Dit is echt een waarheid, niet normaal man! Je hebt gewoon mijn hele levensverhaal samengevat in een krachtig en tevens lichtelijk erotisch kort geheel!quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:59 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik heb je originele post snel gekopieerd! HAHA
Je dacht hem snel te kunnen wijzigen, maar je hebt helaas gefaald.
Bedankt dat je mij gelooft. Ik heb natuurlijk altijd gelijk en jouw bekentenis laat dat maar weer zien. Bedankt dat je toegeeft dat ik gelijk had en jij, samen met de rest die tegen mij waren, KEIHARD ongelijk hadden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit is echt een waarheid, niet normaal man! Je hebt gewoon mijn hele levensverhaal samengevat in een krachtig en tevens lichtelijk erotisch kort geheel!
Schrijf alsjeblieft een bijbel, ik zou je direct gaan volgen! Jou levensovertuiging is echt waar ik vanaf mijn geboorte al naar op zoek ben!
Jij begrijpt het tenminste. Al die andere mensen zijn haters en mogen mij niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:33 schreef Kaasrol het volgende:
Computerprobleem in het topic, dus goed topic. Ik heb weer gelachen hoor.
Wij begrijpen het tenminste. Al die andere mensen zijn haters en mogen jou niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:36 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij begrijpt het tenminste. Al die andere mensen zijn haters en mogen mij niet.
Maar ik ben gewoon een baas. En voor sommige mensen is dit moeilijk te accepteren. Ik veroordeel ze daar niet voor, want ik accepteer elke mening en ben niet zo uit op rellen enz. zoals andere mensen dat wel zijn.
Ja man. Haters zullen haten, CP for president!quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:36 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij begrijpt het tenminste. Al die andere mensen zijn haters en mogen mij niet.
Maar ik ben gewoon een baas. En voor sommige mensen is dit moeilijk te accepteren. Ik veroordeel ze daar niet voor, want ik accepteer elke mening en ben niet zo uit op rellen enz. zoals andere mensen dat wel zijn.
Utopie snapt het tenminste.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:38 schreef utopie het volgende:
[..]
Wij begrijpen het tenminste. Al die andere mensen zijn haters en mogen jou niet.
Jij bent gewoon een baas, en voor sommige mensen is dat moeilijk te accepteren.
Ik veroordeel je daar niet voor, want ik accepteer elke mening en ben niet zo uit op rellen enz,
zoals andere mensen dat wel zijn.
Dit is het Nieuwe Manifest, een richtlijn over hoe we CP moeten vereren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:38 schreef utopie het volgende:
[..]
Wij begrijpen het tenminste. Al die andere mensen zijn haters en mogen jou niet.
Jij bent gewoon een baas, en voor sommige mensen is dat moeilijk te accepteren.
Ik veroordeel je daar niet voor, want ik accepteer elke mening en ben niet zo uit op rellen enz,
zoals andere mensen dat wel zijn.
advancedpower ?quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:46 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
is dit de nieuwe van uhm hoe hete dat ventje ook alweer? iets met power?
Kaasrol, ik heb het gevoel dat mijn FOK! imperium langzaam inkrimpt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja man. Haters zullen haten, CP for president!
godsamme wat ben jij toch een onwijze domme kankermongool zeg, als je serieus bent dan hoop ik snel dat je hiv krijgt dat zich omzet in aidsquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:47 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Kaasrol, ik heb het gevoel dat mijn FOK! imperium langzaam inkrimpt.
Ik wou een tweefronten oorlog voorkomen, maar inmiddels zit ik in een 4 fronten oorlog, want ik word van alle kanten aangevallen door haters.
Dit is voor mij geen probleem, want ik ben rijk en slim en sterk en heb tot nu toe iedereen met succes gedissed en de mond gesnoerd, alleen ik heb wel een achterban nodig voor het geval het er echt hard aan toe gaat. Mijn nieuwste vijand is namelijk Monopoly en die gast is een klein beetje populair op FOK!, dus dat is niet mooi.
Dus sluit je aan bij mijn team oke? Help me altijd in discussies (zoals nu) en zet iets in je ondertitel of signature waarin je zegt mij te steunen. Dat is goed voor het moraal van het leger.
Alvast bedankt.
Och jongen toch. Ik doe niet aan verbindtenissen met invloedrijke mensen zoals jij, voor je het weet zit de illuminati alweer in mijn foks.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:47 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Kaasrol, ik heb het gevoel dat mijn FOK! imperium langzaam inkrimpt.
Ik wou een tweefronten oorlog voorkomen, maar inmiddels zit ik in een 4 fronten oorlog, want ik word van alle kanten aangevallen door haters.
Dit is voor mij geen probleem, want ik ben rijk en slim en sterk en heb tot nu toe iedereen met succes gedissed en de mond gesnoerd, alleen ik heb wel een achterban nodig voor het geval het er echt hard aan toe gaat. Mijn nieuwste vijand is namelijk Monopoly en die gast is een klein beetje populair op FOK!, dus dat is niet mooi.
Dus sluit je aan bij mijn team oke? Help me altijd in discussies (zoals nu) en zet iets in je ondertitel of signature waarin je zegt mij te steunen. Dat is goed voor het moraal van het leger.
Alvast bedankt.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
godsamme wat ben jij toch een onwijze domme kankermongool zeg, als je serieus bent dan hoop ik snel dat je hiv krijgt dat zich omzet in aids
Nee, CP is onze glorieuze leider die langzaam maar zeker de beschaving naar een ongekende pinnakel tilt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:50 schreef utopie het volgende:
CP is een grote troll manmensen die daar serieus op in gaan
hij heeft wel de moves hoor!quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:51 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Godverdomme ik moest hardop lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |