Gaat geen 1-1 worden, maar max nog 7 minuten of zo. Utrecht bakt er vrij weinig van. (en Psv speelt ook kut)quote:
Mooi man, al die infiltranten aan andere clubs in Nederland verkopen voor de hoofdprijs en ze zien falen als een gekquote:
Helaas toch terechtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Mmm makkelijk gevallen wel, maar zal wel.
Fer en Janssen zijn wel heel goede voorbeelden ja... Sterren bij hun eigen club en nu prutsers. Zonder van hun eigen talent maar vooral heel zonde voor de clubs waar ze vandaan kwamen...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi man, al die infiltranten aan andere clubs in Nederland verkopen voor de hoofdprijs en ze zien falen als een gek
Vasthouden is PSV koning inquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vasthouden, pootje haken, gewoon rood
Fer een ster? Wanneer danquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fer en Janssen zijn wel heel goede voorbeelden ja... Sterren bij hun eigen club en nu prutsers. Zonder van hun eigen talent maar vooral heel zonde voor de clubs waar ze vandaan kwamen...
Nou, dan heb ik blijkbaar de afgelopen jaren bij een andere club op de tribune gezetenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja ster, ster. In ieder geval erg belangrijk voor hun eigen club.
Kom maar...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als die zat vermoord ik jullie allemaal
Haha, jij zal het beter weten dan ik. Maar Janssen is wel erg triest.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik blijkbaar de afgelopen jaren bij een andere club op de tribune gezeten
Excelsior?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik blijkbaar de afgelopen jaren bij een andere club op de tribune gezeten
Waarom staat issakson er dan nog?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vasthouden, pootje haken, gewoon rood
Omdat hij moet keepen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:35 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Waarom staat issakson er dan nog?
Dat was een betere optie voor Fer geweest ja. Al hadden die nooit 5,5 miljoen (quote:
* RvLaak mompelt iets over gekleurde bril icm thuisfluiterquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:35 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Waarom staat issakson er dan nog?
quote:
Het bleef helaas bij hopenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:36 schreef Tchock het volgende:
Jullie lopen vet voor op mijn radio dus ik weet niet of jullie profetisch praten of vertellen wat er gebeurt
Issakson pakt straks een corner klemvast zowaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:36 schreef Tchock het volgende:
Jullie lopen vet voor op mijn radio dus ik weet niet of jullie profetisch praten of vertellen wat er gebeurt
Hoe kunnen wij nou voorlopen op de radio?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:36 schreef Tchock het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |