Zo gaat dat nou eenmaal. Topclubs eerst.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaan ze in de studio alleen lullen voor Ajax - AZ inplaats van deze wedstrijd
Daarom is het raar juist. Dan moet het de hele avond over PSV gaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo gaat dat nou eenmaal. Topclubs eerst.
Hé mongool. Je caps lock knop zit doorgaans aan de linkerkant van je toetsenbord.quote:
Kom vechten danquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Hé mongool. Je caps lock knop zit doorgaans aan de linkerkant van je toetsenbord.
Waterreus zit er toch tussen? Die komt klaar als er over PSV wordt gepraat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daarom is het raar juist. Dan moet het de hele avond over PSV gaan.
Waar tussen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:45 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Waterreus zit er toch tussen? Die komt klaar als er over PSV wordt gepraat.
Hoogst irritant. Ik helemaal topic maken, TT bedenken allesquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat Ajax<Whatever> figuur geilt nu eenmaal op topics openen...
CL + Laatst kampioen + Toekomstig kampioenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daarom is het raar juist. Dan moet het de hele avond over PSV gaan.
I knowquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoogst irritant. Ik helemaal topic maken, TT bedenken alles
Tussen Sjek en Van Halst.quote:
AZ zit helemaal niet in de CL en is niet laatste kampioenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
CL + Laatst kampioen + Toekomstig kampioen>> EL + 3 seizoenen geen kampioen
Uhmquote:
Heb hem nog niet op een zinnig woord kunnen betrappen. En dat werkt toch bij Ajax?quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
AZ zit helemaal niet in de CL en is niet laatste kampioen
Er is geen vaste OPquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:47 schreef RvLaak het volgende:
Lui in de studio zijn het met mij eens... Penalty + rood voor Isakson
[..]
Uhm... Is dat de juist OT? (zo vaak kom ik hier niet nl)
Vind ik onzin. De bal was al onderweg toen die speler van Utrecht geraakt werd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:47 schreef RvLaak het volgende:
Npquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
A, duidelijk. Dank. & dank voor het veranderen
So? Iemand onderuit schoffelen terwijl de bal er niet is, is minder erg, zeg je dus.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind ik onzin. De bal was al onderweg toen die speler van Utrecht geraakt werd.
3 fucking sterren, LALALALALA!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV alleen eigenlijk, maar dat is al 2 jaar niet.
Vast wel. Is ook zo lullig als iedereen nu naar huis gaat.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Flikker gewoon eens op uit dit topic ofzo.
2 maarquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
3 fucking sterren, LALALALALA!
Sowieso geen rode kaart uiteraard, want er is geen sprake van een doorgebroken speler, aangezien de desbetreffende speler nooit meer gescoord had, ongeacht wat er gebeurde.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
So? Iemand onderuit schoffelen terwijl de bal er niet is, is minder erg, zeg je dus.
Studio voetbal.quote:
ORLY?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:50 schreef GGMM het volgende:
Ontzettend kut te zien trouwens wie wie isDie shirts zijn geen goede keuze.
Hoe wil je het dan noemen, als niet doorgebroken? Hij was daar alleen...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso geen rode kaart uiteraard, want er is geen sprake van een doorgebroken speler, aangezien de desbetreffende speler nooit meer gescoord had, ongeacht wat er gebeurde.
Ze weten de tegenstander wel te overtreffen qua uitshirt dat is dan wel weer een knappe overwinning opzich.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:50 schreef GGMM het volgende:
Om die neger te quoten (weet z'n naam niet meerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:50 schreef GGMM het volgende:
Doorgebroken betekent dat iemand alleen op het goal afgaat, met bal. Als je iemand onderuit haalt terwijl de bal niet meer in de buurt is kan nooit doorgebroken zijn, dan ken je de regel blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe wil je het dan noemen, als niet doorgebroken? Hij was daar alleen...
Ja maar broekje van PSV is weer zelfde kleur als Utrecht zijn shirtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Om die neger te quoten (weet z'n naam niet meer): "kijk maar naar de broekjes"
Davids?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Om die neger te quoten (weet z'n naam niet meer): "kijk maar naar de broekjes"
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doorgebroken betekent dat iemand alleen op het goal afgaat, met bal. Als je iemand onderuit haalt terwijl de bal niet meer in de buurt is kan nooit doorgebroken zijn, dan ken je de regel blijkbaar niet.
Gullitquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, die neger van EL... Die presenteert...
De stuntelende presentator? Aldus Derksen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Rijkaard.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In de studio vonden ze het ook een terechte strafschop voor Ajax, dus dat zegt genoeg.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Uhm... Is dat de juist OT? (zo vaak kom ik hier niet nl)
Dat was het ook.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de studio vonden ze het ook een terechte strafschop voor Ajax, dus dat zegt genoeg.
Nee, niet noodzakelijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doorgebroken betekent dat iemand alleen op het goal afgaat, met bal.
Ja, want alles wat ze in de studio zeggen is de absolute waarheidquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de studio vonden ze het ook een terechte strafschop voor Ajax, dus dat zegt genoeg.
Van ver welquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:54 schreef Tchock het volgende:
Ik heb er geen beeld bij, maar dit lijkt me niet zo hetzelfde?![]()
[ afbeelding ] versus [ afbeelding ]
Pak t beeld erbij danquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:54 schreef Tchock het volgende:
Ja, daar had ik het toch niet over.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je neemt een 100% scoringskans af, daar was in dit geval geen sprake van
Idd reis zou volgens humberto binnen 3 weken weer spelenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, want alles wat ze in de studio zeggen is de absolute waarheid
Misschien heb je gelijk... Lijkt er iig wel opquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:55 schreef Paul het volgende:
Ligt het nou aan mij of zoomen ze meer in met de hoofdcamera, speciaal voor ons
Broekjes Utreg zijn witquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:54 schreef Tchock het volgende:
Ik wel. Technische details boeien niet, het ging erom of het rood was ja of nee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, daar had ik het toch niet over.
Ik zit op de streamquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stream is dood en geen EL. Dus sorry.
Jij zegt dat een doorgebroken speler altijd de bal moet hebben. Ik zeg dat dat flauwekul is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wel. Technische details boeien niet, het ging erom of het rood was ja of nee.
Probeer het nog eens.. Misschien doet de stream het weerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is fucking gratisquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vermoord ze?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen digitale tv hier boven, en tv beneden is geclaimd door familieleden.
user woont nog thuis!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen digitale tv hier boven, en tv beneden is geclaimd door familieleden.
Geen bewuste & zeker niet strafbaar. Maar pijnlijk zeker.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat noem jij een koopstoot?
Oh wacht jij bent die ene die overal een aanslag in ziet.
user looft een beloning uit van ¤ 100 aan degene die hem aan een kamer helpt. Zou ik daar een topic over mogen maken?quote:
Het was heel duidelijk; je verbetert me terwijl het irrelevant is op de discussie die gevoerd werd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij zegt dat een doorgebroken speler altijd de bal moet hebben. Ik zeg dat dat flauwekul is.
Ik had het ook nog even dik gedrukt voor je om het duidelijk te maken, maar dat was blijkbaar tevergeefs.
Geen idee. Wel een keer gezien dat de keeper de bal teruggaf aan de tegenpartij en daarmee scoorde vanuit zijn eigen 16quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:59 schreef Parafernalia het volgende:
Is het wel eens voorgekomen dat de bal na een blessure werd teruggegeven aan de tegenpartij, en dat de keeper dan over de bal heen maaide zodat de bal in het doel ging?
Ik verbeter je op je feitenkennis ja. Dat is altijd rullevant.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was heel duidelijk; je verbetert me terwijl het irrelevant is op de discussie die gevoerd werd.
wie anders dan vertonghenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:59 schreef Parafernalia het volgende:
Is het wel eens voorgekomen dat de bal na een blessure werd teruggegeven aan de tegenpartij, en dat de keeper dan over de bal heen maaide zodat de bal in het doel ging?
Lolquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee deze: Komen jullie wel eens buiten?
Rullevant?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik verbeter je op je feitenkennis ja. Dat is altijd rullevant.
Mwa, oke.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeg wat nuquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij komt duidelijk nooit in de VI topicsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:03 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Probeer maar een beter excuus te vinden.
Idd, ik vind het echt not dun.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:03 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
zo zegt Derksen het altijdquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:03 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Je komt weinig streetwise over.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:03 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Nu je het zegt jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Had Utrecht geen andere shirtjes kunnen aantrekken?
Hoezo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:05 schreef RvLaak het volgende:
Als PSV zo doorgaat, gaat Utrecht nog winnen ook
Waarom dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nee hoor, de eerste...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ben de 28ste die t zegt zeker?
29.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ver in de dubbele cijfers in ieder geval. Goed gespeeld van Almelo vanavondquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
ja okequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ver in de dubbele cijfers in ieder geval. Goed gespeeld van Almelo vanavond
Tip van Sjaak Polakquote:
PSV speelt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:09 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Traag topic opeens
Niet zo'n boeiende match?
Eye of the Tigerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe heet dat ene liedje nou eigenlijk?
hye.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV speelt.
Ik hoop dat ik voldoende antwoord op je vraag heb gegeven.
gr gr
jawelquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:13 schreef Tchock het volgende:
Sopcast is best wel een hoerenprogramma. En het werkt niet.
Eredivisie live. Maar ja, daar moet je voor betalen he.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:13 schreef Tchock het volgende:
is 10 daagse ga naar eredivisie.nl en kijk gratisquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:13 schreef Tchock het volgende:
En ik als arme student ga niet betalen voor iets dat ik hoop niet meer te kunnen zien zo snel mogelijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:14 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Eredivisie live. Maar ja, daar moet je voor betalen he.
welke provider?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:15 schreef Caland het volgende:
Ik als arme student betaal 4 euro p/m voor digitale TV met EL en Sport 1.
Dat zeggen meer mensen maar ik moet gewoon 6.00 euro betalen? :\quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
is 10 daagse ga naar eredivisie.nl en kijk gratis
Maak gratis account aanquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zeggen meer mensen maar ik moet gewoon 6.00 euro betalen? :\
true thatquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:16 schreef Caland het volgende:
Kijk hem lopen dan, die toiboy. Mister bigstar.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit was dus letterlijk dik een halve minuut eerder dan NOS langs de lijn
Heeft die blonde homo gescoord?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:16 schreef Caland het volgende:
Kijk hem lopen dan, die toiboy. Mister bigstar.
Dat zou fijn zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus PSV mag na de 69ste minuut niet meer scoren?
M'n ouders hebben UPC, in Nijmegen. En toevallig was de hoofdaansluiting op mijn kamer in Rotterdam ook van UPC.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Alleen digitale tv is al 5 euro toch?
4 euro?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:15 schreef Caland het volgende:
Ik als arme student betaal 4 euro p/m voor digitale TV met EL en Sport 1.
Nicequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
M'n ouders hebben UPC, in Nijmegen. En toevallig was de hoofdaansluiting op mijn kamer in Rotterdam ook van UPC.
Dus dan kan je op de aansluiting van je ouders een extra mediabox aanvragen, die gewoon ergens anders aansluiten en dan heb je hetzelfde abonnement en dat voor 4 euro
Nee, nooitquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Paul die Mertens verdiende rood daar vind je niet?
Volgens mij half 11quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:22 schreef Caland het volgende:
Hoe laat is studio sport? Effe lachen om Heerenveen.
2 minuten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:22 schreef Caland het volgende:
Hoe laat is studio sport? Effe lachen om Heerenveen.
Volgens mij zijn die van EL?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:23 schreef mrstylo het volgende:
Heeft PSV nieuwe camera's ingekocht??
Ja, heet de octocopter.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:23 schreef mrstylo het volgende:
Heeft PSV nieuwe camera's ingekocht??
Het gaat meer om de 1-0 overwinning à la Duitsland.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus PSV mag na de 69ste minuut niet meer scoren?
Oh is het afgelopen in de 70ste minuut?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het gaat meer om de 1-0 overwinning à la Duitsland.
Met 1-0 winnen is Duits?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het gaat meer om de 1-0 overwinning à la Duitsland.
Wel als het 1-0 blijft natuurlijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh is het afgelopen in de 70ste minuut?
In deze wedstrijd, of in het algemeen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welke ploeg draag jij een warm hart toe eigenlijk
Behalve als het bij PSV is dan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:26 schreef mrstylo het volgende:
Ik hou van wedstrijden in de avond.
Meer sfeer.
Gelukkig gaat de aanvoedersband naar Strootquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Routine echt een leider in de kleedkamer he!
Ga ergens anders haten.quote:
In het algemeen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In deze wedstrijd, of in het algemeen?
Hoeveel min., nog?quote:
Gaat geen 1-1 worden, maar max nog 7 minuten of zo. Utrecht bakt er vrij weinig van. (en Psv speelt ook kut)quote:
Mooi man, al die infiltranten aan andere clubs in Nederland verkopen voor de hoofdprijs en ze zien falen als een gekquote:
Helaas toch terechtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Mmm makkelijk gevallen wel, maar zal wel.
Fer en Janssen zijn wel heel goede voorbeelden ja... Sterren bij hun eigen club en nu prutsers. Zonder van hun eigen talent maar vooral heel zonde voor de clubs waar ze vandaan kwamen...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi man, al die infiltranten aan andere clubs in Nederland verkopen voor de hoofdprijs en ze zien falen als een gek
Vasthouden is PSV koning inquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vasthouden, pootje haken, gewoon rood
Fer een ster? Wanneer danquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fer en Janssen zijn wel heel goede voorbeelden ja... Sterren bij hun eigen club en nu prutsers. Zonder van hun eigen talent maar vooral heel zonde voor de clubs waar ze vandaan kwamen...
Nou, dan heb ik blijkbaar de afgelopen jaren bij een andere club op de tribune gezetenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja ster, ster. In ieder geval erg belangrijk voor hun eigen club.
Kom maar...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als die zat vermoord ik jullie allemaal
Haha, jij zal het beter weten dan ik. Maar Janssen is wel erg triest.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik blijkbaar de afgelopen jaren bij een andere club op de tribune gezeten
Excelsior?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik blijkbaar de afgelopen jaren bij een andere club op de tribune gezeten
Waarom staat issakson er dan nog?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vasthouden, pootje haken, gewoon rood
Omdat hij moet keepen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:35 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Waarom staat issakson er dan nog?
Dat was een betere optie voor Fer geweest ja. Al hadden die nooit 5,5 miljoen (quote:
* RvLaak mompelt iets over gekleurde bril icm thuisfluiterquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:35 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Waarom staat issakson er dan nog?
quote:
Het bleef helaas bij hopenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:36 schreef Tchock het volgende:
Jullie lopen vet voor op mijn radio dus ik weet niet of jullie profetisch praten of vertellen wat er gebeurt
Issakson pakt straks een corner klemvast zowaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:36 schreef Tchock het volgende:
Jullie lopen vet voor op mijn radio dus ik weet niet of jullie profetisch praten of vertellen wat er gebeurt
Hoe kunnen wij nou voorlopen op de radio?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:36 schreef Tchock het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |