Ok, jij weet het dus niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:28 schreef kovenant het volgende:
[..]
klinkt perfect maar op een gegevens moment hebben de boomknuffelaars alle bomen bij hun geknuffeld en gaan ze bij de buren kijken of daar nog bomen staan en word het knokken.....
dus nee :p
mensen moeten gewoon lekker door werken als ze er echt zo tegen zijn ga dan lekker ergens in de bossen leven . maar op een gegevens moment hebben de boomknuffelaars alle bomen bij hun geknuffeld en gaan ze bij de buren kijken of daar nog bomen staan en word het knokken.....
Dat is niet waar.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:28 schreef kovenant het volgende:
geen enkel systeem is perfect , afgelopen jaren heeft iedereen voordeel gehad van de situatie
Dat klopt. Er is maar een kleine groep die er echt voordeel van heeft gehad, de grote meerderheid kreeg wat kruimels en een steeds grotere groep draait op voor de gevolgen. Een groep waar ook onze middeninkomens snel toe zullen horen.quote:
Nou wat als meneer de HaatChristen ineens 300 kinderen heeft gekweekt en helemaal niet wil dat een straatje verder een hippie of een Nazi woont? Je vergeet wat er gebeurd als mensen zich gaan misdragen tegen andersdenkenden. Dit systeem is een sterkste-de-baas.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou, vertel hoe mijn systeem gevoeliger is voor misbruik dan de huidige plutocratie.
De middeninkomens hebben meer te doen aan het feit dat alles aan de lagere inkomens gegeven wordt en de middeninkomens alles zelf maar moeten betalen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat klopt. Er is maar een kleine groep die er echt voordeel van heeft gehad, de grote meerderheid kreeg wat kruimels en een steeds grotere groep draait op voor de gevolgen. Een groep waar ook onze middeninkomens snel toe zullen horen.
Oh? Is dat zo? Ik heb problemen met de graaiers aan de top.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:33 schreef Droomert het volgende:
[..]
De middeninkomens hebben meer te doen aan het feit dat alles aan de lagere inkomens gegeven wordt en de middeninkomens alles zelf maar moeten betalen.
Je kan je ook afvragen hoe die graaiers aan die top gekomen zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh? Is dat zo? Ik heb problemen met de graaiers aan de top.
Ja, dat vraag ik me inderdaad af. En als ik dat weet is de oplossing voor het probleem ook duidelijk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:37 schreef Droomert het volgende:
[..]
Je kan je ook afvragen hoe die graaiers aan die top gekomen zijn.
die onmiddellijk worden opgegeten door inflatie.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat klopt. Er is maar een kleine groep die er echt voordeel van heeft gehad, de grote meerderheid kreeg wat kruimels
Andersdenkenden wonen niet bij elkaar in 1 gemeenschap.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:32 schreef Droomert het volgende:
[..]
Nou wat als meneer de HaatChristen ineens 300 kinderen heeft gekweekt en helemaal niet wil dat een straatje verder een hippie of een Nazi woont? Je vergeet wat er gebeurd als mensen zich gaan misdragen tegen andersdenkenden. Dit systeem is een sterkste-de-baas.
Liegen en stelen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:37 schreef Droomert het volgende:
[..]
Oh dus er zit een muur om elke gemeenschap?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Andersdenkenden wonen niet bij elkaar in 1 gemeenschap.
Door zich bezig te houden met hun eigen macht ipv besturen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:37 schreef Droomert het volgende:
[..]
Niet nodig. Mensen die niets met elkaar te maken willen hebben laten elkaar met rust.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:39 schreef Droomert het volgende:
[..]
Oh dus er zit een muur om elke gemeenschap?
Precies ! mandaat van het volk, desnoods geweld gebruiken indien nodig! 1 sterke leider die alles over iedereen eerlijk verdeeld! Heil COMMUNISM!quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Precies!
Gewoon 1 sterke leider die even orde op zaken stelt en daarna alle macht weer teruggeeft aan het volk. Dat willen we!
Oh, oke, maar als ik nou mijn gemeenschap wil uitbreiden naar die hippies van hiernaast? Wat dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Niet nodig. Mensen die niets met elkaar te maken willen hebben laten elkaar met rust.
Het zijn slechts egoïstische machtswellustelingen die mensen wijsmaken dat ze "iets" met een andere gemeenschap moeten en oorlog gaan voeren. Het zijn egoïstische CEO's die mensen op 1 hoop willen gooien omdat ze dan makkelijker geld kunnen verdienen.
Als jij je niet verzet hoeft er ook geen geweld gebruikt te worden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:16 schreef eldodo het volgende:
Ja, als je tegen je wil daarheen wordt gebracht. Niet als je daar zelf naartoe wil, zoals daklozen 's winters wel eens. Je moet geweld gebruiken om iemand tegen zijn wil vast te pakken, in boeien te slaan, weg te dragen en op te sluiten. Kidnappen is hetzelfde soort verhaal.
Dus een wettenloze staat? Puur anarchisme. Zelfregulering der menschen?quote:Het probleem is dat wetten onder dreiging van geweld worden afgedwongen. Het maakt niet uit welke mensen wat voor wetten verzinnen, zelfs al mocht iedereen zelf wetten maken.
Turboverzuiling 3.1quote:
En welk recht is dat? Het recht om mee te doen aan het uiterlijk vertoon van democratie is wat anders dan democratie. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik mocht niet stemmen voor de Lissabon-agenda, ik kon ook niet stemmen op een partij die zich uitsprak voor of tegen die Lissabon-agenda. Ik mag ook niet stemmen voor Barroso of anderzins voor de EU die wél macht over mij uitoefent, ik mag zefs niet stemmen voor het parlement dat mag meepraten over die machtsuitoefening, maar slechts op een heel klein onbetekenend deel van dat parlement.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:58 schreef idefixo het volgende:
Zolang het een gezellig samenzijn is van knuffelaars, werklozen en mensen die aandacht willen en zolang ze andere mensen niet lastig vallen: prima, wat mij betreft.
Ik begrijp alleen niet goed waarom die mensen niet gewoon gaan stemmen, dat recht hebben we hier in Nederland.
Uiteindelijk misschien wel. Het vreedzaam protest op Wall Street is twee weken compleet genegeerd. Op protest hoeft op zich niemand wat uit te doen en het trekt pas aandacht bij beelden van opstootjes of rellen, zo was het ook al met antiglobalisme en de G8+. Het is in ieder geval de dreiging van een volksoproer die het gezag tot enige verandering kan bewegen. En het is dan ook slechts de vasthoudendheid van vreedzaam protest die indruk maakt omdat er eventueel meer in het verschiet ligt.quote:Veel mensen doen het niet meer en dat begrijp ik, maar met een tentje ergens gaan liggen of de boel in elkaar slaan (zoals in Rome is gebeurd) helpt ook niet echt denk ik.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
Zei iemand nou dat die protesteerders maar gewoon moeten stemmen? Haha.
Dat kan niet, dan beperk je de vrijheid van de hippies.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:42 schreef Droomert het volgende:
[..]
Oh, oke, maar als ik nou mijn gemeenschap wil uitbreiden naar die hippies van hiernaast? Wat dan?
Vuige nazi.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:44 schreef Droomert het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk deze vieze dief en leugenaar eens.
Een van de rijksten mannen in wereld door het oprichten van IKEA. Allemaal gestolen en bij elkaar gelogen.
Bahik ga zometeen maar even iets over hem schrijven op mn IKEA stoel en tafeltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |