he, ik positief. Hell just froze over!quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Prachtig liedje. Best knap als je het zo emotieloos kan brengen.
Die moeten wel elke keer drukken, want als er meerdere coaches omdraaien kiezen ze steeds voor een anderquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:31 schreef Razor21 het volgende:
Kunnen NIck & Simon niet gewoon omgekeerd blijven zitten. Begin me steeds meer aan ze te storen.
En die is inderdaad erg slecht terechtgekomenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:31 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Beetje veel Christina Aguileraatjes.
Fan van Aguilera Pingu?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
En die is inderdaad erg slecht terechtgekomen
Zeg, spoilertquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
En die is inderdaad erg slecht terechtgekomen
Niet specifiek. Je snapt mijn punt.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja Nick wil zijn "vertrouwen" wel diep in 'r steken.
Ik vond het ook niet indrukwekkend. Indrukwekkend denk ik aan het origineel, dit was gewoon goed en netjes gezongen. Dawast.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Indrukwekkend? Origineel wel eens gehoord, of luister je alleen naar je eigen liedjes glibberglijer?
Vind ik niet. Valt een beetje tegen vandaagquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:33 schreef Karina het volgende:
Ik vind het weer erg tegenvallen allemaa, of ben ik te kieskeurig geworden?
Red Nose dayquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja Nick wil zijn "vertrouwen" wel diep in 'r steken.
Neuh ik ook hoor. Na week 1 is het niet meer hetzelfde geweestquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:33 schreef Karina het volgende:
Neequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:33 schreef Karina het volgende:
Met twee jongeheren onder de douche of met een Italiaanse koekebakkert?quote:
Ik wil hem zo graag naar de kapper sturen, die rechte ponyquote:
Ik wil zijn haar, dan kan ik eens een ander kapsel nemen. Wat zeg ik, dan kan ik een kapsel nemen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil hem zo graag naar de kapper sturen, die rechte pony
2 jongeheren, dan heeft ze dubbel plezier als ze zich moet opwerken bij hunquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met twee jongeheren onder de douche of met een Italiaanse koekebakkert?
Ik wil Erik zijn kapsel wel aan Simon donerenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil zijn haar, dan kan ik eens een ander kapsel nemen. Wat zeg ik, dan kan ik een kapsel nemen.
Whoesj!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil Erik zijn kapsel wel aan Simon doneren
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:35 schreef Buitendam het volgende:
The fuck was dat voor muppet op het eind?
Wtf, ik maakte een grapje net of er nog eentje zou komen, komt er echt nog een?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
Doet heel Raffish mee
Esri en Lianne misschien ook
Dacht ik ook net jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
Doet heel Raffish mee
Esri en Lianne misschien ook
Het lijkt bijna afgesprokenquote:
Kan wel raden wie er gevraagd zijn dit seizoen door de makers...quote:
Ik ken het niet. Maar ik ken alleen Beatles, Queen en alles voor de negentiger jaren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
Maar waarom zou je meedoen aan the voice??? Ze heeft toch best wel een hitje met afro jack gehad
En Silly Boyquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
Maar waarom zou je meedoen aan the voice??? Ze heeft toch best wel een hitje met afro jack gehad
gekke jongen, dat ken ik toch niet!quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eva_Simonsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nog nooit van die Eva gehoord/
Omdat een matig hitje niet genoeg is om een carrière op te bouwen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ook niet, en van Raffish (oid) ook nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Jawelquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Dat was Eva niet jongens... doe eens rustig!
Heb je die snel net aangemaakt of zo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eva_Simons
Haar moeder zong in 1995 het nummer Rainbow in the Sky van DJ Paul Elstak inquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ze dan toch weer meedoet, dan wel hopelijk met normaal haarquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook niet, en van Raffish (oid) ook niet![]()
Nahquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb je die snel net aangemaakt of zo?
Die moeder zingt volgens mij overal op achtergronden, en dat soort dingenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Even een weetje.. de moeder van Eva was wel te zien in de aflevering vandaag.. Bij die dikke negert
Ja, het is zoals elk seizoen weer een drama wat betreft leuke kerels.quote:
Omdat ze naar een terminale ziekte zijn vernoemd.quote:
Haha, ja ik had daar ook minstens 2 mensen van verwacht. Alhoewel ik ze niet zou herkennen. Of is dat die band waar die twee gnoombroertjes aan meededen? Ik dacht eerst dat dat Ben Saunders was. Ja ik ben in de war van al dat popstarsgespuis.quote:
Deze wel hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:43 schreef Kissofarose het volgende:
Mijn berichtje wordt niet gezien.
Klopt ook het nummer rainbow in the sky (zie hierboven)quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:43 schreef DjinN het volgende:
[..]
Die moeder zingt volgens mij overal op achtergronden, en dat soort dingen
Ik ken de eigenaressequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Herman die van zijn paard flikkert./
Halloooquote:
En spreek je het dan anders uitquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope... sinds die discussie over de naam kwam er een "e" achter
Ik vind het tactisch best snugger.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:45 schreef kwiwi het volgende:
En wat een domme reden om voor N&S te kiezen
Nope... het ging erom dat er aan die naam al een ziekte zat vebonden ofzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
En spreek je het dan anders uitEcht slim waren ze niet zo te horen
Gewoon allemaal tegen elkaar en dan uiteindelijk besluiten niet voor the Voice maar voor the Group te gaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Alle Raffish meiden tegen elkaar in de battle en dan als een bowlingbaan de hele meut om, op eentje na
Omdat Marco een kwal isquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:45 schreef kwiwi het volgende:
Wie kiest er nou voor N&S als je Marco als coach kunt krijgen
En wat een domme reden om voor N&S te kiezen
Klopt, ze zit steevast bij Ik hou van Holland!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:43 schreef DjinN het volgende:
[..]
Die moeder zingt volgens mij overal op achtergronden, en dat soort dingen
NIETquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope... sinds die discussie over de naam kwam er een "e" achter
Nee inderdaad maar ja lief meissie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:45 schreef Apotheose het volgende:
wie de meeste zangeressen heeft maakt toch geen fuck uit?
Geen toeval. Alles is van tevoren al geregeld. Anders hebben ze ook niet straks allemaal evenveel mensen toch?quote:
Dan heb je meer concurrentie, ervan uitgaande dat de coach wat evenwicht in mannen en vrouwen wil.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:45 schreef Apotheose het volgende:
wie de meeste zangeressen heeft maakt toch geen fuck uit?
What's up doc?quote:
Ja dat moet inderdaad wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen toeval. Alles is van tevoren al geregeld. Anders hebben ze ook niet straks allemaal evenveel mensen toch?
Nee no wayquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Later... toen ze al een tijdje bestonden
Daarom doe ik niet mee. Ik wil niet nog meer teleurstelling veroorzaken. Niet dat ik een kans maak. Zelfs de hamster rent weg als ik een poging tot meer dan ademhaling doe.quote:
His precious!quote:
We staan al 2 jaar droogquote:
HgT zeker met voetbalkunstjes of zo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
He, deze jongen heeft met X Factor of Idols wel eens meegedaan.
Ken 'm niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
He, deze jongen heeft met X Factor of Idols wel eens meegedaan.
Neem een wijntjequote:
Het moet niet te vaak gebeuren he?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:50 schreef livelink het volgende:
ik val nu pas binnen. Heb ik supertalenten gemist?
Na tig keer "we gaan een heel ander album maken" en dan is het elke keer weer precies dezelfde stijl: ik ben het met je eens. Maar dit nummer vind ik wel goed. kwam na Yellow, wat ik dan weer zweverige kuttroep vond.quote:
Wat voor iemand met Angela's postuur best knap isquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:50 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vind Angela dit seizoen echt onzichtbaar, op een of andere manier.
Was het maar zo...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:50 schreef livelink het volgende:
Ja he, tussen al die grappende kerelsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:50 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Deze aflevering sowieso. Dit is ook de eerste keer dat ze drukt volgens mijquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:50 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ja, maar TVoH ook.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:50 schreef livelink het volgende:
Oh god.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het lijkt op Willem van.... Big Brother?
Inderdaad! Matennaaierquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wie?quote:
de jongere versie danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik kende die band wel in ieder gevalquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ken ik nietMaar die zijn bekend dus?
Zegt mij ook niks hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Aanleunpaal.quote:
Lowlands , pinkpop.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind Coldplay ook ruk, maar het was toch goed gedaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die kennen het nummer schijnbaar niet.
Ah, daar kom ik nooit.quote:
Ik kende de band wel, maar al sla je me dood, ik zou geen liedje van hun wetenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Barbaarquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind Coldplay ook ruk, maar het was toch goed gedaan.
Schuif eens op, je ligt me in de weg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik lag weer onder een steen schijnbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |