Maakt niet uit. In 2013 kampioen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:38 schreef Tchock het volgende:
....eeeeen Groningen verliest. Pff, die zijn ook een schim van wat ze vorig seizoen en dat jaar daarvoor waren zeg.
Even serieus, denk je? Ik hoop in ieder geval dat ze zichzelf een beetje weten te herpakken dit seizoen, wat ze nu doen is dieptriest.quote:
Nooit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wanneer waren ze voor het laatst kampioen eigenlijk?
Dat zijn wel de plannen van die Nijland. Merab Jordania is er niks bij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Even serieus, denk je? Ik hoop in ieder geval dat ze zichzelf een beetje weten te herpakken dit seizoen, wat ze nu doen is dieptriest.
Lol, dat heeft Zwolle ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
toevoeging: wel Eerste Divisie gewonnen in '60 en '80.
Na de reclame over PSV, rustig jongen. Dat is altijd zo trouwens.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaan ze in de studio alleen lullen voor Ajax - AZ inplaats van deze wedstrijd
Geeft wel weer aan... Zelfs het zuigende ajax speelt beter dan psvquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Inderdaad. Wat vond Bryan Roy eigenlijk van call of duty?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Groningen Twente is nogal een verschilquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan zo maar denken: het is Twente ook gelukt
Wat valt er over PSV te zeggen dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
In Groningen hebben ze geen Jopie.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan zo maar denken: het is Twente ook gelukt
Ik hoop met je mee. Vind Zwolle een hele sympathieke ploeg.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kom niet aan Zwolle jaWe pakken de titel dit seizoen. Wacht maar.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat valt er over Ajax - AZ te zeggen dan?
Vrij weinig, er gebeurt echt nooit wat bij PSV, saaie wedstrijden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat valt er over PSV te zeggen dan?
Mijn favoriete clubquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee. Vind Zwolle een hele sympathieke ploeg.
Daarom kijk ik dat programma ook nooit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |