Zo gaat dat nou eenmaal. Topclubs eerst.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaan ze in de studio alleen lullen voor Ajax - AZ inplaats van deze wedstrijd
Daarom is het raar juist. Dan moet het de hele avond over PSV gaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo gaat dat nou eenmaal. Topclubs eerst.
Hé mongool. Je caps lock knop zit doorgaans aan de linkerkant van je toetsenbord.quote:
Kom vechten danquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Hé mongool. Je caps lock knop zit doorgaans aan de linkerkant van je toetsenbord.
Waterreus zit er toch tussen? Die komt klaar als er over PSV wordt gepraat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daarom is het raar juist. Dan moet het de hele avond over PSV gaan.
Waar tussen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:45 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Waterreus zit er toch tussen? Die komt klaar als er over PSV wordt gepraat.
Hoogst irritant. Ik helemaal topic maken, TT bedenken allesquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat Ajax<Whatever> figuur geilt nu eenmaal op topics openen...
CL + Laatst kampioen + Toekomstig kampioenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daarom is het raar juist. Dan moet het de hele avond over PSV gaan.
I knowquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoogst irritant. Ik helemaal topic maken, TT bedenken alles
Tussen Sjek en Van Halst.quote:
AZ zit helemaal niet in de CL en is niet laatste kampioenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
CL + Laatst kampioen + Toekomstig kampioen>> EL + 3 seizoenen geen kampioen
Uhmquote:
Heb hem nog niet op een zinnig woord kunnen betrappen. En dat werkt toch bij Ajax?quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
AZ zit helemaal niet in de CL en is niet laatste kampioen
Er is geen vaste OPquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:47 schreef RvLaak het volgende:
Lui in de studio zijn het met mij eens... Penalty + rood voor Isakson
[..]
Uhm... Is dat de juist OT? (zo vaak kom ik hier niet nl)
Vind ik onzin. De bal was al onderweg toen die speler van Utrecht geraakt werd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:47 schreef RvLaak het volgende:
Npquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
A, duidelijk. Dank. & dank voor het veranderen
So? Iemand onderuit schoffelen terwijl de bal er niet is, is minder erg, zeg je dus.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind ik onzin. De bal was al onderweg toen die speler van Utrecht geraakt werd.
3 fucking sterren, LALALALALA!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV alleen eigenlijk, maar dat is al 2 jaar niet.
Vast wel. Is ook zo lullig als iedereen nu naar huis gaat.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Flikker gewoon eens op uit dit topic ofzo.
2 maarquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
3 fucking sterren, LALALALALA!
Sowieso geen rode kaart uiteraard, want er is geen sprake van een doorgebroken speler, aangezien de desbetreffende speler nooit meer gescoord had, ongeacht wat er gebeurde.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
So? Iemand onderuit schoffelen terwijl de bal er niet is, is minder erg, zeg je dus.
Studio voetbal.quote:
ORLY?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:50 schreef GGMM het volgende:
Ontzettend kut te zien trouwens wie wie isDie shirts zijn geen goede keuze.
Hoe wil je het dan noemen, als niet doorgebroken? Hij was daar alleen...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso geen rode kaart uiteraard, want er is geen sprake van een doorgebroken speler, aangezien de desbetreffende speler nooit meer gescoord had, ongeacht wat er gebeurde.
Ze weten de tegenstander wel te overtreffen qua uitshirt dat is dan wel weer een knappe overwinning opzich.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:50 schreef GGMM het volgende:
Om die neger te quoten (weet z'n naam niet meerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:50 schreef GGMM het volgende:
Doorgebroken betekent dat iemand alleen op het goal afgaat, met bal. Als je iemand onderuit haalt terwijl de bal niet meer in de buurt is kan nooit doorgebroken zijn, dan ken je de regel blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe wil je het dan noemen, als niet doorgebroken? Hij was daar alleen...
Ja maar broekje van PSV is weer zelfde kleur als Utrecht zijn shirtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Om die neger te quoten (weet z'n naam niet meer): "kijk maar naar de broekjes"
Davids?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Om die neger te quoten (weet z'n naam niet meer): "kijk maar naar de broekjes"
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doorgebroken betekent dat iemand alleen op het goal afgaat, met bal. Als je iemand onderuit haalt terwijl de bal niet meer in de buurt is kan nooit doorgebroken zijn, dan ken je de regel blijkbaar niet.
Gullitquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, die neger van EL... Die presenteert...
De stuntelende presentator? Aldus Derksen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Rijkaard.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In de studio vonden ze het ook een terechte strafschop voor Ajax, dus dat zegt genoeg.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Uhm... Is dat de juist OT? (zo vaak kom ik hier niet nl)
Dat was het ook.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de studio vonden ze het ook een terechte strafschop voor Ajax, dus dat zegt genoeg.
Nee, niet noodzakelijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doorgebroken betekent dat iemand alleen op het goal afgaat, met bal.
Ja, want alles wat ze in de studio zeggen is de absolute waarheidquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de studio vonden ze het ook een terechte strafschop voor Ajax, dus dat zegt genoeg.
Van ver welquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:54 schreef Tchock het volgende:
Ik heb er geen beeld bij, maar dit lijkt me niet zo hetzelfde?![]()
[ afbeelding ] versus [ afbeelding ]
Pak t beeld erbij danquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:54 schreef Tchock het volgende:
Ja, daar had ik het toch niet over.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je neemt een 100% scoringskans af, daar was in dit geval geen sprake van
Idd reis zou volgens humberto binnen 3 weken weer spelenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, want alles wat ze in de studio zeggen is de absolute waarheid
Misschien heb je gelijk... Lijkt er iig wel opquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:55 schreef Paul het volgende:
Ligt het nou aan mij of zoomen ze meer in met de hoofdcamera, speciaal voor ons
Broekjes Utreg zijn witquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:54 schreef Tchock het volgende:
Ik wel. Technische details boeien niet, het ging erom of het rood was ja of nee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, daar had ik het toch niet over.
Ik zit op de streamquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stream is dood en geen EL. Dus sorry.
Jij zegt dat een doorgebroken speler altijd de bal moet hebben. Ik zeg dat dat flauwekul is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wel. Technische details boeien niet, het ging erom of het rood was ja of nee.
Probeer het nog eens.. Misschien doet de stream het weerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is fucking gratisquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vermoord ze?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen digitale tv hier boven, en tv beneden is geclaimd door familieleden.
user woont nog thuis!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen digitale tv hier boven, en tv beneden is geclaimd door familieleden.
Geen bewuste & zeker niet strafbaar. Maar pijnlijk zeker.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat noem jij een koopstoot?
Oh wacht jij bent die ene die overal een aanslag in ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |