eindbaasquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:12 schreef Socios het volgende:
Wat een verhalen zijn er rond gegaan de afgelopen periode; onbegrijpelijk. Vorige week moest ik even ingrijpen om alles recht te zetten zoals te lezen in de OP.
Als iemand een `afscheidstopic´ opent voordat een user een tijdje offline gaat of is dan wordt user in kwestie `de grond in geboord´. Gebeurt dat onaangekondigd, is het weer niet goed.
Hoe dan ook, ik heb het één en ander teruggelezen. Bedankt voor alle steunbetuigingen en attenties.
Feit blijft dat ik helaas nog steeds geen vaste internetverbinding heb. Sedert eind juli ligt `de kabel´ eruit. Wel maak ik nu zo af en toe gebruik van een prepaiddongel. Aangezien de kosten daarvan aardig oplopen, ben ik lang niet dagelijks online.
De OP was uiteraard meer gericht aan `de haters´ en met name een select aantal users die de naam "Socios" de afgelopen tijd misbruikt hebben. Daarom staat dit topic ook in KLB.
Aangezien in dit topic ook veel leuke reacties staan, zeg ik ook graag gedag terug tegen vriendelijke users.
Ja hij is kleinquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
lijkt wel een opgevoerde tram. in duitsland hebben ze wel mooie nieuwe treinen.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
lijkt wel een opgevoerde tram. in duitsland hebben ze wel mooie nieuwe treinen.
Veolia GTW 354 dacht ik, ff opgezochtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hoe heet dat ding. ik ben benieuwd naar het interieur.
Dan hebben jullie oude vieze bakken rijden want hier in de Randstad hebben we al 1,5 jaar die nieuwe Sprinters rijden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik vind die trein wel fijner dan die NS treinen, schoner ook.
Bsahaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan hebben jullie oude vieze bakken rijden want hier in de Randstad hebben we al 1,5 jaar die nieuwe Sprinters rijden.
Ik zou er spontaan geil van worden als ik zoveel fans had als hijquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |