Ze weten de tegenstander wel te overtreffen qua uitshirt dat is dan wel weer een knappe overwinning opzich.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:50 schreef GGMM het volgende:
Ontzettend kut te zien trouwens wie wie isDie shirts zijn geen goede keuze.
Om die neger te quoten (weet z'n naam niet meerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:50 schreef GGMM het volgende:
Ontzettend kut te zien trouwens wie wie isDie shirts zijn geen goede keuze.
Doorgebroken betekent dat iemand alleen op het goal afgaat, met bal. Als je iemand onderuit haalt terwijl de bal niet meer in de buurt is kan nooit doorgebroken zijn, dan ken je de regel blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe wil je het dan noemen, als niet doorgebroken? Hij was daar alleen...
Ja maar broekje van PSV is weer zelfde kleur als Utrecht zijn shirtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Om die neger te quoten (weet z'n naam niet meer): "kijk maar naar de broekjes"
Davids?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Om die neger te quoten (weet z'n naam niet meer): "kijk maar naar de broekjes"
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doorgebroken betekent dat iemand alleen op het goal afgaat, met bal. Als je iemand onderuit haalt terwijl de bal niet meer in de buurt is kan nooit doorgebroken zijn, dan ken je de regel blijkbaar niet.
Gullitquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, die neger van EL... Die presenteert...
De stuntelende presentator? Aldus Derksen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Rijkaard.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In de studio vonden ze het ook een terechte strafschop voor Ajax, dus dat zegt genoeg.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:47 schreef RvLaak het volgende:
Lui in de studio zijn het met mij eens... Penalty + rood voor Isakson
[..]
Uhm... Is dat de juist OT? (zo vaak kom ik hier niet nl)
Dat was het ook.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de studio vonden ze het ook een terechte strafschop voor Ajax, dus dat zegt genoeg.
Nee, niet noodzakelijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doorgebroken betekent dat iemand alleen op het goal afgaat, met bal.
Ja, want alles wat ze in de studio zeggen is de absolute waarheidquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de studio vonden ze het ook een terechte strafschop voor Ajax, dus dat zegt genoeg.
Van ver welquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:54 schreef Tchock het volgende:
Ik heb er geen beeld bij, maar dit lijkt me niet zo hetzelfde?![]()
[ afbeelding ] versus [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |