Beetjequote:
Hij is te zwaar, sorry, Hunebed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Schuif eens op, je ligt me in de weg.
Het klinkt ook als een bevallingsvideo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
M'n hond zit nu een minuut lang te huilen en loeien door dat gepuf en gehijg van dit menneke
Whehequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het klinkt ook als een bevallingsvideo.
De mijne is te bang zich te verroerenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
M'n hond zit nu een minuut lang te huilen en loeien door dat gepuf en gehijg van dit menneke
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
Als er een rode knop was, had hij 3 kruisjes nu
Gordon drukte thuis op de pot.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
Als er een rode knop was, had hij 3 kruisjes nu
Neh die sopt als een gekquote:
Ik vind het een beetje een Fezquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind 'm wel knap en schattig. Alleen dat vettige haar moet anders.
neej mang, das wax ofzo, dat moet hip zijn nooohhquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind 'm wel knap en schattig. Alleen dat vettige haar moet anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Guus?quote:
een Fez ? wtf ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:56 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een Fez
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:56 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een Fez
Ik wacht ook op uitleg.quote:
Dat is Myrnaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:57 schreef Guanabana het volgende:
Maria Goossen... dat is toch een bekende naam?
Mirna Goosen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:57 schreef Guanabana het volgende:
Maria Goossen... dat is toch een bekende naam?
" maar ik wil wel een keer wat anders."quote:
ja inderdaadquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:57 schreef DjinN het volgende:
Gatverdamme, mensen die hun kinderen "kids" noemen![]()
Mijn zus was op d'r 19de al getrouwdquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:57 schreef MissJ het volgende:
wtf, 33 jaar en dan 11 jaar getrouwd zijn
En dan doet ze Ilsequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
" maar ik wil wel een keer wat anders."
"Out of the box denken. Met Angela"quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
" maar ik wil wel een keer wat anders."
Ik vind het ook goed klinkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:58 schreef Guanabana het volgende:
Goed joh!
Welk nummer is dit? Oja, Ilse
Ilse de Lange - World of Hurt. leuke meid, maar die nummersquote:
ah fack ja, hoe kon ik dat nou vergetenquote:
ditquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Wel een beetje de soundmixshow... maar voor haar genre klinkt het wel goed.
En die is wel leukquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:59 schreef Greys het volgende:
Dit is gewoon een Ilse wannabe.
We hebben al een Ilse
Het kan natuurlijk wel dat ze gewoon zo'n stemgeluid heeft... maar nu weten we het nog niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is exact de versie van Ilse, geen eigen interpretatie van het nummer.
Mirjam?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:59 schreef Razor21 het volgende:
Ik zie een N en een S en een O ik kies voor Nick & Simon oh nee het is Char niet waar ik naar kijk maar Mirjam Goosens.
Ja, maar ook de melodielijn is echt exact hetzelfde. Ik zou wel een beetje variatie willen horenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk wel dat ze gewoon zo'n stemgeluid heeft... maar nu weten we het nog niet.
Vandaar het trouwen/kids/en volendamse uiterlijkquote:
Marco had wel willen drukkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:00 schreef gehotseflotst het volgende:
Marco heeft geen nieuwe uitspraken meer hoor
Ik hoor op de radio ook altijd Ielse de Lange...quote:
Klinkt als opgenomenquote:
World of hurts.quote:
Oh ik dacht je kent iemand uit Kampen of zoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vandaar het trouwen/kids/en volendamse uiterlijk
Zo spreek je die naam toch ook uit?quote:
World of hurt, zeg ik net al.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo spreek je die naam toch ook uit?
"banaan"quote:
Nee maar het is toch een beetje het vrouwenaanrechtenbroedenmaar-hoekje, ze past preciesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht je kent iemand uit Kampen of zo
De dames die ik ken die zo heten spreken het zelf ook zo uitquote:
Ok okquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!
het is GEEEEEENNNNN eva!
" ihhLse" met zo een vette plakkende "L" klinkt zo viesquote:
Ja, d'r moeder heeft haar gemaakt.quote:
Das schrijven, niet zeggenquote:
Den Haag stikt er vanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:03 schreef MissJ het volgende:
Een Indo die in Den Haag woont, hoop dat ie goed is!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:04 schreef Guanabana het volgende:
Hij eet nog steeds lekker zijn bordje leeg
Nu is het topic volquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:01 schreef gehotseflotst het volgende:
"Kom maar hier hoor, daar ben ik voor" Is Wendy als knuffelaar ingehuurd?En ik maar denken dat ze 't programma moest presenteren!
En zn oren zijn nog even engquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:04 schreef Guanabana het volgende:
Hij eet nog steeds lekker zijn bordje leeg
Dee puntquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Das schrijven, niet zeggen
Je spreekt het toch echt uit als Ielse
Of zeg jij tegen Iris en Isis ook Ir is en ==?
Precies jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Het verschil zit hem in de letters die erna komenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
ik weet hetquote:
Ilse kun je altijd op 2 manieren uitspreken, is het echt Ilse de Lange dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:05 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Het verschil zit hem in de letters die erna komen
I-ris
Il-se
De eerste is een lange klank, tweede niet.
Van Donny? Dat snap ik wel.quote:
Maar Eva kan beter zingenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind haar ook veel mooier als Eva trouwens
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En zn oren zijn nog even eng
True.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:06 schreef Guanabana het volgende:
Irritant nummer en irritant gezongen
Daar denken "mijn" Ilses dus heeeel anders overquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:05 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Het verschil zit hem in de letters die erna komen
I-ris
Il-se
De eerste is een lange klank, tweede niet.
Nou, ik zeg ook Ielse hoor. Maar 'officieel' zou je gezien de lettersamenstelling wel I-lse moeten zeggen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ilse kun je altijd op 2 manieren uitspreken, is het echt Ilse de Lange dan?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo. En nu weer lekkere mannen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:06 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik vind haar absoluut niet goed zingen maar wat een lekker ding om nom nom
echt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:06 schreef JaneDoe het volgende:
dony is trouwens tegenwoordig straatverkoper in de haagse binnenstad![]()
vorige week stond hij weer mensen abonnementen oid aan te smeren, ben snel doorgelopen
oh echt? Heb 'm nog nooit gezien, toch maar eens opletten danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:06 schreef JaneDoe het volgende:
dony is trouwens tegenwoordig straatverkoper in de haagse binnenstad![]()
vorige week stond hij weer mensen abonnementen oid aan te smeren, ben snel doorgelopen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]DOE ME DIT NIET AANSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het publiek reageert toch ook, dat zien zij ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:07 schreef Guanabana het volgende:
Het programma is nauwelijks anders dan een gewone talentenjacht, op deze manier. Er wordt telkens gefocust op uiterlijk. Misschien juist wel meer.
Doe gewoon de volgende ronde ook blind.
mee eensquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:07 schreef Guanabana het volgende:
Het programma is nauwelijks anders dan een gewone talentenjacht, op deze manier. Er wordt telkens gefocust op uiterlijk. Misschien juist wel meer.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:06 schreef MissJ het volgende:
[..]
oh echt? Heb 'm nog nooit gezien, toch maar eens opletten dan
Heb je al geproefd dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:08 schreef Nuchterheid het volgende:
Ik vind haar helemaal niet zo lekker eigenlijk
Eerst wordt dit concept 10 jaar uitgemolken, en daarna komen ze met een volledig blinde talentenjacht als iets heel nieuws en innovatiefs.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:07 schreef Guanabana het volgende:
aaah ok, daar loop ik erg vaakquote:
/carequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:08 schreef Nuchterheid het volgende:
Waarom het publiek bij lulletje-guus-meeuwis-met-bril-en-hoed-uit-tukkersland ging juichen is mij een raadselquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het publiek reageert toch ook, dat zien zij ook
You sir, are blind!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:08 schreef Nuchterheid het volgende:
Mja, ik moet mijn volk steunen he!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:09 schreef STING het volgende:
[..]
Je voelt je gelijk helemaal warm van binnen?
Ik vind hem altijd een typetje van wendy van dijk ofzo lijkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:09 schreef Pheno het volgende:
Donny heeft volgens mij nog een Indo op?
Als bezemsteelquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:09 schreef starla het volgende:
Deze gast gaat stiekem fokking goed zijn.
Vertel, kom maar op met je vooroordelenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:09 schreef Guanabana het volgende:
Wat zijn Indonesiers toch.... typisch.
Deze wel in ieder geval.quote:
Nou, niet helemaalquote:
Allemaal weer lekker overdreven doenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:10 schreef iBenny het volgende:
Er moet iemand geadopteerd worden zo gok ik
Nou nou. Ik baseer me nu op Dony en deze gast.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:10 schreef DjinN het volgende:
[..]
Vertel, kom maar op met je vooroordelen![]()
Dacht dat je wel van dit soort types houdt...quote:
Oh shit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ik verheug me nu al op al die families uit het buitenland die dan in de live-shows voorbij zullen komen
Best voor lest!11quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:10 schreef Pheno het volgende:
Ah, zoals elke week weer een uitsmijter van jewelste: eerste ademhaling en drukken maar!
Werk je dat ook in je column?quote:
Dat wordt weer genieten van foute tvquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Een enorme kloof... en dan die bilspleet in beeld..
Myyyy ggoodddd
Lekker krom om het op 2 personen te baseren maar okayquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou nou. Ik baseer me nu op Dony en deze gast.
Keep your pants on.
Wielrennersquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Wie zijn die 2 kerels op de bank bij Ushi? Tennis?
Wielrennersquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Wie zijn die 2 kerels op de bank bij Ushi? Tennis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |