Ik 1 minuut...U Jelly?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:00 schreef SunTzu het volgende:
Ik woon 2 minuten lopen van de sportschool vandaan
Apart, als ik dat doe gaat m'n toetsenbord stuk, niet m'n armen.. Maarja, die guy is dan ook wel een ecto.quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:42 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Apart, als ik dat doe gaat m'n toetsenbord stuk, niet m'n armen.. Maarja, die guy is dan ook wel een ecto.
Je snapt niet dat ik shake 1 kopieerde en hier vergeten was het product aan te passen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:50 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Een typo? Je geeft twee keer exact dezelfde shake (m.u.v. dat de één een ander calorie aantal had bij hetzelfde product), dat is geen typo.
Het feit dat ik uitwijs dat je twee keer dezelfde shake geeft is geen overdreven gekanker.
Dat is vergelijkbaar met dat ik vraag welk plaatje jij mooier vindt, ik twee keer hetzelfde plaatje post, jij zegt dat ze hetzelfde zijn, en ik ga reageren zoals jij nu doet. Vind je dat zelf niet ook een beetje triest?
Wederom, het feit dat je dit constant labelt als 'overdreven gekanker' zegt meer over de lengte van jouw tenen dan over mijn opmerking.
Ik wil er best een slechte vergelijking bij doen als jij denkt dat dat mijn mening beter onderbouwt, laat maar horen als je er een wilt hebben.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:59 schreef Luchtkoker het volgende:
De shake met yoghurt was lekkerder? Beide shakes zijn exact hetzelfde
-edit onee, bij shake 1 is 150gr yoghurt 112 kcal en bij shake 2 105.. dat is 't enige verschil-
Haha,inderdaad! Ik ben in principe ecto maar ik kan (zeker wanneer ik train) de hele dag door vreten. Kwark, shakes, tonijn, boterhammen met pindakaas, pasta, fruit, noten, eieren enz enz.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:48 schreef Stereotomy het volgende:
Bizar om te zien dat mensen moeite kunnen hebben met veel eten, kan ik me helemaal niks bij voorstellen. Daarvoor hou ik teveel van eten.
/endo
Als je die ":')" smileys nou wegdenkt uit mijn post, zou je dan minder beledigd zijn? Want ik zie serieus niet in hoe dit op een andere manier dan geïnsinueerd door die huillach smileys beledigend kan zijn. Als je het nog veel aardiger wilt dan moeten we je allemaal behandelen met een gouden veertje. Je hebt vast wel een dikkere huid dan dat?quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:13 schreef ThomasV. het volgende:
[..]
Je snapt niet dat ik shake 1 kopieerde en hier vergeten was het product aan te passen?
Iemand er op wijzen dat hij een fout heeft gemaakt in zijn post en op deze manier reageren staan ver uit elkaar:
[..]
Ik wil er best een slechte vergelijking bij doen als jij denkt dat dat mijn mening beter onderbouwt, laat maar horen als je er een wilt hebben.
Doe es normaal man.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:35 schreef ThomasV. het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon heel normaal om een antwoord op een vraag, maar het ene wat er van jou komt is overdreven gekanker op een typo die ik maakte. Als jij overdreven loopt te kankeren mag ik daar wat van zeggen, daar je niks toevoegt aan het topic en de sfeer verpest.
Foamrollen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:31 schreef kidkash19 het volgende:
Doet er hier iemand aan foamrollen? Sinds ik het doe merk ik echt vooruitgang en minder spierpijn en andere pijntjes
"Je lijkt wel een politicus".quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:35 schreef Weissman het volgende:
Hoe zeg je ''bullshit, je bent smoesjes aan het verzinnen'' tegen iemand zonder dat je al te grof en de-motiverend overkomt ?
Nee ff serieus, mensen verzinnen de gekste smoesjes om niet om 6 uur op te staan om te gaan trainenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:38 schreef Luchtkoker het volgende:
Dit, wat door jou wordt verklaart, is pertinent onwaar en ondersteund door onwaarheden, draaierijen en verzinselen. Gaarne je visie evalueren en aanpassen.
In dat geval geef ik ze gelijk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee ff serieus, mensen verzinnen de gekste smoesjes om niet om 6 uur op te staan om te gaan trainenfuck them, they are not winners anyway
Tegen mijn trainingsmaat moet ik dus ook altijd van die praatjes gaan houden maar ik zeg altijd:quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee ff serieus, mensen verzinnen de gekste smoesjes om niet om 6 uur op te staan om te gaan trainenfuck them, they are not winners anyway
Volgens mij zal jij nooit maar dan ook nooit een grote buffe body builder worden..omdat je iets te veel van het vrouwelijke hormoon in je hebt zitten. Emo.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:13 schreef ThomasV. het volgende:
[..]
Je snapt niet dat ik shake 1 kopieerde en hier vergeten was het product aan te passen?
Iemand er op wijzen dat hij een fout heeft gemaakt in zijn post en op deze manier reageren staan ver uit elkaar:
[..]
Ik wil er best een slechte vergelijking bij doen als jij denkt dat dat mijn mening beter onderbouwt, laat maar horen als je er een wilt hebben.
Brute speech inderdaadquote:
Hahahaquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Volgens mij zal jij nooit maar dan ook nooit een grote buffe body builder worden..omdat je iets te veel van het vrouwelijke hormoon in je hebt zitten. Emo.
Maar een fitnessinstructeur in opleiding zei dat ik het zo moest doen, ik gebruik ook wel een bitje hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:52 schreef Luchtkoker het volgende:
Deadliften doe je ook niet met je tanden joh, dat doe je gewoon met je armen/benen/rug/etc.
Oh, hij zal het wel weten. Dan is het goed.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maar een fitnessinstructeur in opleiding zei dat ik het zo moest doen, ik gebruik ook wel een bitje hoor.
Ja ik merk dat mijn kaken groeien...gelijk 1 kg vetvrije massa erbij. Ik kwam op het idee toen ik een filmpje van Quagmirre zag.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:59 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Oh, hij zal het wel weten. Dan is het goed.Train je dan ook meteen je tanden en je kaak, of?
klem een dumbell tussen je benen, met een rugzak in de gym gaan mensen straks ook denken dat je van de scouting bentquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:10 schreef Panzermaus het volgende:
so so lkkr getraind hor stond vandaag in een winkel nieuwe kleertjes te passen kreeg wel 3 mensen die me om advies vroegen 'oh want ik dacht jij werkt hier' haha [url=http://C:/Documents and Settings/Alfred/Mijn documenten/Mijn afbeeldingen/Kopie van voeltgoedbroer.jpg]Kopie van voeltgoedbroer.jpg[/url] ha ondertussen geld maken zij denken ik ben pinautomaat
Tevens ben ik door creatine nu 75 kg 's ochtends schoon en trainen gaat een stuk lekkerder, bijna 3 kg aan vocht dus.
Pullups & chinups, ik kan er nu met gemak 15 doen, is het nu beter om gewicht toe te voegen in de vorm van dumbbells in rugzak? Geen riemen hier.
Wat ik doe is gewoon erin springen en dan iemand anders de dumbell tussen je benen laten zetten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:20 schreef Panzermaus het volgende:
Dumbbell vastklemmen is geen optie inderdaad, want ik moet springen naar die stang.Bij ons moet je echt iets van 1.90 zijn om erbij te kunnen vanuit stilstand.
Ligt er aan wat je wilt. Wil je meer massa of meer kracht.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:26 schreef Stereotomy het volgende:
Toen ik begon met trainen aan het begin van dit jaar deed ik een warmup set + 4/5 sets @ 10 reps. Nu train ik vaak met 4 sets @ 8 reps.
Ik wil nu eigenlijk zwaarder naar 3 sets van 6-8 reps gaan, proberen, omdat volgens de literatuur er >3 sets er niet echt meer progressie geboekt wordt. En juist doordat je met 3 sets een zwaarder gewicht kunt gebruiken, dat je de spier beter belast vergeleken met veel sets waarin je alle ATP-voorraden gebruikt en daarom niet meer verder kunt.
Sowieso train ik een laatste set bijna altijd tot failure of tot form failure, en dan de volgende keer meer reps of een % hoger gewicht.
Hoeveel sets doen jullie gemiddeld? Wat werkt voor jullie?
Liever meer massa dan kracht momenteel, maar als je voluit voor voor kracht zou gaan zou je nog lager in de reps moeten zitten...quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je wilt. Wil je meer massa of meer kracht.
Huh, ik heb altijd gelezen dat je voor massa 3/4*6/8 moet doen en voor kracht 3*12.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Liever meer massa dan kracht momenteel, maar als je voluit voor voor kracht zou gaan zou je nog lager in de reps moeten zitten...
En ik ben een beginner, dus massa en kracht gaan momenteel nog hand in hand.
Nee man, stronglifts is kracht en dat is 5x5.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Huh, ik heb altijd gelezen dat je voor massa 3/4*6/8 moet doen en voor kracht 3*12.
Thnx voor de opheldering brah.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nee man, stronglifts is kracht en dat is 5x5.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |