Pak t beeld erbij danquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:54 schreef Tchock het volgende:
Ik heb er geen beeld bij, maar dit lijkt me niet zo hetzelfde?![]()
[ afbeelding ] versus [ afbeelding ]
Ja, daar had ik het toch niet over.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je neemt een 100% scoringskans af, daar was in dit geval geen sprake van
Idd reis zou volgens humberto binnen 3 weken weer spelenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, want alles wat ze in de studio zeggen is de absolute waarheid
Misschien heb je gelijk... Lijkt er iig wel opquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:55 schreef Paul het volgende:
Ligt het nou aan mij of zoomen ze meer in met de hoofdcamera, speciaal voor ons
Broekjes Utreg zijn witquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:54 schreef Tchock het volgende:
Ik heb er geen beeld bij, maar dit lijkt me niet zo hetzelfde?![]()
[ afbeelding ] versus [ afbeelding ]
Ik wel. Technische details boeien niet, het ging erom of het rood was ja of nee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, daar had ik het toch niet over.
Ik zit op de streamquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stream is dood en geen EL. Dus sorry.
Jij zegt dat een doorgebroken speler altijd de bal moet hebben. Ik zeg dat dat flauwekul is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wel. Technische details boeien niet, het ging erom of het rood was ja of nee.
Probeer het nog eens.. Misschien doet de stream het weerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is fucking gratisquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vermoord ze?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen digitale tv hier boven, en tv beneden is geclaimd door familieleden.
user woont nog thuis!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen digitale tv hier boven, en tv beneden is geclaimd door familieleden.
Geen bewuste & zeker niet strafbaar. Maar pijnlijk zeker.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat noem jij een koopstoot?
Oh wacht jij bent die ene die overal een aanslag in ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |