quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:19 schreef candygirl het volgende:
Wakker gemaakt worden en naar onder lopend kom ik overal rozenblaadjes tegen tot aan de ontbijt tafel. Daar staat een heerlijk ontbijt ,een rode roos en een kaart vol met liefdesverklaringen![]()
![]()
![]()
zo meteen zwemmen en genieten van de zon
Hahaha, zeker. God wat een avond, eerst zitten we in de trein naar zwolle, in plaats van naar Meppel, toen gingen we zwart rijden. Ik ging keihard op m'n bek, kwam midden in een gevecht terecht, en heb toen in plaats van met 10 vrienden, met 1 vriendin een kroegentocht gehouden. Wat een avond. brr.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Kijk eens aan, dat klinkt al stukken beter![]()
OT: nog steeds beetje ziek van de alcoholbah.
Wel een heel spannend mailtje gehad wat nog op leuke dingen gaat uitlopen
wat moet ik vertellen dan?quote:
Doet je lief dat vaker? Was er iets speciaals?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:32 schreef candygirl het volgende:
[..]
wat moet ik vertellen dan?
ot , heerlijke dag gehad, beetje zenuwachtig voor morgen en geen zin in de volle werk weken alweer
haha nee ,maar oefening en vele jaren later baart kunstquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doet je lief dat vaker? Was er iets speciaals?
Nouja, wel cool gewoon, ik sta te kijken, het lijkt me een leuk verhaal om iets uitgebreider te horen
O ruilen? Ik heb nog twee (eigenlijk 3) nachtdiensten waar ik geen zin in heb in de aanbieding.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:52 schreef WeirdlyWired het volgende:
Morgen voor mezelf een record verbreken.
Morgen en overmorgen vrij, maar had graag willen werken.
Dat staat hier vandaag op het programma.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:15 schreef cafpow het volgende:
wel goed, in de projectgroep begint er vaart te komen en gaan er een aantal samen met de docent besproken worden, omdat dingen niet goed lopen.
Heel herkenbaar ditquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:03 schreef cafpow het volgende:
Redelijk geïrriteerd, doordat er niet of slecht gecommuniceerd word zit ik nu met stress. Ik baal echt van deze groep en ga volgend project een ander groepje zoeken!
Verder wel ok, nu eens kijken of ik de decaan te pakken krijg en anders even andere dingen regelen.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:33 schreef kingtoppie het volgende:
Lol, geslaagd voor rijbewijs, het ging voor geen meter![]()
gelefeliciteerd! En als het voor geen meter ging, hoe heb je het dan voorelkaar gekregen om te slagen???quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:33 schreef kingtoppie het volgende:
gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:33 schreef kingtoppie het volgende:
Keb hele mooie blauwe ogenquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:03 schreef cafpow het volgende:
[..]
gelefeliciteerd! En als het voor geen meter ging, hoe heb je het dan voorelkaar gekregen om te slagen???
Facebook is voor mij een medium voor mensen die ik bereikbaar wil hebben.. om contact op te kunnen nemen, jij belt toch ook niet met iedereen waarvan je het nummer hebt?quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:44 schreef formerjellybean het volgende:
Even radicaal, waarom zou ik iemand die uberhaupt niet eens moeite voor doet om wat van zich te laten horen nog op facebook houden.
Ik vind het best hoor maar zolang je uberhaupt geen levensteken of wat dan ook geeft vind ik het ook een beetje nutteloos om je daarop te houden.
Het ging me niet alleen om facebook, maar in het echt is in deze vriendschap steeds ook geweest dat ik het iniatief steeds toon en degene steeds maar van mij af laat hangen en ook hoe het degene uitkomt, dat ben ik meer een beetje zat.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Facebook is voor mij een medium voor mensen die ik bereikbaar wil hebben.. om contact op te kunnen nemen, jij belt toch ook niet met iedereen waarvan je het nummer hebt?
hahahaha..het projectmatig werken loopt volgens mij overal mis.. Hier ook, vannacht een mailtje gehad (pas vanmorgen gezien)dat de taken voor de presentatie van morgen nog verdeeld moest worden, terwijl er eerst gezegd was dat 1 iemand de presentatie op zich zou nemen! Terwijl ik daaruit opvatte dat die persoon de presentatie ging opstellen en houden of ik kan geen goed nederlands interpreteren(ik weet dat ik veel spelfouten maak).quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
Veel huiswerk voor morgen. Domme kut projectgenoten die fucking domme spelfouten, grammaticafouten en ook nog fouten maken in de basiskennis van politiek op een politieke HBO opleiding. Eén van mijn 'basistaken' is geworden om elke deelopdracht na te kijken op grammatica- en spellingsfouten. En daarnaast natuurlijk ook mijn eigen ding leveren.
Tuurlijk, ik zou het ook kunnen laten. Maar per 3 fouten gaat er 1 punt af. Geloof me, dan hou ik niets over...
Godverdomme
MAAAAAAAAAAAAARRRRR: vrijdag sollicitatiegesprek
Ik heb altijd survival modus aan qua werkenquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:33 schreef Trashcanman het volgende:
Survival modus staat aan voor de komende paar nachtdiensten. Vandaag ook geen fuck uitgevreten dus ik voel nu al gaar.
Sla hem de volgende keer dat hij langskomt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Een huisgenoot van me is al de hele avond heel erg verdrietig en aan het huilen vanwege haar ex-vriend die haar blijft pijn doen. Vind het zielig voor d'rDoet me namelijk ook een beetje aan mezelf denken..
Ah de eerste jaren van het HBO.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:03 schreef cafpow het volgende:
Redelijk geïrriteerd, doordat er niet of slecht gecommuniceerd word zit ik nu met stress. Ik baal echt van deze groep en ga volgend project een ander groepje zoeken!
Verder wel ok, nu eens kijken of ik de decaan te pakken krijg en anders even andere dingen regelen.
Ja, maar ik moet zeggen dat het op het MBO zelfs beter gingquote:
Hij is op vrij hoog niveau bokser en bijna 2 koppen groterquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:29 schreef Mishu het volgende:
[..]
Sla hem de volgende keer dat hij langskomt.
Altijd? Dat is niet zo bestquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:28 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik heb altijd survival modus aan qua werkenStage lopen, thuis, eten, wat proberen te relaxen, slapen, mezelf uit bed trekken en weer knallen (want ik word beoordeeld
). Maar het gaat best goed nu raar genoeg.
Timmeren? Wat voor idioten heb jij naast je wonen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 03:09 schreef Barbusse het volgende:
3 uur ÂŽs nachts, "JAAAA, LATEN WE GAAN BOREN!! EN TIMMEREN!! EN!! EN!!" MUZIEK OPZETTEN!!
* Barbusse belt huurmoordenaar
Onder mequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 03:14 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Timmeren? Wat voor idioten heb jij naast je wonen?
Caffeïne gebrek hiero...
Jij wel, jij welquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 03:25 schreef Barbusse het volgende:
De rust is terug gekeerd, nieuwe poging tot slaap.
Ik heb precies hetzelfde. Ik word echt knettergek van de jeuk. Het heeft nu echt geen nut om naar bed te gaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 04:01 schreef WeirdlyWired het volgende:
Bagger. Weer een slapeloze nacht door de jeuk. Na meer dan een jaar last te hebben van de jeuk word ik er nu wel hopeloos van
En het erge is als ik morgenochtend naar de dokter ga dat hij zegt dat het door stress komt en dat er verder weinig aan te doen is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 04:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. Ik word echt knettergek van de jeuk. Het heeft nu echt geen nut om naar bed te gaan.
Het spul van de dokter werkt sowieso niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 04:09 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
En het erge is als ik morgenochtend naar de dokter ga dat hij zegt dat het door stress komt en dat er verder weinig aan te doen is.
Jij ook sterkte met je jeuk. Weet hoe kut het is!
VSM is toch homeopathie?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 04:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het spul van de dokter werkt sowieso niet.
Ik heb VSM Cardiflor zalf en dat werkt redelijk. Maar je moet het er wel opdoen en inmasseren op een moment dat je weinig last hebt van jeuk, want anders krab je het er gewoon weer af.
Ik heb geen contactallergieën (dit jaar nog voor getest) dus ik vroeg aan de huisarts waar het door kwam. Ik heb dus blijkbaar gewoon een hele gevoelige huid .. dus ik ben nergens allergisch voor, en tegelijkertijd overal voor.
Ik ga denk morgen toch maar eens vragen naar een allergie test. Dokter zei dat omdat het zo plaatselijk is het waarschijnlijk geen allergie is. Maar ik wil het gewoon zeker weten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 04:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het spul van de dokter werkt sowieso niet.
Ik heb VSM Cardiflor zalf en dat werkt redelijk. Maar je moet het er wel opdoen en inmasseren op een moment dat je weinig last hebt van jeuk, want anders krab je het er gewoon weer af.
Ik heb geen contactallergieën (dit jaar nog voor getest) dus ik vroeg aan de huisarts waar het door kwam. Ik heb dus blijkbaar gewoon een hele gevoelige huid .. dus ik ben nergens allergisch voor, en tegelijkertijd overal voor.
Sowieso moet je af en toe gewoon net zo lang zeuren tot jij de zorg krijgt waar je tevreden over bent. Je betaalt er immers gewoon voor. Anders langs een andere arts gaan voor een second opinion.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 04:20 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Ik ga denk morgen toch maar eens vragen naar een allergie test. Dokter zei dat omdat het zo plaatselijk is het waarschijnlijk geen allergie is. Maar ik wil het gewoon zeker weten.
Het is zo vermoeiend om al meer dan een jaar slecht te slapen. Ik kan niet eens naast iemand op bed liggen zonder dat ik jeuk heb![]()
Maar hoe lang loop jij al rond met de jeuk?
Ja, maar het werkt wel een beetje, in tegenstelling tot het spul dat is voorgeschreven door de huisarts.quote:
Ondertussen 4 jaar. Toen was het veel minder erg en alleen op m'n voeten. Nu is het op m'n voeten nog steeds overduidelijk het ergst, maar ik heb het ook op m'n handen en soms op m'n knieën.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 04:20 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Ik ga denk morgen toch maar eens vragen naar een allergie test. Dokter zei dat omdat het zo plaatselijk is het waarschijnlijk geen allergie is. Maar ik wil het gewoon zeker weten.
Het is zo vermoeiend om al meer dan een jaar slecht te slapen. Ik kan niet eens naast iemand op bed liggen zonder dat ik jeuk heb![]()
Maar hoe lang loop jij al rond met de jeuk?
Ik ben al naar een dermatoloog geweest. Die zag meteen wat ik had. Lichen Simplex. Zalfje meegekregen en het ging ook echt een tijdje goed en toen kwam het weer terug. Ik heb sowieso een half jaar met de jeuk rond gelopen omdat ik er niet echt stil bij stond dat ik mezelf kapot aan het krabben was.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 04:24 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Sowieso moet je af en toe gewoon net zo lang zeuren tot jij de zorg krijgt waar je tevreden over bent. Je betaalt er immers gewoon voor. Anders langs een andere arts gaan voor een second opinion.
dit. en er stond ook nog iemand aan de deur vanmorgen vroeg. leuk wakker worden.quote:
Dat heet: "afmelden bij msn"quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:13 schreef minthy het volgende:
Waarom zijn mannen zo drammerig in online contact? Heb iemand in msn, probeert al binnen 3 zinnen mijn nummer te ontfutselen... Waar is de rust gebleven?!
Ik bedoelde meer het rustig opbouwen van contactquote:
Mja ik ervaar te lang op msn blijven hangen (lees: te lang wachten met afspreken/bellen) ook als dodelijk voor het contact.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer het rustig opbouwen van contact
Absoluut mee eens, maar ik vind dat je binnen een kwartier nog niet hoeft te schooien om een nummer, vind ik persoonlijk nogal opdringerig, maar hey... Wie ben ik?!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:02 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Mja ik ervaar te lang op msn blijven hangen (lees: te lang wachten met afspreken/bellen) ook als dodelijk voor het contact.
OT: prima wel.
Vanavond dus. Duurt nog 2 uur, maar de kriebels dansen de samba in m'n maag. 't is ook de hele dag niet uit m'n hoofd geweest. Hopelijk hebben ze snel succes...quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:33 schreef fratsman het volgende:
Er ligt een steen op m'n maag, de kwaadheid die de laatste week weer naar boven komt is zo vreemd, heb me zelden zo raar gevoeld.
Komende dinsdag gaan ze de verkrachting van een goede vriendin behandelen bij Opsporing Verzocht. Er zijn hele duidelijke beelden van de dader en we hopen dat hij nu eindelijk na 4 maanden gepakt word.
We zaten gisteren sinds lange tijd weer eens met de hele vriendengroep bij elkaar, en ook nu weer kwamen de emoties naar boven, de stress voor komende dinsdag, en hoe iedereen anders reageert, maar er toch voor haar, haar vriend, en haar kind wil zijn.![]()
Maar die kwaadheid.. Ik denk dat als ik die klootzak dadelijk op beeld zie, en er is ook maar iets van herkenning (Venlo is een groot dorp, en hij sprak Venloos dialect.) ik in staat ben zijn adres te achterhalen en er met een paar man heen te gaan. Dat zal ik niet doen, ik zal dan gewoon de politie bellen en hun hun werk laten doen. De woede, die intense haat naar een onbekend iemand, ik vind het gewoon eng bij mezelf.
Moest dit ff kwijt...
Hopelijk vinden ze de dader, dit lijkt me zo frustrerend.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:30 schreef fratsman het volgende:
[..]
Vanavond dus. Duurt nog 2 uur, maar de kriebels dansen de samba in m'n maag. 't is ook de hele dag niet uit m'n hoofd geweest. Hopelijk hebben ze snel succes...
De politie zegt dat ze duidelijke beelden hebben, dus hopelijk hebben ze snel beet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:26 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hopelijk vinden ze de dader, dit lijkt me zo frustrerend.
Neo wel een tip, zorg er wel voor dat je de punteen in het algemeen bíteres want anders word het minder serieus genomen , omdat het als onprofessioneel bestempeld word.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
Een kwade/duidelijke mail verstuurd naar iedereen uit m'n projectgroep.
Ik kan het maken want ze weten verdomd goed hoe afhankelijk ze van mijn werk zijn en ik ben het zat om hun op sleeptouw te nemen.
Kwaad en afwachtend naar hun reacties
Fingers crossed inderdaad.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:44 schreef scrub_nurse het volgende:
@fratsman:ik heb gekeken zojuist ik hoop dat deze uitzending wat oplevert
En maar neuken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 03:29 schreef mrk.n het volgende:
Terug van mijn![]()
![]()
Maar god, hoe kom ik deze hele periode door; alleen maar stressen, niet slapen, werken, school en tentamens deze week waar ik nog helemaal niks voor heb geleerd.
Dat klopt, maar door dat neuken slaap ik nu al twee dagen niet meer. Had ik maar geen verplichtingen op dit moment. Ik ga in ieder geval drie uurtjes slaap pakken.quote:
whahaquote:
De misverstanden en communicatieproblemen lijken in de lucht te hangenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:19 schreef minthy het volgende:
Net een lange mail gestuurd naar de coordinator op het werk. Ik hoorde vanochtend van een collega dat ik de rest van de maand ben uitgeroosterd, ben ik het niet mee eens...
Ja. Hij gaat er vanuit dat ik niet kan lopen, terwijl ik dat best kan in kleine stukjes. Zelfs autorijden is geen probleem. Nu afgesproken dat ik volgende week weer een paar uurtjes mag beginnen, blij meequote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:31 schreef cafpow het volgende:
wel redelijk, blij want pa komt volgende week op bezoek voor 5 daagjes. Verder komende weken even wt meer gas zetten met studie bij 2 vakken vooral, en eentje heb ik eigenlijk bijna niks gedaan in 2 wekenmaar dat heb ik oo niet heel erg nodig.
[..]
De misverstanden en communicatieproblemen lijken in de lucht te hangen
hej zijn jullie terug? ZD reageert nergens op? Leuk gehad?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:35 schreef candygirl het volgende:
sukkels van mensen die mijn rooster moeten regelen
denk dat ze slaapt, was erg vermoeiend haha! En leuk,tsja...... wij hebben het onderling leuk gehad maar nu niet perse door de welness enzquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:04 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
hej zijn jullie terug? ZD reageert nergens op? Leuk gehad?
OT: moe alweer.....
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:20 schreef moemoe het volgende:
Dit is toch wel de ergste fase uit mijn leven.
Klinkt bekend. Maar every cloud has a silver liningquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:20 schreef moemoe het volgende:
Dit is toch wel de ergste fase uit mijn leven.
Hetzelfde verhaal hierquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:52 schreef Jovatov het volgende:
Sinds een week echt verliefd...
...en het is wederzijds!
Woehoe! Weet je dat gevoel dat je het van de daken wil schreeuwen? Dat heb ik nu!![]()
Lsd?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:21 schreef Edarrawen het volgende:
Heel, heel erg raar... Ik zag net een pruim van kleur veranderen
Nee, slaapgebrekquote:
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:03 schreef mrk.n het volgende:
Echt alles in mijn leven gaat fout op dit moment.
ergens wel herkenbaar..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
Fucked up. Alsof ik diep in mijn hart afscheid heb genomen van iemand die ik niet wíl missen...
In ieder geval niet meer numb, maar of dat winst is...
Niet teveel over nadenken en gewoon doen waar jij zin in hebt. Heb ik ruim 10 jaar geleden ook gedaan en het grappige is dat we nu weer elkaar opzoeken. Geen moeilijke gesprekken over wat er toen gebeurd is, maar gewoon weer samen van dingen genieten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 03:08 schreef LolaLovesYou het volgende:
Beetje kut,
toch wel echt gezien dat mijn vrienden van de afgelopen 7 jaar gewoon deels kut mensen aan het worden zijn en de rest maar wat extra drinkt om het niet te hoeven zien.
Ik zit nu toch te twijfelen of ik stilletjes wat afstand ga nemen van deze groep en gewoon andere mensen ga zoeken.
Want ik word gewoon ziek van dat we zijn 23 maar gedragen ons als geile domme 12 jarige kut kooters.
Stel je niet aan. Ik hoorde gisteren dat je bij de efteling van 7:45 tot 20:00u moet werken...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 07:54 schreef Høken het volgende:
Wakker. Ongeveer.En ik zie op tegen werken. Ik vind van 8.15 tot 18.45 of zo toch best wel wat lang voor een 16 jarige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |