Ja want hij moet geld uitgeven toch.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:10 schreef utopie het volgende:
ik denk dat hier onderhand wel een slotje op kan.... want ik geloof niet dat er echt iemand is die niet buiten komt.
op computerprobleem na dan..
Graag gedaan! en het mooiste is deze club betekent helemaal niets! dus je hoeft niets te doen!quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Thx man. Echt een goed idee van jou deze club!
Scheldt, overschrijdt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:10 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Geachte Oerbeer,
ik vind het echt niet kunnen dat de mensen zo antisemitisch én anti-Koerdisch bezig zijn in dit topic. Ik wil gewoon op een normale, volwassen manier discussiėren en deze mensen belemmeren dat ten zeerste. Dit doen zij door troll-gedrag te vertonen, extremistische uitspraken te doen en mij belachelijk te maken door het plaatsen van onwaar beeldmateriaal.
Antisemitisme is ten zeerste verboden volgens de Nederlandse grondwet en dit criminele gedrag dient dan ook op een democratische en gerechtigde wijze aangepakt te worden, door de daartoe bevoegde moderators.
Ik vertrouw op uw vakkundigheid en ervaring als moderator en crewlid van dit prachtige forum. Ik hoop ook dat u iets aan het gedrag van de user stevenmac26 doet. Deze user scheld mij op een manier uit die alle grenzen overschrijd.
Met vriendelijke groeten,
Computerprobleem
Jouw clubquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:14 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
Natuurlijk! iedereen mag meedoen! ik houd van iedereen!
Ik niet op muizen, maar ik kan er mee leven.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:15 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
Ik ben al helemaal dol op kaasrollen!
quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik niet op muizen, maar ik kan er mee leven.
Waarom loop je nu Israėl de hemel in te prijzen, terwijl je eerst Noord-Korea liep te verheerlijken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:10 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Geachte Oerbeer,
ik vind het echt niet kunnen dat de mensen zo antisemitisch én anti-Koerdisch bezig zijn in dit topic. Ik wil gewoon op een normale, volwassen manier discussiėren en deze mensen belemmeren dat ten zeerste. Dit doen zij door troll-gedrag te vertonen, extremistische uitspraken te doen en mij belachelijk te maken door het plaatsen van onwaar beeldmateriaal.
Antisemitisme is ten zeerste verboden volgens de Nederlandse grondwet en dit criminele gedrag dient dan ook op een democratische en gerechtigde wijze aangepakt te worden, door de daartoe bevoegde moderators.
Ik vertrouw op uw vakkundigheid en ervaring als moderator en crewlid van dit prachtige forum. Ik hoop ook dat u iets aan het gedrag van de user stevenmac26 doet. Deze user scheld mij op een manier uit die alle grenzen overschrijd.
Met vriendelijke groeten,
Computerprobleem
het probleem omtrent de naaktpics van de user monkeyquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:20 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
het computerprobleem is opgelost...
whats next?
QFTquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
het probleem omtrent de naaktpics van de user monkey
zijn die te doen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
het probleem omtrent de naaktpics van de user monkey
groeten terug aan die fijne gozerquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:23 schreef Driepink het volgende:
Steven: mono vind jou altijd tof, hij houdt van je en doet je de groeten
die zijn er nog niet, dat is het probleem eiquote:
niet voordat de naaktpics van monkey er zijn!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |