeerste. Dit doen zij door troll-gedrag te vertonen, extremistische uitspraken te doen en mij belachelijk te maken door het plaatsen van onwaar beeldmateriaal.
Antisemitisme is ten zeerste verboden volgens de Nederlandse grondwet en dit criminele gedrag dient dan ook op een democratische en gerechtigde wijze aangepakt te worden, door de daartoe bevoegde moderators.
Ik vertrouw op uw vakkundigheid en ervaring als moderator en crewlid van dit prachtige forum. Ik hoop ook dat u iets aan het gedrag van de user stevenmac26 doet. Deze user scheld mij op een manier uit die alle grenzen overschrijd.
Computerprobleem
Dat gaan we platbombarderen met zijn allen, computerprobleem hossel eens wat bommen dan.quote:
Ja want hij moet geld uitgeven toch.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:10 schreef utopie het volgende:
ik denk dat hier onderhand wel een slotje op kan.... want ik geloof niet dat er echt iemand is die niet buiten komt.
op computerprobleem na dan..
Graag gedaan! en het mooiste is deze club betekent helemaal niets! dus je hoeft niets te doen!quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Thx man. Echt een goed idee van jou deze club!
Scheldt, overschrijdt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:10 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Geachte Oerbeer,
Computerprobleem
Jouw clubquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:14 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
Natuurlijk! iedereen mag meedoen! ik houd van iedereen!
Ik niet op muizen, maar ik kan er mee leven.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:15 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
Ik ben al helemaal dol op kaasrollen!
quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik niet op muizen, maar ik kan er mee leven.
Waarom loop je nu Israël de hemel in te prijzen, terwijl je eerst Noord-Korea liep te verheerlijken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:10 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Geachte Oerbeer,
Computerprobleem
het probleem omtrent de naaktpics van de user monkeyquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:20 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
het computerprobleem is opgelost...
whats next?
QFTquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
het probleem omtrent de naaktpics van de user monkey
zijn die te doen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
het probleem omtrent de naaktpics van de user monkey
groeten terug aan die fijne gozerquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:23 schreef Driepink het volgende:
Steven: mono vind jou altijd tof, hij houdt van je en doet je de groeten
die zijn er nog niet, dat is het probleem eiquote:
niet voordat de naaktpics van monkey er zijn!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |