Dat mag niet eens op die tijd dus ik zou even met de gemeente bellen. Mag pas vanaf 10 uur.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 07:38 schreef jannekecompeer het volgende:
Moe, er stond een file aan betonwagens voor de deur en ohja als een betonwagen leeg is toeteren ze even.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:41 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dat mag niet eens op die tijd dus ik zou even met de gemeente bellen. Mag pas vanaf 10 uur.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:41 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dat mag niet eens op die tijd dus ik zou even met de gemeente bellen. Mag pas vanaf 10 uur.
Wat dacht je van vanaf 7 uur.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:41 schreef Mishu het volgende:
[..]
zal erover nadenken.quote:
Hoop het ook voor je. mijn lichaam iig niet. Ben door mijn rug gegaan, snikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:05 schreef zwartedoos het volgende:
Leuk weekend voor de boeg, hopelijk werkt mijn lijf een beetje mee
Super van je dat je hebt doorgezet!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:06 schreef HÞken het volgende:
Opgelucht dat ik toch naar de dokter ben geweest. Wel goed dat een vriend mee was, anders was ik gewoon weggelopen. Over drie weken terugkomen en ondertussen wordt er een brief naar het GGZ gestuurd.
doe eens normaal man!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:12 schreef Bienelientjee het volgende:
Pissed...![]()
Moeders denkt dat ik me aanstel. Had een trui aangedaan, aangezien ik het koud heb en licht grieperig ben. Wil ik niet hebben met die belangrijke vakantie op komst van me vrijwilligerswerk. Dat ik overdrijf, me aanstel en gewoon normaal moet doen. Als ik het koud heb en grieperig ben, dan ga ik hier toch niet zitten bibbberen en vervolgens niets warmers aantrekken?![]()
Dom mens.....
Correctie...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:21 schreef Trashcanman het volgende:
Goed, ook eindelijk weer wat fitter.
Dankje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Super van je dat je hebt doorgezet!!![]()
Ot: prima
tijd voor nieuwe vrienden danquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:11 schreef nicknicknickname het volgende:
Kut. Zwaar kut. Genoeg kennissen maar niamand die wilt afspreken met mijblijkbaar heb ik geen vrienden die voor mij klaar staan als ik het nodig heb
al 4 maanden hoop ik op een leuk weekend maar niemand die mij dat wilt geven
ach misschien is dit ook wel topicwaardig in R&P en niet hier
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:35 schreef Under_Score het volgende:
zin om iemand te zien, maar zie ook tegen het weerzien op![]()
![]()
ja dat zeker, maar daarom zie ik er nog wel tegenopquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Nog steeds behoorlijk gespannen ...leuk.
En weer een verslaafde erbij :pquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:03 schreef kwiwi het volgende:
Vrolijk, dat Wordfreud spel blijft leuk
En nog een nieuwe verslaafde. Dit is leuker dan Angry Birds!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:03 schreef kwiwi het volgende:
Ja dat klinkt makkelijk, maar als je bijna 30 bent gaat dat niet zo makkelijk meer. Probeer elk weekend weer wat af te spreken met iemand maar het lukt gewoon nietquote:
Heb je een openingsdienst morgen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Hier ga ik over 4 uur bij het opstaan spijt van krijgen
gewoon even bellen en vragen wat jullie t beste kunnen doen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:55 schreef minthy het volgende:
Twijfel... Kom er net achter dat m'n ma koorts heeft en haar internist heeft gezegd dat ze bij koorts naar het ziekenhuis moet (ze heeft een leverziekte). Het kan echter ook gewoon een buikgriepje zijn, die symptomen heeft ze. Ze vindt het zelf overdreven om naar het ziekenhuis te gaan en zegt dat het wel weer over gaat.
Lastig...
De pest is dat ze stronteigenwijs is en het heel erg slecht moet gaan wil ze naar het zkh willen. Ik heb contact gehad met m'n broer, sta er niet meer alleen voor, fijn!quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:43 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
gewoon even bellen en vragen wat jullie t beste kunnen doen.
Door Enya je kamer uitgeblazen worden,,, Lijkt me een interessante ervaring, op welke stand moet de volumeknop dan wel niet staan?!quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:33 schreef Miam het volgende:
Net uit m`n werk en nu 3 dagen vrij![]()
Buren hebben de muziek weer eens keihard aan staan, Enya dit keer, word m`n kamer zowat
uitgeblazenkut lui.
Haha jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:03 schreef kwiwi het volgende:
ikquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:20 schreef FreezePop het volgende:
Wie kan en een glazen bol kijken en vertellen wanneer ik liefde vind?
sterkte. kun je iemand bellen die ook in het ziekenhuis is (vader ofzo?) misschien dat dat wat gerust stelt. edit:: of zit je zelf in het ziekenhuis te wachten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:38 schreef minthy het volgende:
Kut. Vanavond is m'n moeder onderuit gezakt voor het toilet, gaf gitzwart braaksel over. Zit nu al uren op spoedeisende hulp. Wachten, wachten, wachten... Ze doen nu een maagonderzoek.
Ik ben heel erg bang voor slecht nieuws
Sterktequote:Op zondag 16 oktober 2011 23:38 schreef minthy het volgende:
Kut. Vanavond is m'n moeder onderuit gezakt voor het toilet, gaf gitzwart braaksel over. Zit nu al uren op spoedeisende hulp. Wachten, wachten, wachten... Ze doen nu een maagonderzoek.
Ik ben heel erg bang voor slecht nieuws
Ik zit nu te wachten op seh tot ze terug komt van een onderzoek, broer en schoonzus zijn er ook (zijn nu ff naar het huis van mn ma, kleding enz halen)quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
sterkte. kun je iemand bellen die ook in het ziekenhuis is (vader ofzo?) misschien dat dat wat gerust stelt. edit:: of zit je zelf in het ziekenhuis te wachten.
dat ze kleding halen klinkt iig als een positief teken. hopelijk valt het allemaal erg mee. * dikke knuf *quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zit nu te wachten op seh tot ze terug komt van een onderzoek, broer en schoonzus zijn er ook (zijn nu ff naar het huis van mn ma, kleding enz halen)
Mn pa is helaas al een paar jaar overleden.
Kan ik me heel goed voorstellen. Heb je evt nog broers/zussen om ff mee te praten/uithuilen? Of broers/zussen van je moeder ofzo?quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:03 schreef minthy het volgende:
Dank voor jullie lieve reacties![]()
Net thuis, m'n moeder moest blijven. Er is nog niks uit de onderzoeken gekomen, alleen dat ze veel oud bloed in haar maag/slokdarm heeft zitten. En dat ze zich erg belabberd voelt.
Man, wat mis ik een schouder op het moment... Toch echt het nadeel van alleen zijn, niemand die je opvangt.
Ik heb een broer, maar die woont samen. ik heb net een lange mail naar mijn werk gestuurd, dat luchtte wel op! Gelijk maar gemeld dat ik morgen niet kom werken. Ook leuk; ik zou morgen net weer beginnen met het oppakken van het werk, ik zit in de ziektewet met een kapotte knie wat ook nog niet echt beter wil worden. Lekker alles tegelijkquote:Op maandag 17 oktober 2011 02:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen. Heb je evt nog broers/zussen om ff mee te praten/uithuilen? Of broers/zussen van je moeder ofzo?
Sterkte, ik hoop dat je kan slapen
uh nee, dat heet het penetreren van kleine insecten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:04 schreef jannekecompeer het volgende:
[..]
Uh nee, dat heet feestverlichting.
Om half 5? Of zit je ergens aan de andere kant van de wereld?quote:Op maandag 17 oktober 2011 04:32 schreef Lithia het volgende:
Dit wordt de engste treinreis van mijn leven. Ziek voelen helpt daar niet bij. In mijn eentje gaan ook niet.
Sterkte en beterschap, minthy!quote:
eten, douchen, inpakken, naar het treinstation toe rijden, etc, etc. Zo raar is dat niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Om half 5? Of zit je ergens aan de andere kant van de wereld?
Ik ben niet zo blij. Heb 3 uur geslapen
Als je dat in een beetje fatsoenlijk tempo hebt gedaan lijkt het me dat je alles behalve fris bentquote:Op maandag 17 oktober 2011 07:48 schreef jannekecompeer het volgende:
Al weer 20km gefietst dus zo fris als een ...
Meende dat dat bij elke vestiging nog erl kan, maar ik zou het misschien toch even van te voren navragen. Welk concert ga je heen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:35 schreef FreezePop het volgende:
Je kunt ticketmaster kaartjes toch bij free record shop kopen?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:39 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Meende dat dat bij elke vestiging nog erl kan, maar ik zou het misschien toch even van te voren navragen. Welk concert ga je heen?
Denk dat je met ticketmaster tickets vast niet naar de lokale grafzerkenbagger in de soos gaatquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:56 schreef GimmeGore het volgende:
Ligt eraan waar je heen wil en hoe groot de vestiging is. In het dorp waar mijn ouders woonde hadden ze alleen tickets voor de hele grote events (wat ik niet snap, want dat is toch gewoon een computer systeem, waar alle events in staan?)
En dat allemaal door die jongen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:03 schreef Høken het volgende:
Wel goed, denk alleen dat ik met m'n opleiding ga stoppen.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:33 schreef fratsman het volgende:
Er ligt een steen op m'n maag, de kwaadheid die de laatste week weer naar boven komt is zo vreemd, heb me zelden zo raar gevoeld.
Komende dinsdag gaan ze de verkrachting van een goede vriendin behandelen bij Opsporing Verzocht. Er zijn hele duidelijke beelden van de dader en we hopen dat hij nu eindelijk na 4 maanden gepakt word.
We zaten gisteren sinds lange tijd weer eens met de hele vriendengroep bij elkaar, en ook nu weer kwamen de emoties naar boven, de stress voor komende dinsdag, en hoe iedereen anders reageert, maar er toch voor haar, haar vriend, en haar kind wil zijn.![]()
Maar die kwaadheid.. Ik denk dat als ik die klootzak dadelijk op beeld zie, en er is ook maar iets van herkenning (Venlo is een groot dorp, en hij sprak Venloos dialect.) ik in staat ben zijn adres te achterhalen en er met een paar man heen te gaan. Dat zal ik niet doen, ik zal dan gewoon de politie bellen en hun hun werk laten doen. De woede, die intense haat naar een onbekend iemand, ik vind het gewoon eng bij mezelf.
Moest dit ff kwijt...
Ze hebben hem. Vanochtend om 9 uur kregen we het nieuws. Vreugde, blijheid, opluchting, maar toch ook ff de tranen weg moeten knijpen...twitter:Politieln twitterde op dinsdag 18-10-2011 om 11:15:55Politie houdt verdachte aan voor verkrachting die plaatsvond op 12 juni ter hoogte van de fietsersbrug in Venlo. http://t.co/DB8QZLjN reageer retweet
Oo gelukkig! Nu hopen dat ze genoeg bewijs hebben om hem vast te zetten! Sterkte met de rest van het proces voor je vriendinquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:48 schreef fratsman het volgende:
[..]Ze hebben hem. Vanochtend om 9 uur kregen we het nieuws. Vreugde, blijheid, opluchting, maar toch ook ff de tranen weg moeten knijpen...twitter:Politieln twitterde op dinsdag 18-10-2011 om 11:15:55Politie houdt verdachte aan voor verkrachting die plaatsvond op 12 juni ter hoogte van de fietsersbrug in Venlo. http://t.co/DB8QZLjN reageer retweet
Zo, ben de dag goed doorgekomen. Nu is het weer de 19e en is er iets aan de handquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Een hopelijk 1-daagse dip.
18 oktober is altijd een speciale datum voor m'n ex en mij geweest en dat zal het altijd blijven.
Dat dus. Ik heb nog een lange weg te gaan..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:05 schreef Stefanovich het volgende:
Pfff klote! Ik wil leven! Ben dit helemaal zat gvd...(passiviteit, onzekerheid, angst, afhankelijk zijn...) ik wil eens mn eigen pad gaan zo word ik nooit gelukkig
Vaak zie je huizenhoog tegen dat soort dagen op maar vallen ze achteraf mee. Das mijn ervaring tenminste. Mooi dat het goed is gegaan!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zo, ben de dag goed doorgekomen. Nu is het weer de 19e en is er iets aan de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |