user looft een beloning uit van ¤ 100 aan degene die hem aan een kamer helpt. Zou ik daar een topic over mogen maken?quote:
Het was heel duidelijk; je verbetert me terwijl het irrelevant is op de discussie die gevoerd werd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij zegt dat een doorgebroken speler altijd de bal moet hebben. Ik zeg dat dat flauwekul is.
Ik had het ook nog even dik gedrukt voor je om het duidelijk te maken, maar dat was blijkbaar tevergeefs.
Geen idee. Wel een keer gezien dat de keeper de bal teruggaf aan de tegenpartij en daarmee scoorde vanuit zijn eigen 16quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:59 schreef Parafernalia het volgende:
Is het wel eens voorgekomen dat de bal na een blessure werd teruggegeven aan de tegenpartij, en dat de keeper dan over de bal heen maaide zodat de bal in het doel ging?
Ik verbeter je op je feitenkennis ja. Dat is altijd rullevant.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was heel duidelijk; je verbetert me terwijl het irrelevant is op de discussie die gevoerd werd.
wie anders dan vertonghenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:59 schreef Parafernalia het volgende:
Is het wel eens voorgekomen dat de bal na een blessure werd teruggegeven aan de tegenpartij, en dat de keeper dan over de bal heen maaide zodat de bal in het doel ging?
Lolquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee deze: Komen jullie wel eens buiten?
Rullevant?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik verbeter je op je feitenkennis ja. Dat is altijd rullevant.
Mwa, oke.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeg wat nuquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij komt duidelijk nooit in de VI topicsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:03 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Probeer maar een beter excuus te vinden.
Idd, ik vind het echt not dun.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:03 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
zo zegt Derksen het altijdquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:03 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Je komt weinig streetwise over.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:03 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Nu je het zegt jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Had Utrecht geen andere shirtjes kunnen aantrekken?
Hoezo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:05 schreef RvLaak het volgende:
Als PSV zo doorgaat, gaat Utrecht nog winnen ook
Waarom dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nee hoor, de eerste...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ben de 28ste die t zegt zeker?
29.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ver in de dubbele cijfers in ieder geval. Goed gespeeld van Almelo vanavondquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
ja okequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ver in de dubbele cijfers in ieder geval. Goed gespeeld van Almelo vanavond
Tip van Sjaak Polakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |