Hij moest de trein halenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:35 schreef Fopje het volgende:
jullie held. Hij zegt jullie niet eens even gedag.
Maakt niet uit, Socios leeft nog en dat is het belangrijkste.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:35 schreef Fopje het volgende:
jullie held. Hij zegt jullie niet eens even gedag.
nuff saidquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:39 schreef SpermaDonor het volgende:
Maakt niet uit, Socios leeft nog en dat is het belangrijkste.
Al die kloons van hem die volgens hem niet van hem zijn, beetje raarquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:41 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
socios doet trouwens wel raar met zijn verschijningen de laatste tijd.. hij heeft toch geen superautisme he?
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:01 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Welja joh, start een topic om mensen te waarschuwen voor een neppe versie van jezelf... Damn dan vind je jezelf echt iets te geweldig.
Wat ontzettend sneu dat mensen zo kunnen zijn.
TS ik duim voor je, ik hoop dat je ooit nog enige eigenwaarde zult vinden.
CHARRRRLIEEEEEEEEEEEEquote:
Awesome! Dit topic ook! Alles!quote:
Van die haters in dit topic die er van balen dat niemand er een neuk om zou geven als zij zo'n topic zouden openen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:01 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Welja joh, start een topic om mensen te waarschuwen voor een neppe versie van jezelf... Damn dan vind je jezelf echt iets te geweldig.
Wat ontzettend sneu dat mensen zo kunnen zijn.
TS ik duim voor je, ik hoop dat je ooit nog enige eigenwaarde zult vinden.
Alsof mensen in KLB 'geven' om de mensen die een topic openen. Het is gewoon even iets debiels intikken en de reactie's komen toch wel. Dit topic als bewijs.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Van die haters in dit topic die er van balen dat niemand er een neuk om zou geven als zij zo'n topic zouden openen.
Je druk maken om internetcultuur is pas sneu.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:07 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Alsof mensen in KLB 'geven' om de mensen die een topic openen. Het is gewoon even iets debiels intikken en de reactie's komen toch wel. Dit topic als bewijs.
Maar een heel topic over jezelf (en niet eens over jezelf, maar over een zelf gecreëerd autisten account met treinen) is toch een nieuwe dimensie van sneuheid.
Misschien, maar ik kan niet passief toekijken hoe sneuheid naar een nieuw hoogtepunt word gebracht. IK KAN HET GEWOON NIET!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je druk maken om internetcultuur is pas sneu.
Dus je maakt je niet alleen druk over internetcultuur, het is ook nog een dwangneurosequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:11 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Misschien, maar ik kan niet passief toekijken hoe sneuheid naar een nieuw hoogtepunt word gebracht. IK KAN HET GEWOON NIET!
Levert dat smatjes op?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:20 schreef Garisson72 het volgende:
Ik doe me alleen IRL voor als Socios, nooit online.
Iedere coupe staat blank als je je voordoet als Socios.quote:
Geenstijl taal.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:50 schreef liesje1979 het volgende:
Doe jij eens nooit zomaar opeens meer wegblijven?
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:19 schreef pl4kkie het volgende:
eindelijk onder je trein vandaan gekropen?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:20 schreef kwaliteit. het volgende:
Waarom ben je zo lang offline geweest?
quote:
Hij is boos denk ik, voor straf zal Socios nog 2 maanden niks van zich laten horen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:29 schreef utopie het volgende:
hahahahalijkt erop dat hij alleen dat kwam melden, en nu weer maanden offline gaat
_____!!!!
wat een strafquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:49 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Hij is boos denk ik, voor straf zal Socios nog 2 maanden niks van zich laten horen.
Normaal ben ik het wel met je eens maar dit is de spreekwoordelijke uitzondering die de spreekwoordelijke regel bevestigt.quote:
hij kwam alleen zijn OP even melden, en nu is hij er weer vandoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:05 schreef OverRated het volgende:
Wat een comeback
Heb je inmiddels werk gevonden Socios?
Inderdaad. Skere bende ditquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:12 schreef utopie het volgende:
[..]
hij kwam alleen zijn OP even melden, en nu is hij er weer vandoor
Socios laatste login; 17.17quote:Twee mensen zijn zaterdag om het leven gekomen toen een intercity in het Limburgse Bunde een auto greep. De slachtoffers zaten in de auto. De wagen werd vanaf een spoorwegovergang enkele honderden meters meegesleept. De trein kwam bij het perron tot stilstand, meldt een politiewoordvoerder.
Het ongeval vond omstreeks 17.30 uur plaats op een spoorwegovergang op de Prinses Ireneweg. De auto reed de overgang op toen er net een intercity aan kwam rijden. Hoe het ongeval precies heeft kunnen gebeuren, wordt nog uitgezocht.
De hulpdiensten zijn momenteel aan het kijken hoe ze de auto onder de tr
Zelfs Socios kan niet in 13 minuten van Leeuwarden in Limburg zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:27 schreef utopie het volgende:
[..]
Socios laatste login; 17.17
Socios![]()
![]()
???????
wie weet heeft hij het vanaf zijn PDA gepostquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zelfs Socios kan niet in 13 minuten van Leeuwarden in Limburg zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |