groetjes terugquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:45 schreef Ethanolic het volgende:
IK HEB HIER GEPOST
DIT GA IK MIJN KLEINKINDEREN VERTELLEN
grgr
gehacked accountquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:16 schreef Socios het volgende:
Via een forumlid heb ik vernomen dat een aantal mensen meent een vrijbrief te hebben om zich als mij voor te doen op het FOK!forum. Ook worden mensen via een persoonlijk bericht benaderd dat zij Socios zouden zijn. Vergeten wachtwoorden, het gebruik van een kloon etc. zijn hierbij de excuses die gehanteerd worden.
TRAP HIER NIET IN
Nooit zal ik onder een andere naam posten dan Socios (ik hèb niet eens `kloons´) of onder een andere naam een persoonlijk bericht naar iemand sturen.
Vergelijk het met een bank die nooit naar inlogcodes, wachtwoorden of TAN-codes zou vragen die nodig zijn voor het overboeken van geldbedragen.
Om smaad tegen te gaan deze klacht over users die zich als een andere user voordoen.
Niet?????????quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:16 schreef Socios het volgende:
Vergelijk het met een bank die nooit naar inlogcodes, wachtwoorden of TAN-codes zou vragen die nodig zijn voor het overboeken van geldbedragen.
Socios zijn account is gehacked zei ik toch. Ik was het wachtwoord vergeten. Tegenwoordig post ik onder mijn kloon FkTwkGs2012.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:54 schreef OverRated het volgende:
Laatste bezoek 4 dagen, 6 uur geleden.
Doe niet grappig.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 07:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Socios zijn account is gehacked zei ik toch. Ik was het wachtwoord vergeten. Tegenwoordig post ik onder mijn kloon FkTwkGs2012.
PURE LEUGENSquote:Op donderdag 20 oktober 2011 07:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Socios zijn account is gehacked zei ik toch. Ik was het wachtwoord vergeten. Tegenwoordig post ik onder mijn kloon FkTwkGs2012.
Pertinent onwaar, ik kan het weten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 07:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:16 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Pertinent onwaar, ik kan het weten.
nee laten we dit allemaal serieus nemenquote:
Leugenaar, ik ben Socios!quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:09 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik ben de echte Socios, geloof deze bedrieger niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEVENS: PURE LEUGENSOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
eindbaasquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:12 schreef Socios het volgende:
Wat een verhalen zijn er rond gegaan de afgelopen periode; onbegrijpelijk. Vorige week moest ik even ingrijpen om alles recht te zetten zoals te lezen in de OP.
Als iemand een `afscheidstopic´ opent voordat een user een tijdje offline gaat of is dan wordt user in kwestie `de grond in geboord´. Gebeurt dat onaangekondigd, is het weer niet goed.
Hoe dan ook, ik heb het één en ander teruggelezen. Bedankt voor alle steunbetuigingen en attenties.
Feit blijft dat ik helaas nog steeds geen vaste internetverbinding heb. Sedert eind juli ligt `de kabel´ eruit. Wel maak ik nu zo af en toe gebruik van een prepaiddongel. Aangezien de kosten daarvan aardig oplopen, ben ik lang niet dagelijks online.
De OP was uiteraard meer gericht aan `de haters´ en met name een select aantal users die de naam "Socios" de afgelopen tijd misbruikt hebben. Daarom staat dit topic ook in KLB.
Aangezien in dit topic ook veel leuke reacties staan, zeg ik ook graag gedag terug tegen vriendelijke users.
Ja hij is kleinquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
lijkt wel een opgevoerde tram. in duitsland hebben ze wel mooie nieuwe treinen.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
lijkt wel een opgevoerde tram. in duitsland hebben ze wel mooie nieuwe treinen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |