Oeh.. balen Minthy!quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Ik voelde bij de eerste pot al een van mijn knieën achterover slaan (op slot zeg maar). Na een poosje vloeken en rondlopen had ik nergens meer last van. En fanatiek als ik ben gebeurde exact hetzelfde weer even later, maar dan factor-veel.
Geen idee wat er aan de hand is, vermoedelijk kniebanden gescheurd. De boel is mooi opgezet, morgen naar de huisarts.
Echt... Belachelijk. Kan er nog niet bij dat ik morgen thuis moet blijven
hiephiep..quote:Op donderdag 22 september 2011 23:13 schreef Fredo55 het volgende:
Jarig.
Gezellige avond gehad met familie+vrienden.
Beterschap! Als de kniebanden gescheurd zijn, ben je er mooi klaar mee.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:22 schreef minthy het volgende:
Geen idee wat er aan de hand is, vermoedelijk kniebanden gescheurd. De boel is mooi opgezet, morgen naar de huisarts.
Echt... Belachelijk. Kan er nog niet bij dat ik morgen thuis moet blijven
Sterkte! Ik heb jouw verhaal gelezen. Ik kan me goed voorstellen dat jij je zo voelt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:51 schreef curantis het volgende:
Wauw, ik heb geen greintje energie meer over... Voel me letterlijk een vaatdoek.
quote:
Dank je!!quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:38 schreef dwergplaneet het volgende:
[..]
Beterschap! Als de kniebanden gescheurd zijn, ben je er mooi klaar mee.
[..]
Dankje! Het valt me (zeker vandaag somehow) erg zwaar. Goddank is het straks weekend.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:38 schreef dwergplaneet het volgende:
[..]
Sterkte! Ik heb jouw verhaal gelezen. Ik kan me goed voorstellen dat jij je zo voelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |