Hij is eerlijk, betrouwbaar, handig, knap, behulpzaam, aardig, vriendelijk enz. !quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:19 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Waarom zijn jullie allemaal zo gek van deze knaap?
Omdat homoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:19 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Waarom zijn jullie allemaal zo gek van deze knaap?
En treinvaardig niet te vergeten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:20 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Hij is eerlijk, betrouwbaar, handig, knap, behulpzaam, aardig, vriendelijk enz. !
quote:
quote:
Walgelijke aantijging, derhalve verworpen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:24 schreef pl4kkie het volgende:
Wat een stelletje slijmballen allemaal. Hopelijk heeft hij een kringspier beschermer want anders zitten jullie straks allemaal in zijn kontje
ik hoop het niet (no homo)quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:24 schreef pl4kkie het volgende:
Wat een stelletje slijmballen allemaal. Hopelijk heeft hij een kringspier beschermer want anders zitten jullie straks allemaal in zijn kontje
quote:
Ga jij eens heel snel je mond wassen met zeep. Wat je zegt valt onder godslasteringquote:
Goed hè.quote:
Alles op z'n tijd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:35 schreef Fopje het volgende:
jullie held. Hij zegt jullie niet eens even gedag.
Dat neem ik hem niet kwalijk, hij is niet voor niets autist.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:35 schreef Fopje het volgende:
Hij moest de trein halenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:35 schreef Fopje het volgende:
Maakt niet uit, Socios leeft nog en dat is het belangrijkste.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:35 schreef Fopje het volgende:
nuff saidquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:39 schreef SpermaDonor het volgende:
Maakt niet uit, Socios leeft nog en dat is het belangrijkste.
Al die kloons van hem die volgens hem niet van hem zijn, beetje raarquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:41 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
socios doet trouwens wel raar met zijn verschijningen de laatste tijd.. hij heeft toch geen superautisme he?
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:01 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Welja joh, start een topic om mensen te waarschuwen voor een neppe versie van jezelf... Damn dan vind je jezelf echt iets te geweldig.
Wat ontzettend sneu dat mensen zo kunnen zijn.
TS ik duim voor je, ik hoop dat je ooit nog enige eigenwaarde zult vinden.
CHARRRRLIEEEEEEEEEEEEquote:
Awesome! Dit topic ook! Alles!quote:
Van die haters in dit topic die er van balen dat niemand er een neuk om zou geven als zij zo'n topic zouden openen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:01 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Welja joh, start een topic om mensen te waarschuwen voor een neppe versie van jezelf... Damn dan vind je jezelf echt iets te geweldig.
Wat ontzettend sneu dat mensen zo kunnen zijn.
TS ik duim voor je, ik hoop dat je ooit nog enige eigenwaarde zult vinden.
Alsof mensen in KLB 'geven' om de mensen die een topic openen. Het is gewoon even iets debiels intikken en de reactie's komen toch wel. Dit topic als bewijs.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Van die haters in dit topic die er van balen dat niemand er een neuk om zou geven als zij zo'n topic zouden openen.
Je druk maken om internetcultuur is pas sneu.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:07 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Alsof mensen in KLB 'geven' om de mensen die een topic openen. Het is gewoon even iets debiels intikken en de reactie's komen toch wel. Dit topic als bewijs.
Maar een heel topic over jezelf (en niet eens over jezelf, maar over een zelf gecreëerd autisten account met treinen) is toch een nieuwe dimensie van sneuheid.
Misschien, maar ik kan niet passief toekijken hoe sneuheid naar een nieuw hoogtepunt word gebracht. IK KAN HET GEWOON NIET!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je druk maken om internetcultuur is pas sneu.
Dus je maakt je niet alleen druk over internetcultuur, het is ook nog een dwangneurosequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:11 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Misschien, maar ik kan niet passief toekijken hoe sneuheid naar een nieuw hoogtepunt word gebracht. IK KAN HET GEWOON NIET!
Levert dat smatjes op?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:20 schreef Garisson72 het volgende:
Ik doe me alleen IRL voor als Socios, nooit online.
Iedere coupe staat blank als je je voordoet als Socios.quote:
Geenstijl taal.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:50 schreef liesje1979 het volgende:
Doe jij eens nooit zomaar opeens meer wegblijven?
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:19 schreef pl4kkie het volgende:
eindelijk onder je trein vandaan gekropen?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:20 schreef kwaliteit. het volgende:
Waarom ben je zo lang offline geweest?
quote:
Hij is boos denk ik, voor straf zal Socios nog 2 maanden niks van zich laten horen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:29 schreef utopie het volgende:
hahahahalijkt erop dat hij alleen dat kwam melden, en nu weer maanden offline gaat
_____!!!!
wat een strafquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:49 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Hij is boos denk ik, voor straf zal Socios nog 2 maanden niks van zich laten horen.
Normaal ben ik het wel met je eens maar dit is de spreekwoordelijke uitzondering die de spreekwoordelijke regel bevestigt.quote:
hij kwam alleen zijn OP even melden, en nu is hij er weer vandoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:05 schreef OverRated het volgende:
Wat een comeback
Heb je inmiddels werk gevonden Socios?
Inderdaad. Skere bende ditquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:12 schreef utopie het volgende:
[..]
hij kwam alleen zijn OP even melden, en nu is hij er weer vandoor
Socios laatste login; 17.17quote:Twee mensen zijn zaterdag om het leven gekomen toen een intercity in het Limburgse Bunde een auto greep. De slachtoffers zaten in de auto. De wagen werd vanaf een spoorwegovergang enkele honderden meters meegesleept. De trein kwam bij het perron tot stilstand, meldt een politiewoordvoerder.
Het ongeval vond omstreeks 17.30 uur plaats op een spoorwegovergang op de Prinses Ireneweg. De auto reed de overgang op toen er net een intercity aan kwam rijden. Hoe het ongeval precies heeft kunnen gebeuren, wordt nog uitgezocht.
De hulpdiensten zijn momenteel aan het kijken hoe ze de auto onder de tr
Zelfs Socios kan niet in 13 minuten van Leeuwarden in Limburg zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:27 schreef utopie het volgende:
[..]
Socios laatste login; 17.17
Socios![]()
![]()
???????
wie weet heeft hij het vanaf zijn PDA gepostquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zelfs Socios kan niet in 13 minuten van Leeuwarden in Limburg zijn.
Leeuwarden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:33 schreef utopie het volgende:
[..]
wie weet heeft hij het vanaf zijn PDA gepost![]()
heb hem namelijk ook al maanden lang niet op het leeuwarder station gezien
rickyquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Leeuwarden.
Dan valt er natuurlijk maar één ding te posten.
Haten op Ricky.quote:
Akkrum-Zuidquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haten op Ricky.
Stiekem kom je uit DKV?
Deze epische quote kan alleen maar komen van één man: De Soc.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:52 schreef ecktebaas het volgende:
Treinen dienen ten allen tijden conform de dienstregeling te rijden.
DKV? Ik kom uit leeuwardenquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haten op Ricky.
Stiekem kom je uit DKV?
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Leeuwarden.
Cue: "No, I am Socios and so is my wife !"quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:09 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik ben de echte Socios, geloof deze bedrieger niet!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Leeuwarden.
Want dat kunnen moderatorsquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:45 schreef Haarlemmerrr het volgende:
Het is toch overduidelijk dat een Moderator heeft ingelogd op het account van Socios om deze mededeling te doen..
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:23 schreef Godshand het volgende:
Socios heeft wellicht een vriendin en een leven
Hij heeft een relatie met een treinwagon?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:23 schreef Godshand het volgende:
Hey, nu je het zegt. Bij je eerste vriendin stort je je daar inderdaad volledig op.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:23 schreef Godshand het volgende:
Genot!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Leeuwarden.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hey, nu je het zegt. Bij je eerste vriendin stort je je daar inderdaad volledig op.
groetjes terugquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:45 schreef Ethanolic het volgende:
IK HEB HIER GEPOST
DIT GA IK MIJN KLEINKINDEREN VERTELLEN
grgr
gehacked accountquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:16 schreef Socios het volgende:
Via een forumlid heb ik vernomen dat een aantal mensen meent een vrijbrief te hebben om zich als mij voor te doen op het FOK!forum. Ook worden mensen via een persoonlijk bericht benaderd dat zij Socios zouden zijn. Vergeten wachtwoorden, het gebruik van een kloon etc. zijn hierbij de excuses die gehanteerd worden.
TRAP HIER NIET IN
Nooit zal ik onder een andere naam posten dan Socios (ik hèb niet eens `kloons´) of onder een andere naam een persoonlijk bericht naar iemand sturen.
Vergelijk het met een bank die nooit naar inlogcodes, wachtwoorden of TAN-codes zou vragen die nodig zijn voor het overboeken van geldbedragen.
Om smaad tegen te gaan deze klacht over users die zich als een andere user voordoen.
Niet?????????quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:16 schreef Socios het volgende:
Vergelijk het met een bank die nooit naar inlogcodes, wachtwoorden of TAN-codes zou vragen die nodig zijn voor het overboeken van geldbedragen.
Socios zijn account is gehacked zei ik toch. Ik was het wachtwoord vergeten. Tegenwoordig post ik onder mijn kloon FkTwkGs2012.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:54 schreef OverRated het volgende:
Laatste bezoek 4 dagen, 6 uur geleden.
Doe niet grappig.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 07:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Socios zijn account is gehacked zei ik toch. Ik was het wachtwoord vergeten. Tegenwoordig post ik onder mijn kloon FkTwkGs2012.
PURE LEUGENSquote:Op donderdag 20 oktober 2011 07:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Socios zijn account is gehacked zei ik toch. Ik was het wachtwoord vergeten. Tegenwoordig post ik onder mijn kloon FkTwkGs2012.
Pertinent onwaar, ik kan het weten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 07:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:16 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Pertinent onwaar, ik kan het weten.
nee laten we dit allemaal serieus nemenquote:
Leugenaar, ik ben Socios!quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:09 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik ben de echte Socios, geloof deze bedrieger niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEVENS: PURE LEUGENSOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
eindbaasquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:12 schreef Socios het volgende:
Wat een verhalen zijn er rond gegaan de afgelopen periode; onbegrijpelijk. Vorige week moest ik even ingrijpen om alles recht te zetten zoals te lezen in de OP.
Als iemand een `afscheidstopic´ opent voordat een user een tijdje offline gaat of is dan wordt user in kwestie `de grond in geboord´. Gebeurt dat onaangekondigd, is het weer niet goed.
Hoe dan ook, ik heb het één en ander teruggelezen. Bedankt voor alle steunbetuigingen en attenties.
Feit blijft dat ik helaas nog steeds geen vaste internetverbinding heb. Sedert eind juli ligt `de kabel´ eruit. Wel maak ik nu zo af en toe gebruik van een prepaiddongel. Aangezien de kosten daarvan aardig oplopen, ben ik lang niet dagelijks online.
De OP was uiteraard meer gericht aan `de haters´ en met name een select aantal users die de naam "Socios" de afgelopen tijd misbruikt hebben. Daarom staat dit topic ook in KLB.
Aangezien in dit topic ook veel leuke reacties staan, zeg ik ook graag gedag terug tegen vriendelijke users.
Ja hij is kleinquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
lijkt wel een opgevoerde tram. in duitsland hebben ze wel mooie nieuwe treinen.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
lijkt wel een opgevoerde tram. in duitsland hebben ze wel mooie nieuwe treinen.
Veolia GTW 354 dacht ik, ff opgezochtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hoe heet dat ding. ik ben benieuwd naar het interieur.
Dan hebben jullie oude vieze bakken rijden want hier in de Randstad hebben we al 1,5 jaar die nieuwe Sprinters rijden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik vind die trein wel fijner dan die NS treinen, schoner ook.
Bsahaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan hebben jullie oude vieze bakken rijden want hier in de Randstad hebben we al 1,5 jaar die nieuwe Sprinters rijden.
Ik zou er spontaan geil van worden als ik zoveel fans had als hijquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |