Of mensen/ouders die denken dat als je 3x per week naar de sportschool gaat en een beetje op je voeding let je meteen té breed wordt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:09 schreef seto het volgende:
Net als van die mensen die denken dat je voor een beetje redelijke fysiek elke dag meerdere uren in de sportschool moet zitten.

Omdat ik graag een serieuze discussie aan ga over dit soort dingen om hopelijk te leren van andere mensen met andere ervaringen en zo dus mijn eigen vooruitgang kan verbeterenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:09 schreef Weissman het volgende:
Waarom heb jij zulke lange tenen kidkash19 ?

Whoa! We zijn het eens.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:27 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Omdat ik graag een serieuze discussie aan ga over dit soort dingen om hopelijk te leren van andere mensen met andere ervaringen en zo dus mijn eigen vooruitgang kan verbeteren

Je klinkt als een wetenschapper.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:34 schreef kidkash19 het volgende:
Dat je het niet eens met iemand bent betekend niet dat je er niet van kan leren
Juist zo komt er een discussie op gang en er is nog zoveel te discussieren over dit onderwerp

Vrouwen moeten gewoon (ook) snoeihard gaan KT-en. Punt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:01 schreef Weissman het volgende:
Detoxen is de bicep curl voor vrouwen

Gewoon het goede voorbeeld geven dan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:12 schreef Luchtkoker het volgende:
Bij mijn sportschool heb ik er nog geen één gezien.

Ik doe m'n best, maar alle chickies hier doen exclusief cardio of buik/been machinesquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon het goede voorbeeld geven dan.

Volgens mij doel je op EPOC? Excess post-exercise oxygen consumption.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik weet wel dat een cardio workout van circa 15 min, voor je training zorgt dat je hart sneller gaat kloppen en je in een bepaalde state komt waardoor je meer Kcal verbrand tijdens je KT daarna. Heeft een naam.

De rest hoeft niet, want ze dansen al.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:27 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik doe m'n best, maar alle chickies hier doen exclusief cardio of buik/been machines
Ik moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik weet wel dat een cardio workout van circa 15 min, voor je training zorgt dat je hart sneller gaat kloppen en je in een bepaalde state komt waardoor je meer Kcal verbrand tijdens je KT daarna. Heeft een naam.
 Ik heb ook echt sinds... maart niet meer op een tredmolen of fiets of wat dan ook gezeten. Bah.
 Ik heb ook echt sinds... maart niet meer op een tredmolen of fiets of wat dan ook gezeten. Bah.   

Of van die ongeïnformeerde types (die helaas de meerderheid zijn) die denken dat je door abs machines plaatselijk vet verbrandt op je buikquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De rest hoeft niet, want ze dansen al.

In een aflevering van Holland Next Top Model..was er een beachboy die de modelletjes haarfijn uitlegde dat niet cardio maar KT voor afvallen kon zorgen..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:27 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Vrouwen moeten gewoon (ook) snoeihard gaan KT-en. Punt.
 .
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |