Dankje dat je het voor me opneemt, dit wordt erg gewaardeerd!quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:03 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik teken officieel bezwaar aan. Als PiepZeiDeMuis er niet bij mag stap ik eruit. Dit soort autoritaire praktijken zijn niet waar ik voor sta.
Fout.quote:
Heey man,quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
scheelt niet veel, hij is een koerd geloof ik
soberzo koerden
kankervolk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |
Ik was next, antwoord eens op mijn vraag! heb ik het goed erin gezet zo? ik heb speciaal mijn tekstje gewijzigd voor jequote:Op zondag 16 oktober 2011 02:04 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Fout.
Niet alleen het land, maar ook achtergrond + geloof/identiteit heb je fout geraden.
Next please.
Alles voor een broeder in de strijd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:04 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
Dankje dat je het voor me opneemt, dit wordt erg gewaardeerd!
Waarom negeer je mijn klacht overigens.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:03 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik teken officieel bezwaar aan. Als PiepZeiDeMuis er niet bij mag stap ik eruit. Dit soort autoritaire praktijken zijn niet waar ik voor sta.
Jij bent niet de leider, dat ben ik.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:05 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
Ik was next, antwoord eens op mijn vraag! heb ik het goed erin gezet zo? ik heb speciaal mijn tekstje gewijzigd voor je
quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:05 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Heey man,
wil even vertellen dat mijn oom een aanbetaling heeft gedaan van 6,5 miljoen dollar om een staalfabriek op te richten. Cash enz.
Grjaloers zijn op koerdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaloers zijn op mensen die te dom zijn om een donurtoko te hebben
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Jawel, zet 'RCD Recruit/Aanhanger' in je ondertitel.quote:
maak ik heb leaderskills...quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:06 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jawel, zet 'RCD Recruit/Aanhanger' in je ondertitel.
oerbek moet zijn kutbek houdenquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:06 schreef Driepink het volgende:
Oerbeer zit naast me, die zegt: hou allemaal jullie bek
Dat zei een zeker ander persoon ookquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:06 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij bent niet de leider, dat ben ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
PiepZeiDeMuis is leider. Naar jou luister ik niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:06 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jawel, zet 'RCD Recruit/Aanhanger' in je ondertitel.
Kijk maar uit met je woorden, anders komt de computerprobleem-knokploeg je morgen van je bed liggen. Hij heeft connecties jwzquote:
Jij mag ook leider zijn! iedereen mag leider zijn in deze groep die ik net gemaakt heb!quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
PiepZeiDeMuis is leider. Naar jou luister ik niet.
Geachte Oerbeer,quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:06 schreef Driepink het volgende:
Oerbeer zit naast me, die zegt: hou allemaal jullie bek
Socios is de leider, dan word het de Nationalistische Socios Bende..quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
PiepZeiDeMuis is leider. Naar jou luister ik niet.
heb je wel goed gekeken in welke subfora je heb gepost? en dit is trouwens niet jou topic vriend!quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:10 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Geachte Oerbeer,
ik vind het echt niet kunnen dat de mensen zo antisemitisch én anti-Koerdisch bezig zijn in dit topic. Ik wil gewoon op een normale, volwassen manier discussiëren en deze mensen belemmeren dat ten zeerste. Dit doen zij door troll-gedrag te vertonen, extremistische uitspraken te doen en mij belachelijk te maken door het plaatsen van onwaar beeldmateriaal.
Antisemitisme is ten zeerste verboden volgens de Nederlandse grondwet en dit criminele gedrag dient dan ook op een democratische en gerechtigde wijze aangepakt te worden, door de daartoe bevoegde moderators.
Ik vertrouw op uw vakkundigheid en ervaring als moderator en crewlid van dit prachtige forum. Ik hoop ook dat u iets aan het gedrag van de user stevenmac26 doet. Deze user scheld mij op een manier uit die alle grenzen overschrijd.
Met vriendelijke groeten,
Computerprobleem
Thx man. Echt een goed idee van jou deze club!quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:09 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
Jij mag ook leider zijn! iedereen mag leider zijn in deze groep die ik net gemaakt heb!kusjes voor allen
quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:10 schreef utopie het volgende:
ik denk dat hier onderhand wel een slotje op kan.... want ik geloof niet dat er echt iemand is die niet buiten komt.
op computerprobleem na dan..
Elk topic is van mij.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:11 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
heb je wel goed gekeken in welke subfora je heb gepost? en dit is trouwens niet jou topic vriend!
trolll niet flikkerquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:10 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Geachte Oerbeer,
ik vind het echt niet kunnen dat de mensen zo antisemitisch én anti-Koerdisch bezig zijn in dit topic. Ik wil gewoon op een normale, volwassen manier discussiëren en deze mensen belemmeren dat ten zeerste. Dit doen zij door troll-gedrag te vertonen, extremistische uitspraken te doen en mij belachelijk te maken door het plaatsen van onwaar beeldmateriaal.
Antisemitisme is ten zeerste verboden volgens de Nederlandse grondwet en dit criminele gedrag dient dan ook op een democratische en gerechtigde wijze aangepakt te worden, door de daartoe bevoegde moderators.
Ik vertrouw op uw vakkundigheid en ervaring als moderator en crewlid van dit prachtige forum. Ik hoop ook dat u iets aan het gedrag van de user stevenmac26 doet. Deze user scheld mij op een manier uit die alle grenzen overschrijd.
Met vriendelijke groeten,
Computerprobleem
Dat gaan we platbombarderen met zijn allen, computerprobleem hossel eens wat bommen dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |