Kom maar...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als die zat vermoord ik jullie allemaal
Haha, jij zal het beter weten dan ik. Maar Janssen is wel erg triest.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik blijkbaar de afgelopen jaren bij een andere club op de tribune gezeten
Excelsior?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik blijkbaar de afgelopen jaren bij een andere club op de tribune gezeten
Waarom staat issakson er dan nog?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vasthouden, pootje haken, gewoon rood
Omdat hij moet keepen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:35 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Waarom staat issakson er dan nog?
Dat was een betere optie voor Fer geweest ja. Al hadden die nooit 5,5 miljoen (quote:
* RvLaak mompelt iets over gekleurde bril icm thuisfluiterquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:35 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Waarom staat issakson er dan nog?
quote:
Het bleef helaas bij hopenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:36 schreef Tchock het volgende:
Jullie lopen vet voor op mijn radio dus ik weet niet of jullie profetisch praten of vertellen wat er gebeurt
Issakson pakt straks een corner klemvast zowaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:36 schreef Tchock het volgende:
Jullie lopen vet voor op mijn radio dus ik weet niet of jullie profetisch praten of vertellen wat er gebeurt
Hoe kunnen wij nou voorlopen op de radio?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:36 schreef Tchock het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |