Is koud van dat de kachel uit staat buitenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:53 schreef sthomass het volgende:
Het schijnt koud te zijn volgens het weerbericht.
inderdaad, ik blijf lekker veilig binnen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:58 schreef stevenmac26 het volgende:
waarom zou ik naar buiten willen?
En paar mooie plantjes zeker?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:24 schreef RichardBatsbak het volgende:
Nee, mijn zolder is namelijk perfect. Standaard afgesteld op 25 graden celsius en 60% luchtvochtigheid.
Ik ga echt niet naar buiten om boodschapen te doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:24 schreef Karina het volgende:
Ja, vanmorgen nog, mijn drank was op dus ik moest naar de slijter. Het was koud![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:29 schreef computerprobleem het volgende:
Ik kom elke dag buiten.
Als jullie willen weten hoe het is, uhm, ja, vraag dan maar gewoon.
Misschien kan ik het op een goed/leuke/enge manier uitleggen
Dat filmpje is wel populair onder FOK!kers hé?quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:33 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dat filmpje is wel populair onder FOK!kers hé?
Jammer voor jullie dat ik dat niet ben, want jullie zien er zeker de ideale Autistische nerd in waarmee jullie een gangbang willen hebben met overal sperma, poep en plas?
Deze man spreekt waarheden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:36 schreef Driepink het volgende:
[..]oprotten kneus, je had jezelf gewoon niet zo voor de camera voor schut moeten zetten. Lul.
Er staat .RUquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:36 schreef Driepink het volgende:
[..]oprotten kneus, je had jezelf gewoon niet zo voor de camera voor schut moeten zetten. Lul.
Ik vind dat gele warme ding in de lucht ook heel engquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:38 schreef utopie het volgende:
ik ben net nog even 5 seconden buiten de deur geweest, maar ik vond het eng dus ik smeet de deur weer dicht en rende terug naar mijn zolderkamertje
Ik durf gewoon naar buiten te gewoon en dat is waarom ik een kernramp zal overleven en jullie allemaal niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:38 schreef utopie het volgende:
ik ben net nog even 5 seconden buiten de deur geweest, maar ik vond het eng dus ik smeet de deur weer dicht en rende terug naar mijn zolderkamertje
is dat het beste wat je kan?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:38 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Er staat .RU
Dat is volgens mij van Rusland achterlijke idioot.
Check mijn IP, is een Nederlands IP Adres.
Tevens ben jij dat gewoon.
NEGER ALSJEBLIEFTquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:40 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik durf gewoon naar buiten te gewoon en dat is waarom ik een kernramp zal overleven en jullie allemaal niet.
Ik ga dan gewoon naar buiten en peer hem voordat de raket er is, want contacten zullen daar wel voor zorgen enz. en ook al waarschuwt de regering jullie, jullie durven niet naar buiten en de kernbom vermorzelt jullie dan.
En schuilkelders helpen niet tegen de nieuwste kernwapens en ik ben dan allang weg, lekker relaxen op een eiland die niet eens op de radar staat, ergens in de grote of atlantische oceaan.
Tevens is het wel grappig om te zien dat ik zoveel haters heb. Dat bewijst toch wel dat ik populair en naamsbekendheid heb op FOK! En naamsbekendheid is altijd goed, positief of negatief.
Gr
Zolang jij dit maar blijft denken jongen..quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:40 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik durf gewoon naar buiten te gewoon en dat is waarom ik een kernramp zal overleven en jullie allemaal niet.
Ik ga dan gewoon naar buiten en peer hem voordat de raket er is, want contacten zullen daar wel voor zorgen enz. en ook al waarschuwt de regering jullie, jullie durven niet naar buiten en de kernbom vermorzelt jullie dan.
En schuilkelders helpen niet tegen de nieuwste kernwapens en ik ben dan allang weg, lekker relaxen op een eiland die niet eens op de radar staat, ergens in de grote of atlantische oceaan.
Tevens is het wel grappig om te zien dat ik zoveel haters heb. Dat bewijst toch wel dat ik populair en naamsbekendheid heb op FOK! En naamsbekendheid is altijd goed, positief of negatief.
Gr
Hij denkt connecties te hebben en heeft een paar rare ideeën over eilandjes ergens om te schuilen..quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:42 schreef utopie het volgende:
tering man, wat een lap tekst.... iemand een samenvatting ? ik ben echt te moe om het alles te lezen
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hij denkt connecties te hebben en heeft een paar rare ideeën over eilandjes ergens om te schuilen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik own jou, jij stelt helemaal niets voor.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:43 schreef Monopoly het volgende:
Zat ik maar op de PC dan zouden allemaal gasten je nu uitlachen.
gast. vanwaar die lappen tekst manquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:46 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik own jou, jij stelt helemaal niets voor.
Zogenaamd populair op FOK!. Rot op man met je irritante, lelijke UI van een kut spel.
Niemand vind monopolie leuk behalve jij. Ben je een kleutertje of zo.
Echt, ik dis jou zo hard uit als ik op mijn Mac zat (dan krijg ik inspiratie, Steve Jobs helpt mij dan vanuit de hemel om jou letterlijk aan het janken te maken). Je hebt echt geluk jongen, ik ben veel te lui op dit moment om mijn Mac die naast mij ligt en al opgestart is te gebruiken.
Echt, je hebt zoveel geluk he. Maar morgen heb ik misschien weer genoeg energie. Ik moet me energie nu gebruiken om films te bestellen via Amazon.co.uk, Amazon.com en Play.com want ik moet mijn geld toch wel uitgeven.
Pies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |