quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 06:23 schreef Weissman het volgende:
FUUUUAAAAARKKKKK !!!!!Ik word vaak 1 minuut voor de wekker afgaat wakker. Heel de week om 5 uur opstaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
foamrollen ja, je spieren masseren dmv een foamrol of desnoods een tennisbal voor je rug want, en dit gaat de meeste van jullie verbazen, je lichaam verbeteren is niet alleen maar aan de gewichten hangen. Je moet je lichaam en spieren/zenuwen/pezen ook goed verzorgen en daar komt foamrolling bij te pasquote:
Ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:09 schreef seto het volgende:
Net als van die mensen die denken dat je voor een beetje redelijke fysiek elke dag meerdere uren in de sportschool moet zitten.
Dat is het, ze willen het niet echt. Ze willen het een soort van. Alleen trainen wanneer het hun uitkomt, als ze zin hebben en als ze zich goed voelenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:17 schreef Panzermaus het volgende:
Ze willen wel trainen (soort van dan)
Misschien omdat het absoluut niet natuurlijk is om meerdere keren per week met een groot gewicht te gaan tillen? Of denk je dat de holbewoners elke week 4 setjes van 12 x 150 KG squatte?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:30 schreef Panzermaus het volgende:
Hoe ontwikkelden dieren (incluis mensen) zich vroeger dan? Ik dacht dat een groeiimpuls (+ hormonen), voeding en voldoende rust/herstelmogelijkheid genoeg was?
Ik vraag je om een wetenschappelijke basis en niet om een 'elke training een stuk soepeler in mn lifts en dan vooral het benenwerk. Wat er voor zorgt dat ik net die ene rep meer kan doen.' anekdote.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:38 schreef kidkash19 het volgende:
Maar goed normale reacties zijn weinig te vinden hier als het niet in de belevingswereld valt
Omdat die mensen wat verder gaan dan één anekdote. Was laatst die muts van de PVV die ook niet snapte waar 'onderzoek' voor diende, maar vond dat haar eigen mening genoeg was als feit. Je hebt het nu al een boel zelf afgezwakt als mening, wat prima is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:43 schreef kidkash19 het volgende:
Waarom moet alles wetenschappelijk zijn?
Ah, maar presenteer het dan niet alsof ANDERE mensen te weinig aandacht besteden aan herstel, etc. etc.quote:Daar word ik dus een beetje moe van, sommige dingen zijn nou eenmaal niet wetenschappelijk onderzocht of kloppen simpelweg niet. Ik geef MIJN ervaring aan net als dat ik amper verschil merk of ik met of zonder shakes train het is mijn ervaring.
'Masseren is lekker' joh daar waren we al achter.quote:
Dat kan me niet schelen dat die man geen wetenschapper is, als hij wat hij heeft geleerd daar maar op gestoeld is, zoals bijvoorbeeld fysiotherapie in z'n algemeen. Mocht je naar de Reiki Master gaan, dan is dat wat anders. Maar mocht ook Reiki je helpen, ga dat vooral doen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:57 schreef kidkash19 het volgende:
en ja ik ga ook regelmatig naar de masseur die er zelf ook 1 heeft en hetzelfde zegt. Maar ja weer geen wetenschapper he?
Haha, ja mijn vader zegt altijd "de mens is gemaakt om snel en licht te bewegen" Niet dat hij mijn sportschool bezigheden afkeurt, maar dat je op moet blijven passen en je lichaam goed moet onderhouden, en foamrollen kan daar 1 van zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:25 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Misschien omdat het absoluut niet natuurlijk is om meerdere keren per week met een groot gewicht te gaan tillen? Of denk je dat de holbewoners elke week 4 setjes van 12 x 150 KG squatte?
Het gaat erom dat rust opzich niet genoeg is, je moet je spieren ook laten doorbloeden en de knoopjes er uit masseren, afvalstoffen afvoeren. Net als een biefstuk die je even met een hamer bewerkt eigenlijk, je spieren worden soepeler en kunnen dus meer aan. Of je moet van littekenweefsel houden waardoor je minder soepel beweegt dan heb ik niks gezegd
Oh and it hurts like hell de eerste paar keren....
Door dat foamrollen natuurlijk!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:09 schreef Weissman het volgende:
Waarom heb jij zulke lange tenen kidkash19 ?
Of mensen/ouders die denken dat als je 3x per week naar de sportschool gaat en een beetje op je voeding let je meteen té breed wordt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:09 schreef seto het volgende:
Net als van die mensen die denken dat je voor een beetje redelijke fysiek elke dag meerdere uren in de sportschool moet zitten.
Omdat ik graag een serieuze discussie aan ga over dit soort dingen om hopelijk te leren van andere mensen met andere ervaringen en zo dus mijn eigen vooruitgang kan verbeterenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:09 schreef Weissman het volgende:
Waarom heb jij zulke lange tenen kidkash19 ?
Whoa! We zijn het eens.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:27 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Omdat ik graag een serieuze discussie aan ga over dit soort dingen om hopelijk te leren van andere mensen met andere ervaringen en zo dus mijn eigen vooruitgang kan verbeteren
Je klinkt als een wetenschapper.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:34 schreef kidkash19 het volgende:
Dat je het niet eens met iemand bent betekend niet dat je er niet van kan leren
Juist zo komt er een discussie op gang en er is nog zoveel te discussieren over dit onderwerp
Vrouwen moeten gewoon (ook) snoeihard gaan KT-en. Punt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:01 schreef Weissman het volgende:
Detoxen is de bicep curl voor vrouwen
Gewoon het goede voorbeeld geven dan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:12 schreef Luchtkoker het volgende:
Bij mijn sportschool heb ik er nog geen één gezien.
Ik doe m'n best, maar alle chickies hier doen exclusief cardio of buik/been machinesquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon het goede voorbeeld geven dan.
Volgens mij doel je op EPOC? Excess post-exercise oxygen consumption.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik weet wel dat een cardio workout van circa 15 min, voor je training zorgt dat je hart sneller gaat kloppen en je in een bepaalde state komt waardoor je meer Kcal verbrand tijdens je KT daarna. Heeft een naam.
De rest hoeft niet, want ze dansen al.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:27 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik doe m'n best, maar alle chickies hier doen exclusief cardio of buik/been machines
Ik moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik weet wel dat een cardio workout van circa 15 min, voor je training zorgt dat je hart sneller gaat kloppen en je in een bepaalde state komt waardoor je meer Kcal verbrand tijdens je KT daarna. Heeft een naam.
Of van die ongeïnformeerde types (die helaas de meerderheid zijn) die denken dat je door abs machines plaatselijk vet verbrandt op je buikquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De rest hoeft niet, want ze dansen al.
In een aflevering van Holland Next Top Model..was er een beachboy die de modelletjes haarfijn uitlegde dat niet cardio maar KT voor afvallen kon zorgen..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:27 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Vrouwen moeten gewoon (ook) snoeihard gaan KT-en. Punt.
zorgen dat ie dat tegen mij doet, leert ie het wel afquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:38 schreef Fanta-stick het volgende:
Hoe kan ik trouwens mijn broski..overtuigen dat hij moet gaan trainen. Die gast heeft een hoop test, maar doet er niks mee behalve als een alpha-gorilla te gaan grommen naar iedereen.
Daar klopt dus ook geen reet van.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
In een aflevering van Holland Next Top Model..was er een beachboy die de modelletjes haarfijn uitlegde dat niet cardio maar KT voor afvallen kon zorgen...
En dan zag je hoe een paar skinny bitches met 10 kg op de lat pull down kapot gingen.
Wat klopt er niet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daar klopt dus ook geen reet van.
Dat je van juist kt afvalt en niet van cardio. Je valt van beide af maar meer door cardio.quote:
Hard trainen tijdens KT en daarna cardio..dan is je lichaam al eerder door haar brandstofjes heen en verbrand je meer... Hij had beter kunnen zeggen dat je meer afvalt als je het in combinatie met KT doet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat je van juist kt afvalt en niet van cardio. Je valt van beide af maar meer door cardio.
Juist.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hard trainen tijdens KT en daarna cardio..dan is je lichaam al eerder door haar brandstofjes heen en verbrand je meer... Hij had beter kunnen zeggen dat je meer afvalt als je het in combinatie met KT doet.
Dat is heel simpel uitgelegd. Maar er zijn tabellen die laten zien wat de afterburner is van KT en die van Cardio en dat afterburner is een heel mooi tooltje om te activeren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:07 schreef Stereotomy het volgende:
Kunnen we het erop houden dat je lichaam reservebrandstof gaat verbranden wanneer het meer energie nodig heeft dan het acuut uit voedsel kan halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |