bedoel je zo?quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:54 schreef computerprobleem het volgende:
LEES MIJN ONDERTITEL!
OM DE TWEE WEKEN VERLOOT IK PRIJZEN ONDER MIJN AANHANGERS!
ZET NU 'RCD RECRUIT' IN JE ONDERTITEL (BOVEN JE AVATAR).
Sluit je aan bij de Revolutionaire Computerprobleem Democraten (RCD) en zet 'RCD Recruit' in je signature! Onder mijn aanhangers verloot ik om de twee weken mooie prijzen, dus sluit je NU aan!
LET OP (voor moderators/crew enz.): dit is gewoon een clubje die mij baas vind en blijft binnen de FOK! grenzen. Is niet bestaand, net opgericht en er zit dus geen geheimzinnig/criminele groepering o.i.d. achter. Ik zeg het maar, om problemen/misvattingen te voorkomen.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jouw naakte lichaam geile loeder
quote:
Onder andere.quote:
Danish teens meet monstercock 3, zijn er nog 2 over dus wees snel!quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:57 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Onder andere.
En nieuwe. Dus geen gebruikte films waar ik vanaf moet (oke soms wel, elke keer zal er wel zo'n film tussen zitten). Maar ook gewoon speciaal gekochte, gesealde spullen.
Ken je de film val dood??quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:57 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Onder andere.
En nieuwe. Dus geen gebruikte films waar ik vanaf moet (oke soms wel, elke keer zal er wel zo'n film tussen zitten). Maar ook gewoon speciaal gekochte, gesealde spullen.
Jij mag lekker niet bij de RCDquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ken je de film val dood??
dat lijkt mij iets voor jou
Godzijdankquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:00 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij mag lekker niet bij de RCD
NANANANANANA
Nee, je moet mij bedanken.quote:
Jij mag ook niet bij de RCD.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:01 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
computerprobleem heb ik het goed zo?
waarom niet?quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:02 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij mag ook niet bij de RCD.
Max en Kaasrol wel. Dat zijn goede users.
Ik teken officieel bezwaar aan. Als PiepZeiDeMuis er niet bij mag stap ik eruit. Dit soort autoritaire praktijken zijn niet waar ik voor sta.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:02 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij mag ook niet bij de RCD.
Max en Kaasrol wel. Dat zijn goede users.
Hij is neppe Ajax supporter. Hij is eigenlijk een supporter van Feyenoord en doet alsof hij voor Ajax is, omdat hij zo'n kutuser is. Omdat hij een kutuser is, haten veel mensen hem en dan zien ze de Ajax avatar en denken ze ''O, alle Ajax-supporters zijn zeker zo'' en dan gaan ze Ajax haten. Hij doet het dus expres. Geloof me maar.quote:
Ik heb altijd gelijk blijkt maar weerquote:
Jodenquote:
scheelt niet veel, hij is een koerd geloof ikquote:
Dankje dat je het voor me opneemt, dit wordt erg gewaardeerd!quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:03 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik teken officieel bezwaar aan. Als PiepZeiDeMuis er niet bij mag stap ik eruit. Dit soort autoritaire praktijken zijn niet waar ik voor sta.
Fout.quote:
Heey man,quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
scheelt niet veel, hij is een koerd geloof ik
soberzo koerden
kankervolk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |
Ik was next, antwoord eens op mijn vraag! heb ik het goed erin gezet zo? ik heb speciaal mijn tekstje gewijzigd voor jequote:Op zondag 16 oktober 2011 02:04 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Fout.
Niet alleen het land, maar ook achtergrond + geloof/identiteit heb je fout geraden.
Next please.
Alles voor een broeder in de strijd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:04 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
Dankje dat je het voor me opneemt, dit wordt erg gewaardeerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |