Sterkte meidquote:Op maandag 19 september 2011 21:51 schreef Høken het volgende:
Kut. M'n vriend heeft 't net uitgemaakt.
quote:
Dankjullie. Z'n ouders stonden er ook van te kijken. Ik heb z'n moeder nog even gesproken. Ik moest haar beloven dat ik nog wel af en toe langskwam, haha. Hij wil graag vrienden blijven, en daar ook echt voor werken. Ik heb nog geen idee of ik dat aan kan, want gisteravond toen ik bij hem was was er nog niks aan de hand, dus het kwam als een stomp in 't gezicht.quote:Op maandag 19 september 2011 22:34 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Sterkte meid![]()
Zelf last van jeuk en elke keer wil ik wel naar de dokter. Maar als ik dan 's ochtends wil gaan bellen, heb ik er natuurlijk geen last van. Maar door de jeuk wel een mooie plek op mijn buik. Kreeg al commentaar dat ik een neger word als die plekken zich uitbreiden
Ik wens je sterkte. Triest.quote:Op maandag 19 september 2011 22:39 schreef Høken het volgende:
[..]
[..]
Dankjullie. Z'n ouders stonden er ook van te kijken. Ik heb z'n moeder nog even gesproken. Ik moest haar beloven dat ik nog wel af en toe langskwam, haha. Hij wil graag vrienden blijven, en daar ook echt voor werken. Ik heb nog geen idee of ik dat aan kan, want gisteravond toen ik bij hem was was er nog niks aan de hand, dus het kwam als een stomp in 't gezicht.
Ik gisteren ook. Vond hem erg tofquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kut want ik heb een dip...
Normaal eten mn huisgenoten en ik altijd allemaal samen in een groep, maar vandaag zijn ze zomaar gaan eten zonder mij, wtf?
Financieel geneuzel, ook last van... Dik E300 aan studieboeken, dik E300 aan autoreparatie...quote:Op woensdag 21 september 2011 13:21 schreef GimmeGore het volgende:
Klote, word genaaid door de fabrikant van mijn camera, beweren dat ik geen garantie meer heb omdat ik mijn camera zou hebben laten vallen en of ik even 350 euro voor de reparatie wil ophoesten of ik kan hem defect terug krijgen.
Camera is 1x gevallen, 9 maanden terug, gaat hij toch niet nu kapot van. en 350 euro kan ik niet betalen.
Hier nog één. Vanmiddag half pak (naturel) Verkade Biscuits naar binnen zitten werken.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Emotioneel. Ik ga maar chocolade eten.
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Emotioneel. Ik ga maar chocolade eten.
dit dus, binnenkort maar even een avond de kroeg in met de dame in kwestie en is kijken hoe en wat want ik snap er niks meer vanquote:
Ik hoop niet dat ik je heb aangestoken want ik begin net beter te wordenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:23 schreef Muck het volgende:
Misselijk.
En ik heb het idee dat ik verkouden aan het worden ben
Ik hoop het ook niet!quote:Op woensdag 21 september 2011 22:28 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik je heb aangestoken want ik begin net beter te worden
o dan lijken we best op elkaar. Laatste keer dat ik verkouden was was ruim 2,5 jaar terug.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet!
ik ben echt heel zelden verkouden, maar als ik het dan ben, dan ook gelijk goed
!!!!quote:Op woensdag 21 september 2011 23:24 schreef DjinN het volgende:
GelukkigMet mijn lieverd, mijn baan. Eindelijk voel ik me ECHT gelukkig
Het voelt als een soort vrijheid dat ik eindelijk een vaste baan heb waarbij ik het ook daadwerkelijk naar mijn zin heb
en kraskaarten gekocht?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:54 schreef candygirl het volgende:
10 euro armer, 2 minuten later en een grote opluchting rijker
Waarom is het uit?quote:Op donderdag 22 september 2011 08:17 schreef Høken het volgende:
Hele nacht over hem gedroomd.. Shit wat een klote nacht.
Dat is ruk.... Sterkte!quote:Op donderdag 22 september 2011 13:19 schreef Høken het volgende:
[..]
Gevoel was voor hem te weinig geworden om het aan te houden.
quote:Op donderdag 22 september 2011 13:19 schreef Høken het volgende:
[..]
Gevoel was voor hem te weinig geworden om het aan te houden.
Dat klinkt niet echt gezond. Heb je er met mensen in je omgeving eens over gepraat? Wat je doet is (onbewust?) naar aandacht vragen voor je problemen..quote:Op donderdag 22 september 2011 21:31 schreef Høken het volgende:
Als ik naar mezelf kijk zie ik een wrak. Een dik persoon met slechte gewoontes en alleen slechte eigenschappen. Snijden, brandwonden toe brengen, ik doe 't allemaal, en 't kan me geen flikker schelen. Ik help mezelf gewoon de afgrond in. Wat is er toch mis met me.
Nee, alleen op internet. Ik wil niet dat mensen in m'n omgeving weten dat het zo slecht met me gaat. Ik wil niet dat ze zich zorgen gaan maken.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:55 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt gezond. Heb je er met mensen in je omgeving eens over gepraat? Wat je doet is (onbewust?) naar aandacht vragen voor je problemen..
Deze situatie is namelijk wel om zorgen te maken.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:13 schreef Høken het volgende:
[..]
Nee, alleen op internet. Ik wil niet dat mensen in m'n omgeving weten dat het zo slecht met me gaat. Ik wil niet dat ze zich zorgen gaan maken.
Je kan me pmen als je hier een oplossing voor wilt vinden. Blijf hier niet mee rondlopen, niemand verdient dat.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:31 schreef HÞken het volgende:
Als ik naar mezelf kijk zie ik een wrak. Een dik persoon met slechte gewoontes en alleen slechte eigenschappen. Snijden, brandwonden toe brengen, ik doe 't allemaal, en 't kan me geen flikker schelen. Ik help mezelf gewoon de afgrond in. Wat is er toch mis met me.
Oei. Verdraaid ofzo? Of iets afgescheurd?quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:14 schreef minthy het volgende:
Zwaar kut... Vanavond een knie zodanig beschadigd bij het sporten dat ik een paar weken ziektewet vrees. Ik heb me de hele avond sterk gehouden (hoe dom), zit nu alleen, te janken van de pijn. Ik piep nooit, mij mankeert ook nooit iets. Laatste keer ziektewet is jaren terug voor mij.
Verdomme, wat doet het zeer![]()
Thanks!quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oei. Verdraaid ofzo? Of iets afgescheurd?
Sterkte!!
Daar maakte me geen zorgen om maar de flat staat niet zo ver hier en was een beetje bang voor grote schietpartijen die me hier wakker zouden houden ze staan namelijk hier niet zo heel ver vandaan maar dat viel tot nu gelukkig mee.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:09 schreef Under_Score het volgende:
een granaat is een slechte keuze voor close combat.
en als het flat een stuk verderop staat zal de schade aan jouw flat wel meevallen lijkt me.
Net even terug gelezen.. Sterkte, ik wist hoe verliefd je op hem was..quote:Op donderdag 22 september 2011 21:31 schreef Høken het volgende:
Oeh.. balen Minthy!quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Ik voelde bij de eerste pot al een van mijn knieën achterover slaan (op slot zeg maar). Na een poosje vloeken en rondlopen had ik nergens meer last van. En fanatiek als ik ben gebeurde exact hetzelfde weer even later, maar dan factor-veel.
Geen idee wat er aan de hand is, vermoedelijk kniebanden gescheurd. De boel is mooi opgezet, morgen naar de huisarts.
Echt... Belachelijk. Kan er nog niet bij dat ik morgen thuis moet blijven
hiephiep..quote:Op donderdag 22 september 2011 23:13 schreef Fredo55 het volgende:
Jarig.
Gezellige avond gehad met familie+vrienden.
Beterschap! Als de kniebanden gescheurd zijn, ben je er mooi klaar mee.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:22 schreef minthy het volgende:
Geen idee wat er aan de hand is, vermoedelijk kniebanden gescheurd. De boel is mooi opgezet, morgen naar de huisarts.
Echt... Belachelijk. Kan er nog niet bij dat ik morgen thuis moet blijven
Sterkte! Ik heb jouw verhaal gelezen. Ik kan me goed voorstellen dat jij je zo voelt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:51 schreef curantis het volgende:
Wauw, ik heb geen greintje energie meer over... Voel me letterlijk een vaatdoek.
quote:
Dank je!!quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:38 schreef dwergplaneet het volgende:
[..]
Beterschap! Als de kniebanden gescheurd zijn, ben je er mooi klaar mee.
[..]
Dankje! Het valt me (zeker vandaag somehow) erg zwaar. Goddank is het straks weekend.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:38 schreef dwergplaneet het volgende:
[..]
Sterkte! Ik heb jouw verhaal gelezen. Ik kan me goed voorstellen dat jij je zo voelt.
wat is erquote:
Wow heftig. Zelfmoord zeker. Heb ik ook meegemaakt recent. Hoe is het gebeurd?quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
In shock door iemand zn dood en het enorme schuldgevoel dat ik hiermee krijg toegeschoven.
wow dat is wel heel hardquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
In shock door iemand zn dood en het enorme schuldgevoel dat ik hiermee krijg toegeschoven.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:17 schreef Mishu het volgende:
[..]
Wow heftig. Zelfmoord zeker. Heb ik ook meegemaakt recent. Hoe is het gebeurd?
Sterkte iig
Thnxquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:20 schreef DjinN het volgende:
[..]
wow dat is wel heel hardLijkt me echt vreselijk om zo'n gevoel te hebben..Sterkte ermee!
Sterkte.quote:
Cool. Ik dacht je behoorlijk down was de laatste tijd, netjes dat je dan iets creatiefs uit je handen krijgtquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:15 schreef Mishu het volgende:
Waaah ik ga morgen het manuscript van mijn kinderboek op de post doen![]()
Vooral moe, maar vandaag gunde ik mezelf tijd om het verhaal in mijn hoofd eindelijk uit te werken. Omdat ik toch te moe was om te leren.quote:Op zaterdag 24 september 2011 02:37 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Cool. Ik dacht je behoorlijk down was de laatste tijd, netjes dat je dan iets creatiefs uit je handen krijgt![]()
OT: beetje aangeschoten, na een wazige dag een leuke avond gehad met collega's en een oude bekende gesproken.
Dan nog. Als ik erg moe of wat minder in mijn vel zit gebeurt er helemaal niets op creatief vlak, dus hulde. Hoe lang ben je er mee bezig geweest?quote:Op zaterdag 24 september 2011 02:45 schreef Mishu het volgende:
[..]
Vooral moe, maar vandaag gunde ik mezelf tijd om het verhaal in mijn hoofd eindelijk uit te werken. Omdat ik toch te moe was om te leren.
What's wrong?quote:Op zaterdag 24 september 2011 03:51 schreef FreezePop het volgende:
kut heel.erg.fucking tering tyfus.kut. Ik wil en durf niet meer. Ik wil praten.
Had ik het maar.
Dat herken ik wel, de hoofdreden dat ik uiteindelijk maar een nieuwe studie ben gaan doen omdat m'n werk vooral draait om de creativiteit die nu ontbreekt.quote:Op zaterdag 24 september 2011 02:50 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dan nog. Als ik erg moe of wat minder in mijn vel zit gebeurt er helemaal niets op creatief vlak, dus hulde.
Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Blij, eerste cijfer gehaald en het is een 10!
quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:36 schreef Daan2x256 het volgende:
Teveel gegeten... zit al 20 minuten op de wc...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax had eerder al op 2-0 moeten komen...quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Boos want Twente meent weer te moeten scoren![]()
Weet ik, grensrechters met aids in hun doppenquote:Op zondag 25 september 2011 00:12 schreef Daan2x256 het volgende:
[..]
Ajax had eerder al op 2-0 moeten komen...
's avonds ga je vaak piekeren, relax. Soms denk je weer even aan zo iemand en dan ga je gewoon weer verder.quote:Op zondag 25 september 2011 01:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
Sorry voor mijn frequente aanwezigheid hier...
Maar ik voel me klote. Pieker al de hele avond over m'n ex en sinds ik een half uur in bed lig val ik maar niet in slaap... Er moet echt iets gebeuren, want na 10 maanden nog zo in de clinch met mezelf liggen om die ex is niet goed
Dat wil ze niet. Voor mijn gevoel is alles zo oneerlijk gegaan en zij heeft vervolgens weer een perfect leventje met d'r nieuwe vriend..quote:Op zondag 25 september 2011 02:01 schreef undissputed het volgende:
Wat zit je dwars dan? Geen manier om het uit te praten ofzo?
Gewoon iets gaan doen. Of opstaan.quote:Op zondag 25 september 2011 02:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat wil ze niet. Voor mijn gevoel is alles zo oneerlijk gegaan en zij heeft vervolgens weer een perfect leventje met d'r nieuwe vriend..
@ Mishu (kan niet 2 quotes doen want mobiel) thanks, ik hoop dat het morgen beter gaat.
Lig intussen ruim een uur wakker, totaal niet moe.. what to do what to do
Heftig! Hopelijk gaat het gauw beter en ben je voor de rest van je leven van die pillen afquote:Op zondag 25 september 2011 02:30 schreef SpaceOddity het volgende:
Sinds een paar dagen gestopt met medicijnen (antidepressiva - effexor, 75 mg), na afbouwen..
En het valt niet mee.. Psychisch en emotioneel afgevlakt, duf, spierpijn, niet meer in slaap kunnen komen, somber..
Afgelopen maandag nacht (de eerste nacht na de eerste keer geen medicijnen) was het heftigst. Gewoon NIET geslapen. In een soort twilight zone rond gedwaald.
Nu gaat het al wel ietsie pietsie beter...
Mijn buren zijn nu al aan het stofzuigen, stelletje gekken.quote:
wat?! Arhg damn, als ik dat had geweten had ik kaarten gekochtquote:Op zondag 25 september 2011 10:04 schreef Bienelientjee het volgende:
Redelijk, wel een beetje last vanmijn ademhaling bij het wakker worden. (Ademhalen, klein steekje in me rug...?)
Vanmiddag richting Tilburg, naar Within Temptation!
Niet best dat soort volk. en dat op zondagochtend.quote:Op zondag 25 september 2011 08:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn buren zijn nu al aan het stofzuigen, stelletje gekken.
Verder vlieg ik hier tegen de muren omhoog.
Gisteren voor de 2e dag op rij, kaarten aangeboden gekregen voor WT... maar ik twijfel nog...quote:Op zondag 25 september 2011 10:04 schreef Bienelientjee het volgende:
Redelijk, wel een beetje last vanmijn ademhaling bij het wakker worden. (Ademhalen, klein steekje in me rug...?)
Vanmiddag richting Tilburg, naar Within Temptation!
quote:Op zondag 25 september 2011 17:03 schreef Madame_Paon het volgende:
GODVERDOMME.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga zo echt iemand slaan.
Vertel....quote:Op zondag 25 september 2011 18:22 schreef Jackson5 het volgende:
Net 1 disaster date achter de rug, pfoee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |